וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן אלנה עלתה לחזרה ראשונה ברוטרדם. זה נגמר ב"וואו" ממי שצפו בה

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 16:07

הרגע הגדול של עדן אלנה סוף סוף הגיע, כשהיא עלתה לבמת אירוויזיון 2021 ברוטרדם וביצעה את החזרה הראשונה שלה. זה התחיל עם פדיחה קלה ופספוס שורה אבל הסתיים עם עיתונאים מאירופה שצעקו "יש לנו מנצחת!". ומה מצבנו בהימורים?

הרגע הגדול של עדן אלנה סוף סוף הגיע, כשהיא עלתה לבמת אירוויזיון 2021 ברוטרדם וביצעה את החזרה הראשונה שלה. למעשה, זה הרגע הגדול של כל חובבי האירוויזיון שנאלצו לחכות שנתיים תמימות בין האירוויזיון בתל אביב לבין האירוויזיון ההולנדי. כולנו זוכרים את עדן בוכה בזמן שקיבלה את ההודעה בשידור חי על ביטול האירוויזיון בשנה שעברה, אבל עכשיו הכול היסטוריה והמשלחת הישראלית הגיעה כדי לסתום את הפה לכל המבקרים ולהביא את ישראל לגמר אירוויזיון שישי ברציפות.

לקראת השעה 15:00 שעון ישראל, באיחור של כמה דקות שאינו קשור למשלחת הישראלית, התייצבו עדן אלנה והרקדנים על הבמה באולם אהוי ברוטרדם. במשך חצי שעה החבורה ביצעה את השיר שלוש פעמים. עדן עצמה תלבש שמלת מיני לבנה מעוטרת ונוצצת, ורקדניה ילבשו מכנסיים שחורים וחולצה תואמת ללבוש של עדן. על הבמה עצמה מסכי הלד מציגים את דמותה של עדן בסגנון אורות ניאון של שנות ה-80. לאורך השיר נראה שאין איזשהו גימיק, ואחרי שבתקופת "הכוכב הבא לאירוויזיון" התרגלנו לזיקוקים - הפעם אין כאלה.

הגימיק מגיע לקראת החלק האחרון של השיר, כשהרקדנים קורעים את השמלה מעדן והיא נשארת לבושה שחורים. בסיום השיר מלבישים עליה את תוספת השיער שזכורה מהסיום של הקליפ לשיר. בביצוע הראשון נראה שעדן מתרגשת מהמעמד, זה בכלל לא מפתיע והיא לא היחידה. הביצוע היה מעט נוקשה והייתה אפילו תקלה בחשיפת השמלה התחתונה מה שגרם לעדן לגחך ולפספס שורה.

עדן אלנה, חזרה ראשונה לקראת אירוויזיון 2021. EBU / Thomas Hanses,
התרגשה על הבמה. עדן אלנה/EBU / Thomas Hanses

עיתונאים מאירופה שצפו בחזרה לא התרשמו. מגיש הרדיו והבלוגר מרטין פלמר אמר: "שנאתי את החלפת השמלה, השיר לא עושה לי את זה, הוא לא זכיר". עם ה-whistle note שעדן מבצעת בסוף השיר היא דווקא הצליחה, מה שגרם לדניאל קוח מגרמניה להגיב: "נשמע שהיא מרגישה הרבה יותר נוח עם הצלילים הגבוהים". ג'ובאני סרצ'ינו מאיטליה דווקא התרשם ואמר: "עבודה טובה מאוד לישראל".

אחרי הביצוע הראשון עדן אלנה חזרה על הנאמבר פעמיים נוספות, והפעם נראה שהיא צוברת ביטחון ומצליחה אפילו ליהנות מההופעה. יש לבחורה הצעירה הזו גרוב והיא מסוגלת לתפוס את המצלמה. אחרי שני הביצועים הנוספים, גם המחמאות התחילו להגיע. פדרו סנטוס מפורטוגל הכריז: "יש לנו מנצח!", ודוד קלוס התלהב: "זה הוואו הראשון שלי להיום". גם ליסה ג'יין לואיז מבריטניה שמה לב לביטחון שנצבר מהופעה להופעה וסיכמה: "אני סומכת על הישראלים. אחרי החזרות הם הולכים לחדר הצפייה, הם יודעים לתקן את מה שצריך לתקן".

זה הזמן להדגיש שהחזרה הראשונה לא מיועדת עבור עיתונאים וגם לא עבור טוקבקיסטים תאבי דם, אלא עבור המשלחת עצמה, כדי ללמוד מה עובד, מה לא עובד, ומה צריך לשנות. בעוד שלושה ימים, יום רביעי בשעה 17:00, עדן אלנה תעלה לבמה פעם נוספת לחזרה השנייה שבה שבה אמורים לתקן את כל מה שלא עבד, לשנות זוויות צילום אם צריך, ולעשות עדכונים קטנים.

עוד בוואלה!

רגע לפני שהיא טסה לאירוויזיון: עדן אלנה בביצוע אקוסטי לשיר שלה Set Me Free

לכתבה המלאה
עדן אלנה, חזרה ראשונה לקראת אירוויזיון 2021. EBU / Thomas Hanses,
יש מנצחת? עדן אלנה/EBU / Thomas Hanses

ומה אומרים ההימורים?

אחרי חודשים ארוכים שבהם עדן אלנה לא הצליחה להתברג לעשירייה הראשונה של חצי הגמר הראשון, סוף סוף ישראל הצליחה לעקוף את קרואטיה ולהשתחל למקום העשירי. נזכיר שמכל אחד מחצאי הגמר עולות עשר מדינות, והן מצטרפות לשש המעפילות אוטומטית - איטליה, בריטניה, גרמניה, ספרד, וצרפת, וכמובן הולנד המארחת.

הימורי אירוויזיון הימורים. צילום מסך, צילום מסך
מקום 10/צילום מסך, צילום מסך

בסיכויי הזכייה הכלליים עדן אלנה מדורגת כרגע במקום ה-17, הישג השיא שלה מאז שנפתחו ההימורים. לשם השוואה, מהרגע ש-Set Me Free נבחר עוד לפני השדרוג שעבר, ישראל דשדשה במקומות 30-40. אם ההימורים אכן מהווים אינדיקציה, כנראה שצטרכו לפנות לעצמכם כמעט ארבע שעות במוצאי שבת 22 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully