וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי רן דנקר ומירי מסיקה - לירון ויצמן מצטרפת כמנחת "אקס פקטור"

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 11:05

לירון ויצמן היא השם האחרון שהוכרז כחלק מליהוק "אקס פקטור", אחרי שאתמול הוכרז על הצטרפותם של רן דנקר ומירי מסיקה. בתוך כך אומר גורם ברשת לוואלה! תרבות על היסוסי סיימון קאוול: "בינתיים ממשיכים, חוץ מתאריך הצילום שיזוז. היה צפוי שיחשוש, מקווים שיסתדר"

לירון ויצמן. מיכה לובטון,
מ"האח" אל האקס. לירון ויצמן/מיכה לובטון

ברשת 13 ממשיכים ללהק את מקצועני "אקס פקטור". אחרי שאתמול הכריזו על הצטרפותם של רן דנקר מירי מסיקה כשופטים, היום מצטרפת גם לירון ויצמן כמנחת התוכנית. ויצמן כבר מנחה ברשת 13 את "האח הגדול" לצד גיא זוארץ.

כזכור, אל "אקס פקטור" עבר הפרס לזוכה שהיה עד כה בידי "הכוכב" - ייצוג ישראל באירוויזיון. אל העונה גם אמור להצטרף כשופט יוצר הפורמט סיימון קאוול. מרשת נמסר כי קאוול והצוות שלו היו מעורבים בבחירת השופטים, לרבות הבחירה בדנקר, מסיקה וויצמן. מי שעוד אמור לשפוט בתכנית הם נטע ברזילי, אביב גפן ומרגלית צנעני.

השבוע פורסם כי קאוול עשוי לבטל את הגעתו לצילומי התכנית בישראל בעקבות המצב הביטחוני. גורם ברשת אמר לוואלה! תרבות: "בינתיים ממשיכים, חוץ מתאריך הצילום שיזוז. היה צפוי שיחשוש, מקווים שיסתדר". מרשת נמסר בתגובה: "אנו יודעים שסיימון קאוול הביע חששות לגיטימיים תוך ימי הלחימה באשר להגעתו לתל אביב. עכשיו, כשהחלה הפסקת האש, ההתייחסות שלו משתנה. במידה ויהיה כל שינוי נעדכן על כך באופן מסודר. סיימון קאוול ייקח חלק בעונה הבאה של אקס פקטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully