וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית סגל נגד "ארץ נהדרת": "עוד לא נולד המזרחי שייצא טוב בתכנית"

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 9:55

לאחר ששודר בתכנית מערכון ובו הוא הוצג כמי שטועה פעם אחרי פעם בתחזיותיו, תקף עמית סגל את התכנית המשודרת באותו ערוץ: "ראשי ארץ נהדרת לא מפסיקים לסמס לבכירי קשת בכל פעם שאני אומר משהו ימני על המסך". מולי שגב הגיב: "הוא חושב שאנחנו עובדים אצלו"

פרומו ארץ נהדרת/קשת 12

יוצא למתקפה: הפרשן הפוליטי של חדשות 12 עמית סגל תקף אמש (שלישי) במילים חריפות את תכנית הסאטירה של קשת 12 "ארץ נהדרת" - המשודרת כאמור באותו ערוץ - זאת לאחר שביום שני שודר בתכנית מערכון ובו הוא הוצג כמי שטועה פעם אחרי פעם בתחזיותיו, כשהאחרונה שבהן היא התחזית שממשלת השינוי לא תקום.

סגל טען בציוץ שהעלה לטוויטר כי ראשי התכנית התלוננו בפני ראשי הערוץ על דברים ימנים שהוא נוהג לומר בשידור: "במשך 7 שנים (!), ראשי ארץ נהדרת לא מפסיקים לסמס לבכירי קשת בכל פעם שאני אומר משהו ימני על המסך. הם מעולם לא תקפו אנשי שמאל על האיוולת במסירת שטחים לטרוריסטים. אצלם, ראשי הימין הם נאצים, אבל הימין מסית. רחמים על אסי, שני, קיציס והאחרים שצריכים לשמש הפרזנטורים של התועמלנים האלה.

הוא המשיך ותקף את התכנית כשטען שהיא גם גזענית כלפי מזרחים. הוא צירף תמונה של סגן ראש עיריית רעננה לשעבר המנוח, עוזי כהן, מחזיק בננה וכתב: "המציג הינו מזרחי ולכן יוצג כקוף". הוא הוסיף ופירט: "על הגזענות של ארץ נהדרת נגד המזרחיים עוד נדבר יום אחד. אבל בקצרה: עוד לא נולד המזרחי שייצא טוב בארץ נהדרת. זה המעוז האחרון של האשכנזיות. לתדהמתם, איננו מפגרים. כולם רואים לכם".

סגל הוסיף וסיכם: "אפשר להיות אידיאולוג, זה אחלה ואני מעריך את זה. אפשר גם לא להביע דעות וגם זה סבבה. אבל לנסות להנדס את תודעת הישראלים בקשת ואז לנסות ולסתום פיות במשך שנים לימניים במסרונים ושיחות לבכירי חברת החדשות - ואלה, לא קלאסה. לצערם, העולם משתנה.

בריאיון שהעניק אמש לגלי צה"ל אמר עמית סגל כי יוצרי "ארץ נהדרת" מולי שגב ודוד ליפשיץ "מנסים להגחיך כל דבר ימני". לדבריו, מטרת שגב וליפשיץ בחיים "חוץ מרייטינג ולהצחיק זה להגחיך כל דבר ימני. במשך שנים הם הביעו ביקורת על כך שאני מביע את עמדותיי בשידור. סאטירה היא רק מימין, כשמותחים ביקורת משמאל זה 'למה הם רופסים', על הימין אומרים שהם צמאי דם ופאשיסטיים. כולנו עושים טעויות וצריך ללמוד מזה שינוי בצניעות, אבל אין לי שום כוונה להפסיק להביע את עמדותיי".

עוד בוואלה!

כנראה שגם "ארץ נהדרת" צריכה להבין מי היא ללא בנימין נתניהו

לכתבה המלאה

בתחילה מולי שגב סירב להגיב. לאחר מכן הוא העלה לטוויטר את המערכון מיום שני שבו עמית סגל זכה לחיקוי: "לעיונכם המערכון שהוביל לטנטרום", כתב. "לא תמצאו בו מילים כמו 'ימני' ו'שופר'. כן תמצאו בו ביקורת על עיתונאית שנוטה שמאלה, ופרשן שלא מסוגל להתמודד עם טעות וחושב שאנחנו עובדים אצלו".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully