וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום המחווה ליורם טהרלב: האזינו לעדן חסון בקאבר ל"על כפיו יביא"

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 10:03

האלבום "יעלה ויבוא", מחווה ליצירתו של יורם טהרלב, מושק היום, כחלק מהמיזם המוזיקלי "צאן ברזל". שני סינגלים של גרסאות כיסוי יוצאות מתוכו - "על כפיו יביא" בביצוע עדן חסון, ו"מים מתוך הבאר" בביצוע אלה לביא המארחת את אריק פיטרסון. האזינו

גרסת הכיסוי לשיר "על כפיו יביא" בביצוע עדן חסון מתוך האלבום "יעלה ויבוא" עם מחווה לשיריו של יורם טהרלב, כחלק ממיזם "צאן ברזל"/יח"צ

האלבום "יעלה ויבוא", הנוצר במחווה ליצירתו של הפיזמונאי, הסופר והמשורר יורם טהרלב, מושק היום (חמישי). הוא יוצא כחלקו הראשון של מיזם מוזיקלי חדש בשם "צאן ברזל", שנועד להנציח ולכבד את יצירותיהם של גיבורי תרבות, משוררים ופיזמונאים ישראלים. בעתיד אמורים לצאת פרויקטים מחווה ליוצרים אסי דיין, נפתלי אלטר, נתן כהן, עלי מוהר, צביקה פיק ועוד.

האלבום כולל 11 שירים שכתב טהרלב, שניים מהם יוצאים היום כסינגלים - גרסת הכיסוי "על כפיו יביא" בביצוע עדן חסון (האזינו מעל), שהלחין יאיר רוזנבלום וביצעה לראשונה רבקה זהר בפסטיבל הזמר והפזמון 1969; וגרסת הכיסוי "מים מתוך הבאר" בביצוע אלה לביא המארחת את אריק פיטרסון, שיר שהלחין קובי אושרת וביצעה לראשונה חוה אלברשטיין. לביא היא בתם של אוולין הגואל ועמוס לביא, ופיטרסון הוא בנו של רוני פיטרסון הגיטריסט האגדי המנוח.

עוד בוואלה!

יורם טהרלב: "ישנם בארץ 18 אנשים שראויים לפרס ישראל, ואני אחד מהם"

לכתבה המלאה
יורם טהרלב. יח"צ,
עובר לראשונה לקדמת הבמה כזמר. יורם טהרלב/יח"צ

מאחורי האלבום עומדים ארומה מיוזיק וקשת 12, בניהולו האומנותי של קובי בן עטר.
באחרונה יצאו שני סינגלים נוספים ממנו, גרסאות כיסוי לשירים "הביתה לחזור" בביצוע אודיה אזולאי, ו"בשביל אל הבריכות" בביצוע לירון עמרם. עוד משתתפים באלבום: שלומי שבת, מוש בן ארי, רוני אלטר, יונתן רזאל, להקת שלוה וקמה ורדי. יורם טהרלב לראשונה מופיע כזמר ומבצע שיר בליווי הגבעטרון.

האזינו לשירים נוספים מהאלבום:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully