וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה ל"לא רק בלונדינית": מה עלה בגורל כוכבי הסרט ואיך הם נראים היום?

1.4.2021 / 0:01

לכבוד 20 שנה לצאת הסרט הראשון של "לא רק בלונדינית" ורגע לפני שהיא חוזרת בסרט שלישי, יצאנו לבדוק מה עלה בגורל כוכבי הסרט המקורי - כולל האם הצ'יוואווה של אל עדיין חי? ככה הם נראים היום

טריילר לסרט "לא רק בלונדינית"/MGM

"לא רק בלונדינית" הוא מסוג הסרטים שעם הזמן אתה רק מעריך יותר - וכן, ההערכה שלנו אליו בהחלט משתווה למספר השנים שחלפו מאז הוא הוקרן לראשונה, ביולי הקרוב זה יהיה 20! הסרט "לא רק בלונדינית" העניק לריס וית'רספון את אחד התפקידים המזוהים עימה יותר מכל - דמותה של אל וודס, הבלונדינית שמנסה לשבור את סטיגמת "הטיפשה" ולהפוך לעורכת דין מצליחה כדי לכבוש את לבו של אהבת נעוריה, וורנר. לבסוף, זהירות ספוילר, היא מצליחה להוכיח שהיא לא רק בלונדינית וכמובן מבינה שוורנר הוא סתם דוש ועוזבת אותו לטובת אמט, עוזר ההוראה טוב הלב שאוהב אותה באמת.

"לא רק בלונדינית" זכה להצלחה ענקית עם הכנסות של למעלה מ-141.7 מיליון דולר. הוא היה מועמד לשני פרסי גלובוס הזהב, האחד בקטגוריית "הסרט הטוב ביותר - קומדיות ומחזות זמר" והשני ב"קטגוריית השחקנית הטובה ביותר בסרט קומי או מחזמר", בו זכתה וית'רספון. הוא גם זכה לסרט המשך "לא רק בלונדינית 2" שיצא ב-2003 ולספין אוף פחות מוצלח שיצא ישירות ל-DVD ב-2009. מחזמר המבוסס על הסרט עלה על במות ברודוויי ב-2007 וזכה גם לגרסה ישראלית, בכיכובה של אניה בוקשטיין.

באוקטובר 2020, אולפני MGM אישרו שסרט שלישי נמצא בעבודה וצפוי לצאת במאי 2022. ריס וית'רספון ולוק וילסון כבר הבטיחו את השתתפותם בסרט השלישי. לרגל חגיגות 20 שנה לסרט הקאלט, יצאנו לבדוק מה עלה בגורלם של וית'רספון, וילסון ועמיתיהם לסרט - כמו גם האם הכלב המתוק של אל עדיין חי? הנה כמה פרטים שכדאי לכם לדעת.

פוסטר הסרט לא רק בלונדינית. יחצנים, yes
כרזת הסרט/yes, יחצנים

ריס וית'רספון

וית'רספון שיחקה על המסך הגדול עשור לפני שקיבלה את תפקידה הראשי של אל וודס בסרט "לא רק בלונדינית", אבל זה לחלוטין היה התפקיד שהקפיץ לה את הקריירה לגבהים חדשים. מאז היא גילמה את זוגתו של ג'וני קאש, זמרת הקאנטרי ג'ון קרטר קאש, בסרט "הולך בדרכי" (2005), תפקיד שזיכה אותה בפרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר. לאחרונה היא קטפה פרסים נוספים על משחקה בסדרה "שקרים קטנים גדולים" (2017-2019) של רשת HBO. בשנת 2019 גילמה את דמותה של הכתבת ברדלי ג'קסון לצדם של ג'ניפר אניסטון וסטיב קארל בסדרה "תוכנית הבוקר" של אפל TV פלוס. הסדרה האחרונה בכיכובה, "שריפות קטנות בכל מקום" (2020), הפכה לדרמה הנצפית ביותר בפלטפורמת הסטרימינג של הולו מאז ומתמיד. וית'רספון גם הקימה חברת מדיה, הלו סאנשיין, שכיום שוויה מוערך בכ-200 מיליון דולר.

לאחר שנפרדה מכוכב "משחקי פיתוי", ראיין פיליפה, אב שני ילדיה הראשונים, וית'רספון התחתנה עם סוכן הכשרונות ג'ים טות' בשנת 2011 ולשניים נולד בן זכר שנה לאחר מכן.

לא רק בלונדינית. Giphy
אז/Giphy

עדיין מהממת - ריס וית'רספון היום:

לוק וילסון

לוק וילסון היה גם הוא עסוק מאוד בשני העשורים האחרונים, מאז שגילם את דמותו של עוזר ההוראה הצ'ארמר אמט ריצ'מונד. הוא הופיע מאז בין היתר בסדרה "מופע שנות ה-70", בסרט "הסופר אקסית שלי" ובקומדיה "בלונדינית בעיר הגדולה" (מתברר שיש לו קטע עם בלונדיניות). לאחרונה הוא כיכב בסדרה "סטארגירל" (2020) של ה-DC כגיבור העל S.T.R.I.P.E.

בשנת 2018 שמו של וילסון כיכב במהדורות החדשות כאשר היה מעורב בתאונת דרכים קטלנית בלוס אנג'לס. עד לתאונה כינה את וילסון "גיבור", לאחר שהציל אישה כבת 50 מההריסות הבוערות של רכב ה-BMW שלה.

וילסון, אחיו הצעיר של השחקן אוון וילסון, הביע לאחרונה את רצונו לקחת חלק בסרט השלישי של "לא רק בלונדינית" והעלה השערות כיצד ייראו חייהם של אל ואמט 20 שנה אחרי הסרט הראשון. "הייתי אומר שיש להם כמה ילדים ואני פשוט חושב שזה יהיה ממש מצחיק אם לריס תהיה גרסת מיני-מי של עצמה", הוא אמר ל- Entertainment Tonight.

אז:

לוק וילסון ב"לא רק בלונדינית". Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc., Giphy
לוק וילסון ב"לא רק בלונדינית"/Giphy, Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.

והיום:

סלמה בלייר

כמו וית'רספון, סלמה בלייר שיחקה בדרמה "משחקי פיתוי" (1999) לפני שלוהקה ל"לא רק בלונדינית". מאז היא כיכבה בסדרת סרטי "הלבוי" בתפקיד ליז שרמן. בשנים 2012-2014 שיחקה בסיטקום "סדנה לעצבים" לצד צ'ארלי שין. בשנת 2016 שיחקה את כריס ג'נר בסדרה "המדינה נגד או ג'יי סימפסון". בנוסף, היא הייתה מועמדת לפרסי הגראמי על קריינותה בספר האודיו "יומנה של אנה פרנק".

בלייר אובחנה כחולה בטרשת נפוצה לפני כשלוש שנים - כשסרט תיעודי על אופן התאמתה לדרך החיים החדשה שלה, בשם "הכירו, סלמה בלייר", הוקרן ממש לאחרונה בבכורה בפסטיבל קולנוע אמריקאי.

היא החלה לצאת עם מעצב האופנה ג'ייסון בלייק בשנת 2010 והביאה איתו בן, ארתור, לפני שבני הזוג נפרדו ב -2012.

עוד בוואלה!

משחקי פיתוי: סלמה בלייר היא הדבר הכי לוהט כרגע באינסטגרם

לכתבה המלאה

אז:

סלמה בלייר ב"לא רק בלונדינית". Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.,
סלמה בלייר ב"לא רק בלונדינית"/Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.

והיום:

מתיו דייויס

מתיו דייוויס גילם את מושא אהבתה של אל, וורנר הנטינגטון השלישי, שחשב שהיא לא מספיק ראויה בשבילו ועזב אותה כדי ללכת ללמוד משפטים באוניברסיטת הרווארד היוקרתית. דייוויס מוכר בעיקר בזכות תפקידו בסדרה "יומני הערפד" (2009-2017). בשנה שעברה הוא שיתף את עוקביו בטוויטר על לידת ילדו הראשון.

במהלך אירוע האיחוד הוירטואלי של צוות שחקני הסרט שנערך בשנה שעברה, דייוויס חשף כי תפקידו בסרט לווה בהמון תגובות קשות מצד הצופים - שהמשיכו לרדוף אותו הרבה אחרי שהסרט יצא לאקרנים. "שנים על גבי שנים שאנשים היו אומרים לי 'אתה המניאק מ'לא רק בלונדינית'!'", הוא סיפר במפגש. וית'רספון יצאה להגנתו: "מתיו דיוויס הוא האדם הכי נחמד שאני מכירה. הוא רק גילם דמות".

אז:

מתיו דייויס ב"לא רק בלונדינית". Giphy
מתיו דייויס ב"לא רק בלונדינית"/Giphy

והיום:

ויקטור גרבר

ויקטור גרבר גילם בסרט את פרופסור קלאהן, שמנסה לפתות את אל וודס. הוא משחק מאז גיל 9 וככיכב באין ספור סדרות וסרטים. הוא זכה לשבחים רבים על חלקו בלהיטים זוכי פרסי אוסקר כמו "טיטאניק", "נדודי שינה בסיאטל" ו"ארגו". היה היה מועמד לאמי על תפקידו בסדרה של ג'יי ג'יי אברהמס, "זהות בדויה", שם שיחק את אביה של ג'ניפר גארנר. מערכת היחסים שלו ושל גארנר הייתה כה קרובה עד שהוא אפילו היה אחראי על ארגון חתונתה עם השחקן בן אפלק בשנת 2005.

גרבר הינו הומוסקסואל מוצהר הנשוי לאמן הקנדי ריינר אנדריסן. גרבר התבטא בפתיחות על היותו חולה סוכרת מסוג 1 ואמר שהוא לא נתן למצבו הבריאותי להשפיע על הקריירה המקצועית שלו.

אז:

ויקטור גרבר ב"לא רק בלונדינית". Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.,
ויקטור גרבר ב"לא רק בלונדינית"/Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.

והיום:

ג'ניפר קולידג'

ג'ניפר קולידג' גילמה בסרט את המניקוריסטית פאולט בונפונטה, על אף שכולנו זוכרים אותה יותר בתור אמא של סטיפלר המילפית בסדרת סרטי "אמריקן פאי". היא השתתפה בסדרה "ג'ואי" שהייתה אמורה להיות סדרת ההמשך של "חברים" ובשנת 2011 החלה לשחק בסדרה "מרוששות" של רשת CBS, בתור המהגרת הפולניה סופי קצ'ינסקי. בשנה שעברה, היא כיכבה בסרט "Promising Young Woman" המועמד כיום לחמישה פרסי אוסקר, כולל הסרט הטוב ביותר.

אז:

ג'ניפר קולידג' ב"לא רק בלונדינית". Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.,
ג'ניפר קולידג' ב"לא רק בלונדינית"/Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.

והיום:

הולנד טיילור

הולנד טיילור כבר הייתה שחקנית מצליחה כשגילמה את פרופסור סטרומוול בסרט "לא רק בלונדינית". היא השתתפה בין היתר במהלך שנות ה־60, ה־70 וה־80 בהפקות רבות בברודוויי ומחוץ לברודוויי, הופיעה במספר קומדיות מצבים וסרטי קולנוע, "בעקבות האוצר הרומנטי", "הג'ונגל מת מצחוק", "המופע של טרומן" והסדרה המצליחה "הפרקליטים".

מאז, טיילור המשיכה בקריירת משחק מצליחה להפליא וזכתה בארבע מועמדויות לאמי על תפקידה כאוולין הרפר בסדרה "שני גברים וחצי" (2003-2015). בשנה שעברה קיבלה את המועמדות השמינית שלה לאמי על תפקידה כאלן קינקרד במיני סדרה של נטפליקס "הוליווד".

מאז 2015, טיילור מנהלת מערכת יחסים עם כוכבת הסדרות "ראצ'ד" ו"סיפור אימה אמריקאי", שרה פולסון.

אז:

הולנד טיילור ב"לא רק בלונדינית". Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.,
הולנד טיילור ב"לא רק בלונדינית"/Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.

והיום:

אלי לרטר

אלי לרטר גילמה ב"לא רק בלונדינית" את ברוק טיילור וינדהם, לקוחתה של אל ומדריכת כושר המואשמת ברצח בעלה. לרטר כיכבה מאז בסרטי אימה כמו "יעד סופי" וסרטי "האויב שבפנים". היא גם מוכרת בתפקיד ניקי סאנדרס בסדרה "גיבורים" (2006-2010).

בדצמבר האחרון, לאונרד רוברטס, שגילם את בעלה על המסך ב"גיבורים", כתב מאמר בו הוא "תהה האם גזע הוא הגורם לאופן בו לרטר התייחסה אליו על הסט", והתמקד במיוחד בצילומי סצינות אינטימיות שלהם יחד. לרטר אמרה אז כי היא "עצובה" ו"שבורת לב" מדבריו של רוברטס, והוסיפה שדברים אלו "לחלוטין לא תואמים את זיכרונה ממה שקרה בסדרה".

לרטר נשואה כיום לקומיקאי והשחקן שכיכב גם בסדרת "איך פגשתי את אמא", הייז מקארתור, ויש להם שני ילדים יחד. על פי הדיווחים בני הזוג רכשו בית בסך 4 מיליון דולר בסנטה מוניקה בשנת 2017 ומעבר לקריירת המשחק שלה לארטר אף פרסמה מספר ספרי בישול.

אז:

אלי לרטר ב"לא רק בלונדינית". Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.,
אלי לרטר ב"לא רק בלונדינית"/Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.

והיום:

לינדה קרדליני

גילמה את צ'אטני וינדהם בסרט "לא רק בלונדינית". קרדליני כיכבה מאז בסרטי "סקובי דו" ובסדרה ER, והייתה מועמדת לשני פרסי אמי על תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "מד מן" ו"בשבילי אתם מתים".

עד 2005 קרדליני ניהלה מערכת יחסים עם השחקן ג'ייסון סיגל, איתה שיחקה בסדרה "זרוקים ויורמים". בשנת 2009 החלה לצאת עם המנהל האמנותי סטיבן רודריגז ובפברואר 2012 היא ילדה את בתם, לילה-רוז.

אז:

לינדה קרדליני ב"לא רק בלונדינית". Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc,
לינדה קרדליני ב"לא רק בלונדינית"/Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc

והיום:

הכלב מוני

הצ'יוואווה מוני גילם את כלב המחמד של אל, ברוזר וודס. הוא שיחק גם בסרט ההמשך ואפילו נכח כאשר וית'רספון קיבלה כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד בשנת 2010. לצערנו הכלב פרש ממשחק בשנת 2014 ונפטר שנתיים לאחר מכן בגיל 18.

"הוא היה צ'יוואווה קטן ומתוק שהיה מאוד אהוב", כתבה וית'רספון באינסטגרם בעקבות הידיעה על מותו של מוני, "לעולם לא אשכח את כל הימים שבילינו יחד... אני בטוחה שהוא מכשכש בזנבו בשמיים".

לא רק בלונדינית. Giphy
לא רק בלונדינית/Giphy

צפו בפגישת המחזור שערכו חברי הקאסט בימי סגר הקורונה:

ומה עם הסרט השלישי?

ביוני 2018 ריס ווית'רספון נכנסה למשא ומתן עם מטרו-גולדווין-מאייר כדי להפיק ולככב בפרק השלישי בסדרה. מאוחר יותר אישרה MGM בפוסט בטוויטר כי Legally Blonde 3 אמור להשתחרר ב -8 במאי 2020. עם זאת, בשל מגפת הקורונה, הפקת הסרט עוכבה. במאי 2020 הוכרז כי מינדי קלינג ודן גור יכתבו תסריט חדש לחלוטין לסרט ובאוקטובר 2020, אולפני MGM אישרו כי הסרט יגיע במאי 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully