וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב, פסטיבל הג'אז בירושלים ומאצ'ו מן: 5 המלצות לאמצע יוני

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 9:00

נינט תופיע בזאפה פארק הירקון, פסטיבל הג'אז בירושלים יארח את גלעד כהנא ואמנים נוספים - ועוד כמה המלצות תרבותיות שאסור לפספס השבוע

נינט טייב, שיר בחזרה/צילום ועריכה: דייב שחר, עריכה נוספת: אביב ארגז

נינט טייב בהופעה

בריאיון שהעניקה נינט טייב לוואלה! תרבות לפני כשבועיים, היא סיפרה שאנשים נוהגים לשאול אותה למה היא לא שרה את 'ים של דמעות' בהופעה. "תמיד יש יוצאי דופן שעדיין תקועים בשנת 2003 אבל יש גם את אלה שיודעים שהוצאתי חמישה אלבומים ומכירים את השירים שלי", הוסיפה. אז עבור אלו שמוכנים לוותר על 'ים של דמעות' ומעדיפים לקבל מנת רוקנרול הישר לתוך הוורידים, כדאי שתגיעו לצפות במופע של המוזיקאית הנהדרת, שמככבת היום גם כשופטת מעולה ב"כוכב הבא". אפילו ההיריון היחסית-מתקדם לא מונע ממנה לתת בראש. לא להחמיץ.

מתי? 23 ביוני

איפה? זאפה בפארק - גני יהושע

הדיבוק - גרסת הבמאי

לרגל 100 שנה להעלאת "הדיבוק", ההצגה הראשונה בעברית בהבימה במוסקבה, מעלה קבוצת התיאטרון "סמרטוט" בהשתתפות אנסמבל חדש ומנהל אמנותי חדש את ההצגה "הדיבוק - גרסת הבמאי" - עיבוד עכשווי לקלאסיקה היהודית שבוחנת את יחסי הכוחות בין דת, הון ושלטון והאינדיבידואל שמחליט להתקומם.

מתי? 22-25 ביוני

איפה? תיאטרון הבית, רחוב נועם 5, יפו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

נינט: "בחרתי בדרך ארוכה יותר מהשאר, אבל אני יודעת שאגיע"

בשיתוף מפעל הפיס

מאצ'ו מן

במסגרת פסטיבל ישראל - המציין השנה 60 שנה להיווסדו - יעלה מיצב אודיו-ויוזאלי של הבמאי הספרדי אלכס ריגולה בשם "מאצ'ו מן" - מיצב תיאטרון תיעודי שלוקח את הקהל למסע מטלטל וחושף אותו לתופעת האלימות כלפי נשים. במהלך המופע הנמשך כשעה, הקהל עובר מחדר לחדר בהובלת שמע של קורבן אלימות, המשתפת בסיפורה, דרך פסקי דין מוכרים, לקטי עדויות, סטטיסטיקות בלתי נתפסות ותמונות והמבקר נחשף אט-אט לתופעה המזעזעת. מאצ'ו מן מועלה בשיתוף עם ויצו, בשיתוף ימקא הבינ"ל ירושלים ובסיוע שגרירות ספרד.

מתי? ימים א, ג, ה (14:00-21:00), ב, ד (10:00-19:00) ו (10:00-15:00)

איפה? אולם ימקא ירושלים

מאצ'ו מן פסטיבל ישראל. יח"צ,
חוויה מטלטלת. מאצ'ו מן/יח"צ

פסטיבל הג'אז בירושלים

פסטיבל הג'אז בירושלים, מבית היוצר של פסטיבל ישראל ובשיתוף מוזיאון ישראל, יארח הפקות מקור מיוחדות, מופעים מסגנונות שונים ובאירוחם של צמרת האמנים הישראלים. את הפסטיבל ינהל אמנותית החצוצרן הבינלאומי אבישי כהן. יופיעו בו הדואו הבינלאומי של הצ'לנית מאיה בלזיצמן והמתופף מתן אפרת במופע בהשראת "מעשה בחמישה בלונים"; הפסנתרן הבינלאומי שי מאסטרו; גלעד כהנא במופע אלתורים על ביטים של המפיק גיא מוזס בליווי המתופף נדב לוזיה על סט אלקטרוני, סביב סיפור משפחתו של עמוס עוז מ"סיפור על אהבה וחושך" ועוד ועוד.

מתי? 22-24 ביוני

איפה? גן הפסלים, מוזיאון ישראל

שירים לדני

הערב המוזיקלי הוותיק "שירים לדני" נערך זו השנה ה-53 במערה בבית גוברין לזכרו של דניאל ורדון, חלל צה"ל שנפל במלחמת ששת הימים תוך ניסיון לחלץ פצועים. השנה הערב המיוחד ייערך בשיתוף האקדמיה למוזיקה בירושלים וזמרים מקומיים מהמועצה האזורית יואב, ויוקדש לשירי חוה אלברשטיין בעיבודים מקוריים. את סיפורו המיוחד של ורדון ושל הערב לזכרו הבאנו כאן ביום הזיכרון תש"פ.

מתי? 18 ביוני, 20:00

איפה? בית גוברין

כרטיסים ניתן לרכוש כאן

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully