וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ננצח בגלל הרוח": ההצדעה של "שבת עברית" לכוחות הביטחון

עודכן לאחרונה: 20.5.2021 / 18:20

מתוך הערכה לכוחות הפרוסים בשטח במסגרת מבצע "שומר החומות", רצועת המוזיקה האהובה ב-103FM נתנה את זכות הדיבור והבחירה לשוטרים וחיילים, כבאים ואנשי רפואה - שהקדישו לחבריהם ולאזרחי המדינה ממיטב השירים הישראלים. האזינו לשידור המרגש

זירת פגיעה בג'יפ , עוטף עזה, 12 במאי 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
כוחות הביטחון וההצלה בעוטף עזה, לפני כשבוע/פלאש 90, יונתן זינדל

"שבת עברית" ב-103FM, מרצועות המוזיקה הוותיקות והאהובות ברדיו בישראל, מצדיעה בסוף השבוע הקרוב לאנשי כוחות הביטחון, המשטרה וכוחות ההצלה והרפואה הנאבקים עבור שלום הציבור וביטחונו בימי מבצע "שומר החומות". על כן, בכל שעת שידור, משישי ב-16:00 ועד למוצאי שבת ב-22:00, יושמעו במסגרת התכנית שירים שהם בחרו והגישו, ותוכלו לשמוע אותם גם כפודקאסט בהקלטה המצורפת.

באופן טבעי, הפרויקט נפתח עם השיר "שומר החומות" של צוות הווי פיקוד המרכז שעל שמו נקרא המבצע, והוקדש לכלל כוחות הביטחון על ידי תחנת שיטור חדרה, יס"מ ירושלים ואוגדת עזה. ספיר חג'ג', שוטרת סיור מתחנת חדרה, אמרה כי בחרה בשיר כי היא "רוצה לחזק בימים מורכבים אלו את כוחות הביטחון של מדינת ישראל, שעובדים לילות כימים ללא מנוחה, על מנת להגביר את תחושת הביטחון של כלל אזרחי מדינת ישראל".

האזינו כאן לשידור המרגש:

חלק מהשירים שנבחרו מביעים תקווה לעתיד טוב ורגוע יותר במדינת ישראל. איתן לסרי, מנהל תחנת אשקלון במד"א, בחר בשיר "תן לשים ת'ראש על דיונה" של שלישיית הגשש החיוור, "כי כולנו מצפים לחזור לחיק המשפחה ולשגרה", והקדיש אותו "לכל עובדי ומתנדבי מגן דוד אדום, שעושים לילות כימים ולמשפחות שמעניקות גב תומך". מפקד סיירת בתחנת כבאות והצלה איילון, שלום דוידוביץ', הקדיש לכוחות הביטחון, לתחנת הכיבוי ולבני המשפחות של הכבאים את השיר "שלום לך ארץ נהדרת" של יהורם גאון, "בתקווה שיגיעו ימים שקטים ורגועים יותר".

עובדת מד"א נוספת, הדס המשמשת קצינת המשמרת במרחב הנגב, בחרה בשיר "אומרים ישנה ארץ" של נעמי שמר. "אני מאמינה שיש לנו ארץ נהדרת ואנחנו נצליח להתגבר על הכול", אמרה הדס במשדר. "אני מקדישה אותו לילדים שלנו, שיגדלו לעולם בטוח וטוב יותר. ולחיילים שלנו, שיחזרו הביתה בשלום". ואילו יואב כהן, מפקד יס"מ נגב של המשטרה, הקדיש את השיר "בגלל הרוח" של שלומי שבת "לכל האזרחים במדינת ישראל, כי רק בגלל הרוח ורק ביחד עוד ננצח".

עוד בוואלה!

ולא היה בינינו אלא זוהר: בעקבות צילה דגן, מהקולות הגדולים ביותר שהיו פה. האזינו

לכתבה המלאה

בין השירים הנוספים שנבחרו: "זוהי יפו" של אבי טולדנו, "עוד יהיה טוב בארץ ישראל" של דודו זכאי, "יד ביד" של עפרה חזה, "שיר חייל" של שלמה ארצי, "אלף כבאים" של להקת דודה, "בלדה לשוטר" של אושיק לוי, "על כל אלה" של יוסי בנאי, "ארץ ארץ" של אילנית, הדואט "לשיר איתך" של בעז שרעבי ושושנה דמארי וכן "שיר לשלום" של להקת הנח"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully