וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס לבית המשפט: "אני בטראומה, אבא שלי צריך להיות בכלא"

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 9:26

במשך כעשרים דקות הלילה (חמישי) דיברה הזמרת בריטני ספירס בפני בית המשפט בבקשה שיבטל את האפוטרופסות של אביה, ג'יימי, השולט בכספיה ובנכסיה. כוכבת הפופ אמרה כי חשה שהכריחו אותה להופיע, לא קיבלה שום פרטיות ואולצה להשתמש באמצעי מניעה ולקחת תרופות בניגוד לרצונה

מעריציה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס/רויטרס

בריטני ספירס שברה את שתיקתה, ופנתה אתמול (רביעי) לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס בבקשה לבטל את האפוטרופסות של אביה, ג'יימי, השולט בכספיה ובנכסיה. זאת 13 שנה לאחר שהחל להיות אפוטרופוס שלה בעקבות צו בית משפט, לאחר שחוותה התמוטטות נפשי. הזמרת אמרה לשופטת ברנדה פני, בשיחה שהתקיימה בזום, כי האפוטרופסות היא "עינוי", וכי היא בטראומה מיחסה של אביה.

ספירס דיברה במשך כעשרים דקות, בהן קראה מהכתוב. "הרבה דברים קרו מאז הפעם האחרונה שבה הייתי בבית משפט, לפני שנתיים", אמרה, "לא חזרתי לבית משפט במשך הרבה זמן בגלל שאני חושבת שלא הקשיבו לי בשום דרך כשהגעתי לבית המשפט בפעם שעברה". כוכבת הפופ אמרה כי חשה שהכריחו אותה להופיע, לא קיבלה שום פרטיות ואולצה להשתמש באמצעי מניעה, לקחת תרופות ולהשתתף בפגישות טיפוליות בניגוד לרצונה.

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
"אני כל כך כועסת שזה מטורף". בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

"יש לי התקן תוך רחמי בגוף כרגע שלא מאפשר לי להרות, והאפוטרופוסים לא מאפשרים לי ללכת לרופא כדי להוציא אותו", אמרה לבית המשפט. בנוסף, ספירס העידה כי ניתן לה ליתיום למרות התנגדותה. תרכובות ליתיום משמשות לטיפול באנשים הסובלים מהפרעה דו-קוטבית, הגורמת לעתים קרובות לדיכאון, עצבנות או התרגשות בלתי מבוקרת, ויכולות לשמש גם לטיפול בדיכאון. "ליתיום זה (חומר) מאוד מאוד חזק. יכול להיגרם לך ליקוי נפשי אם את לוקחת יותר מדי, וממשיכה עם זה יותר מחמישה חודשים", הוסיפה. "הרגשתי שיכורה. אפילו לא יכולתי לנהל שיחה עם אמא שלי או אבא שלי על שום דבר. אמרתי להם שאני מפחדת, והיו להם שש אחיות שונות שבאו אל ביתי כדי לפקח עליי בזמן שהשתמשתי בתרופה הזאת, שלא רציתי להשתמש בה מלכתחילה".

ספירס מתחה ביקורת על האופן שבו משפחתה, כולל אביה ג'יימי ספירס, ניהלה את האפוטרופסות ועל האופן שבו הגיבה לחששות שהעלתה בנוגע לטיפול בה. "המשפחה שלי לא נקפה אצבע. כל מה שקרה לי היה צריך להיות מאושר על ידי אבא שלי". הזמרת הוסיפה: "אבא שלי וכל מי שמעורב באפוטרופסות ובניהול שלי, שיחק תפקיד מפתח בעונש שלי - הם צריכים להיות בכלא". בתגובה לדבריה אמר עורך הדין של אביה, כי "מר ספירס אוהב מאוד את בתו ומתגעגע אליי מאוד".

עוד בוואלה!

בריטני ספירס יושבת בכלא שקוף כבר 13 שנה. מגיעה לה סליחה על כך

לכתבה המלאה
מעריציה של בריטני ספירס מחוץ לבית משפט בלוס אנג'לס, 23 ביוני. GettyImages
מעריצי בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס/GettyImages

מאז 2008 היה אביה של בריטני ספירס, ביחד עם עורך דין, האפוטרופוס האחראי על כספיה, המוערכים בכ-60 מיליון דולר, בעקבות סדרת אירועים פרטיים בחיי הזמרת. ספירס אמרה עוד כי הביעה בפני אביה את תסכולה מהטיפול הרפואי שלה ומניהול הקריירה שלה, אך הוא "אוהב" את השליטה שיש בידיו. "מעולם לא הייתה לי מילה על לוח הזמנים שלי. תמיד אמרו לי מה אני צריכה לעשות".

ספירס התייחסה גם לשאלה מדוע לא הציפה את הנושאים האלה ברשתות החברתיות. "חשבתי שאולי אהיה מאושרת כי הייתי בהכחשה. הייתי בשוק. אני בטראומה. אבל עכשיו אני אומרת את האמת. אוקיי, אני לא שמחה. אני לא יכולה לישון. אני כל כך כועסת שזה מטורף ואני בדיכאון".

ספירס אמרה כי היא רוצה להעסיק עורך דין שהיא בוחרת, לאחר שעורך הדין הקודם שלה מונה לה על ידי בית משפט ב-2008. הזמרת התחננה בפני השופטת להתייחס ברצינות לחששותיה. לדבריה, השיחה הקודמת שלה עם השופטת "גרמה לי להרגיש שאני כאילו שאני מתה, כאילו לא עשו לי שום דבר, כאילו שחשבת שאני משקרת. אני רוצה שישמעו אותי. אני אומרת לך את זה שוב כדי שאולי תביני את עומק ומידת הנזק. אני רק רוצה את חיי בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully