וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים להפיק ניצוצות: אחרי שנדחה פעמיים, האיחוד של פורטיסחרוף יוצא לדרך

20.4.2021 / 9:00

תכניות האיחוד לרגל חגיגות 30 שנה לאלבום המופת "1900?" ("ניצוצות", "אין קץ לילדות", "חלום כחול", "נעליים" ועוד) התעכבו פעם אחר פעם בשל התפשטות הקורונה, אך כעת מכריז הצמד המיתולוגי על שש הופעות ברעננה ובירושלים. רוכשי הכרטיסים המקוריים יזכו לעדיפות

ברי סחרוף, רמי פורטיס, פורטיסחרוף, איחוד ברעננה 15/5/2015. נמרוד סונדרס
האיחוד הקודם של פורטיסחרוף, 2015/נמרוד סונדרס

ההרכב המיתולוגי פורטיסחרוף ישוב לשש הופעות, לאחר שהאיחוד שהוכרז נדחה פעמיים בשל התפשטות הקורונה, וכשנה לאחר המועד המקורי של הופעות האיחוד - כך נודע היום (שלישי).

האיחוד המקורי, שנועד לציין 30 שנה לאלבום המצליח "1900?", אמור היה להוביל לשתי הופעות בלבד, אך בשל הגבלות הקורונה וכדי לאפשר לקהל גדול לצפות בהופעות - ייערכו במקום זאת חמש הופעות באמפי פארק רעננה (בתאריכים 19/5, 20/5, 22/5, 23/5 ו-25/5) ואחת נוספת בבריכת הסולטן בירושלים (בתאריך 3/6).

הכרטיסים להופעות ברעננה יהיו פתוחים בשלב ראשון רק לאלו שרכשו כרטיסים לאיחוד הקודם. בנוגע להופעה בירושלים, כרטיסים שנרכשו להופעה שהייתה אמורה להיערך ב-11 ביוני 2020 - יהיו תקפים למועד החדש. ההפקה תפנה החל מהיום במייל למחזיקים הכרטיסים המקוריים, ולאחר שאלו יממשו מחדש את רכישתם, תיפתח המכירה גם לקהל הרחב - החל מיום שלישי הבא. על פי תנאי התו הירוק, הכניסה להופעות תותר אך ורק למחוסנים, מחלימים ולאלו שנבדקו ויצאו שליליים לפני המופע.

"?1900" היה אלבומם המשותף השני של רמי פורטיס וברי סחרוף, אחרי "סיפורים מהקופסא" המופתי שנחגג באיחוד ב-2015, אבל בעצם היה הראשון שיצא תחת השם פורטיסחרוף. מתוך האלבום יצאו שלל להיטים, ביניהם: "אמריקה", "חלום כחול", "נעליים", "אין קץ לילדות", וכמובן "ניצוצות". במסגרת האיחוד ייצא האלבום במהדורת ויניל כפול מיוחדת עם תוספות נדירות, כמו גם רמיקס חדש של רד אקסס לשיר "נעליים". בנוסף ייצא על ויניל גם אלבומם האחרון, "על המשמרת", משנת 2006. אלו שרכשו כרטיס הכולל גם תקליט - יקבלו אותו במופעים עצמם.

כרטיסים להופעות ברעננה ובירושלים ניתן לרכוש באתר איוונטים, או בטלפון *9066, וכן באתר בימות, או בטלפון 072-3359155 (רק להופעה בירושלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully