וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנערים" חוצה גבולות: הדרמה של קשת ו-HBO נמכרה לשידור באינדונזיה

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 14:26

קשת אינטרנשיונל משלימה סבב מכירות בינלאומי משמעותי לדרמה "הנערים", זוכת 14 פרסי האקדמיה הישראלית - הפקה משותפת דוברת עברית וערבית ראשונה מסוגה של קשת ו-HBO

הסדרה "הנערים" נמכרה לשידור באינדונזיה, המדינה המוסלמית הגדולה בעולם, וכן באוסטרליה ובהונג קונג. סבב המכירות הזה מצטרף למכירות העבר של הסדרה לגופי שידור באירופה ובאמריקה הלטינית.

"הנערים" נוצרה על ידי חגי לוי, יוסף סידר ותאופיק אבו ואיל, והופקה על ידי מובי פלוס. עלילתה עוסקת באירועי קיץ 2014 בישראל, כאשר שלושה יהודים רצחו את הנער הערבי מוחמד אבו ח'דיר. הסדרה שודרה בישראל ובעולם במהלך 2019-2020 ויצרה שיח בפרופיל גבוה בעיתונות הישראלית והעולמית, כולל התייחסות ביקורתית מצד ראש הממשלה נתניהו.

הסדרה הנערים, אדם גבאי. רן מנדלסון,
אל קצוות תבל. "הנערים"/רן מנדלסון

לצד "הנערים" סגרה קשת אינטרנשיונל שורת עסקאות לסדרות ופורמטים נוספים בהפצתה: אל אינדונזיה יגיעו גם "חטופים" בגרסתה ההודית, סדרת האקשן הצבאית "The Brave" של קשת סטודיוס ויוניברסל טלוויז'ן ששודרה ב-NBC, והמיני סדרה האוסטרלית "Secret Bridesmaids' Business". בהונג קונג ישודר גם מותחן הריגול הבריטי "משפטה של כריסטין קילר", ובאוסטרליה תעלה "The A Word", הגרסה הבריטית של ה-BBC ל"פלפלים צהובים".

"אנחנו שמחים שסדרה שבמרכזה סיפור אנושי טרגי מלב ליבו של הסכסוך הישראלי-פלסטיני, מסוגלת לחצות גבולות ולגעת בלבם של צופים מכל רחבי העולם, ועכשיו, לראשונה - גם צופים מוסלמים", מסרה קרני זיו, מנהלת הדרמה של קשת. "לסיפור אנושי טוב אין גבולות. קשת גאה לעבוד עם מיטב היוצרים הישראלים וליצור חוויית תוכן ישראלית המתגלה גם כסיפור אוניברסלי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully