וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה בקבוקי תבערה נוספים התגלו בתיאטרון עכו: "אם היו מתפוצצים היה נגרם נזק עצום"

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 14:49

פרסום ראשון: נוסף לבקבוק תבערה אחד לפחות שהתפוצץ והבעיר את חדר מנהל התיאטרון, נמצאו שלושה בקבוקי תבערה באותו חדר ובחדר נוסף של המנהל השותף. "חשוב להגיד שתושבי עכו הם נגד הדבר הזה", אומר מוני יוסף לוואלה! תרבות. "מי שכיבה את השרפה הם תושבים ערבים"

אחד מבקבוקי התבערה שנמצאו במשרד מנהל תיאטרון עכו, שהושלכו על ידי מתפרעים בעכו ביום שישי 14 במאי. מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
אחד מבקבוקי התבערה שנמצאו במשרד מנהל תיאטרון עכו, שהושלכו על ידי מתפרעים בעכו ביום שישי/מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS

פרסום ראשון: הצתת תיאטרון עכו על ידי מתפרעים ביום שישי הייתה קרובה מאוד להסתיים באסון גדול בהרבה. מוני יוסף, אחד ממנהלי התיאטרון, אומר היום (ראשון) לוואלה! תרבות כי לאחר שהמשטרה הגיעה למקום, התברר כי בנוסף לבקבוק תבערה אחד לפחות שהתפוצץ והבעיר את חדר מנהל התיאטרון, נמצאו שלושה בקבוקי תבערה באותו חדר ובחדר נוסף של המנהל השותף.

תיאטרון עכו נשרף. טוויטר, צילום מסך
השריפה במתחם תיאטרון עכו/צילום מסך, טוויטר

שלשום נודע כי התיאטרון, אחד מסמלי הדו-קיום, נפגע בעקבות השלכת בקבוק תבערה למחסן הסמוך אליו, השייך לחברה לפיתוח עכו. כעת מתברר שגם חדרי המנהלים ספגו בקבוקי תבערה, לפחות אחד התפוצץ ולמרבה המזל שלושה נוספים לא התלקחו. חדר המנהל נשאר מפויח, ציוד נפגע לרבות ספה ומחשבים, החשמל קרס, ולעומת זאת אולמות ההצגות והפואייה של התיאטרון לא נפגעו. תושבי העיר העתיקה כיבו את האש. לא דווח על נפגעים בשרפה.

"תחילה לא ראינו את הבקבוקים שלא התפוצצו, כי במשרד שלי אין חשמל ואין תאורה בעקבות המקרה", אומר יוסף לוואלה! תרבות. "אם הבקבוקים האלה היו מתפוצצים היה נגרם נזק עצום".

עוד בוואלה!

תאמר נפאר: "יהודים אומרים שחיינו בדו קיום. הם לא יודעים כלום על חיינו בלוד?"

לכתבה המלאה
אחד מבקבוקי התבערה שנמצאו במשרד מנהל תיאטרון עכו, שהושלכו על ידי מתפרעים בעכו ביום שישי 14 במאי. מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
אחד מבקבוקי התבערה שנמצאו במשרד מנהל תיאטרון עכו, שהושלכו על ידי מתפרעים בעכו/מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS

"עצוב לי וכואב לי לראות את המשרד שלי ככה", הוא מוסיף. "אני פוגש ומקבל טלפונים מחבר'ה ערבים מהעיר העתיקה שאומרים לי שעצוב להם. כולנו חלק מהמקום הזה. המקום הזה הוא הבית של כולם. אני חושב שמי שעשה את זה אין לו מושג שזה תיאטרון. עכו כולה עלתה באש, לא רק התאטרון. חשוב להגיד שתושבי עכו הם נגד הדבר הזה. חשוב לציין שמי שכיבה את השרפה הם תושבים ערבים. מערכת היחסים שלנו עם תושבי העיר לא נפגעה כלל. אנחנו ממשיכים באמונתנו ולא ניתן לאף אחד לפגוע בעשייה שלנו ובדו קיום שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully