וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברידג'רטון" חודשה על ידי נטפליקס לשתי עונות נוספות

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 16:02

בעוד הפקת העונה השנייה רק החלה לאחרונה, מדווחת 'ליידי וויסלדאון', הדמות הפיקטיבית מהלהיט "ברידג'רטון", כי הסדרה תשוב לעונות שלוש וארבע. כזכור, "ברידג'רטון" מבוססת על סדרת הספרים של ג'וליה קווין, המונה שמונה כרכים

הכרזה על עונה שנייה של "ברידג'רטון"/נטפליקס

"חברים נכבדים של הבון-טון, נראה כי יש לנו הכרזה מיוחדת למדי. 'ברידג'רטון' תשוב לעונות שלוש וארבע". כך, בנוהל ההכרזות הקבוע של "ברידג'רטון", בישרה דמותה המסתורית של ליידי וויסלדאון על חידושה של הסדרות על ידי נטפליקס לשתי עונות נוספות. את דבריה היא חתמה: "המחברת הזו תיאלץ לרכוש עוד דיו..."

ההודעה המוקדמת אמנם מפתיעה: רק לאחרונה התקבץ הקאסט לקריאה ראשונה לקראת צילומי העונה השנייה, שתגיע בוודאי רק בתחילת 2022. יחד עם זאת, הבשורה מתבקשת בהתחשב בעובדה ש"ברידג'רטון" היא הסדרה הנצפית ביותר של נטפליקס אי פעם, וסביר להניח שתישאר להיט ענק גם בעתיד. זאת למרות עזיבתו של הכוכב הגדול של העונה הראשונה, רגה-ז'אן פייג', שגילם את סיימון, דוכס הייסטינגס.

הסדרה "ברידג'רטון" של נטפליקס. נטפליקס,
הבון-טון עולץ "ברידג'רטון"/נטפליקס

למי שחי לאחרונה תחת סלע, "ברידג'רטון" מתרחשת בלונדון של ראשית המאה ה-19 ועוקבת אחר שמונת ילדי משפחת ברידג'רטון. הסדרה מבוססת על סדרת הספרים של ג'וליה קווין, המורכבת משמונה כרכים שכל אחד מהם מוקדש לאח אחר. העונה הראשונה תאמה לספר הראשון, "הדוכס ואני", שגולל את סיפור ההיכרות וההתאהבות של דפני ברידג'רטון ודוכס הייסטינגס. הספר השני, "הוויקונט שאהב אותי", מתמקד באנתוני - וכך תעשה גם העונה השנייה. במסגרתה יתוודע האח הבכור אל קייט שפילד, המתוארת בספר כ"האישה התככנית ביותר שאי פעם דרכה באולם נשפים לונדוני". קייט עמידה בפני קסמיו של אנתוני, ולמעשה סבורה שפוחזים משוקמים אינם החומר הראוי ביותר לנישואין.

אם הדבקות לספרים תימשך גם בעונות 3 ו-4, הן צפויות לעסוק, בהתאמה, באחים בנדיקט וקולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully