וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת HBO חושפת תמונות ראשונות מתוך "בית הדרקון", סדרת הבת של "משחקי הכס"

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 20:45

לאחרונה החלו צילומי "בית הדרקון", הראשונה משורה של סדרות בת מתוכננות מעולמה של "משחקי הכס", ורשת HBO חושפת בזריזות תמונות יח"צ ראשונות מתוכה. הן כוללות את כוכבי הסדרה כמו מאט סמית' ("הכתר"), אוליביה קוק ואמה דארסי

השחקן מאט סמית'. Andrew Toth/Getty Images for New York Comic Con, GettyImages
הלוק הטבעי. השחקן מאט סמית', שמככב בסדרה "בית הדרקון"/GettyImages, Andrew Toth/Getty Images for New York Comic Con

שנתיים אחרי ששודר הפרק האחרון של "משחקי הכס", ומעט מעל עשור אחרי ציון עשור לתחילתה, מפרסמת היום (רביעי) רשת הכבלים HBO תמונות ראשונות מתוך סדרת הבת הראשונה המיועדת - "בית הדרקון".

מדובר בעיבוד טלוויזיוני לספר "אש ודם" של ג'ורג' ר"ר מרטין, שיצא גם עם תרגום לעברית בהוצאת אופוס, כמו יתר ספר "שיר של אש ושל קרח" של מרטין. הספר נלווה לסדרה הרגילה, ועלילתו מתרחשת כשלוש מאות שנים לפני אירועי "משחקי הכס", כאשר לראשונה בית טארגאריין (ממנו לימים הגיעה דאינריז) התיישב בדרגונסטון אחרי חורבן ואליריה. שמות שנשמעו בסדרת הלהיט, כמו אאיגון הכובש שיצר את כס הברזל, צפויים להפציע בסדרה בדמותם. כמו כן תחשוף מה מקור שלוש הביצים שקיבלה דאינריז כמתנת חתונה, ושהפכו לבסוף לדרקונים שלה.

את הסדרה יצרו ריאן קונדל ("המושבה"), מרטין עצמו והבמאי מיגל ספוצ'ניק, האחראי על כמה מהפרקים הכי זכורים של הסדרה האם, בהם "הארדהום" ו"קרב הממזרים", ולעומתם גם את "הלילה הארוך" - פרק הקרב החשוך על ווינטרפל. ספוצ'ניק יביים גם פרקים נוספים בסדרה.

התמונות החדשות מציגות את השחקנים אמה דארסי ("האנה", "מחפשי האמת") ומאט סמית' ("הכתר"), אוליביה קוק ("אני וארל וזאת שעומדת למות") וריס איוונס ("נוטינג היל"), וכן סטיב טוסיינט. מלבדם מונה הקאסט גם את פאדי קונסידיין ("היום השלישי"), איב בסט ("גורל: סאגת ווינקס") ואחרים.

"בית הדרקון" היא הראשונה מתוך שש סדרות מתוכננות מעולם "משחקי הכס", הנמצאות בשלבי פיתוח שונים, ולא בטוח כי כולן יגיעו אל קו הסיום. "בית הדרקון" עצמה תגיע אל המסכים ככל הנראה ב-2021.

בית הדרקון, אוליביה קוק, ריס איוונס. HBO,
אוליביה קוק וריס איוונס, "בית הדרקון"/HBO
בית הדרקון, אמה דארסי, מאט סמית'. HBO,
אמה דארסי ומאט סמית', "בית הדרקון"/HBO
בית הדרקון, סטיב טוסיינט. HBO,
סטיב טוסיינט, "בית הדרקון"/HBO

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully