וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשך דקות ארוכות עמדה נערה על במת "הכוכב הבא" וחיכתה שהמבוכה תיגמר

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 9:12

בעונה הנוכחית של "הכוכב הבא", יותר מאי פעם, נדמה שהמתמודדים הם לא באמת הסיפור. בתוכנית אתמול ניגשה ויקטורי הוגו בת ה-19 לאודישן. בעוד היא עולה לבמה, נרגשת, הכל נעצר. למה? לטובת מתיחה מטופשת של אסי עזר ורותם סלע

"הכוכב הבא", אסי עזר ורותם סלע מותחים את נינט טייב/קשת 12

חלק ניכר מהאפקט הטלוויזיוני של "הכוכב הבא" ודומותיה נעוץ בנקודת המבט של המתמודדים האלמוניים, שרואים לקראת סיום האודישן שלהם את המסך עולה יחד עם מחיאות הכפיים. ההתרגשות מורגשת גם מהצד השני של המסך. זה כמעט תמיד סיפור סינדרלה - צעיר או צעירה שהגיעו משום מקום ופתאום ממלאים במה עצומה. הם לעתים קרובות צעירים וחסרי ניסיון, נסערים באופן אותנטי, וזה גורם לנו הצופים לחבב אותם יותר.

ואולם בעונה הנוכחית, יותר מאי פעם, נדמה שהמתמודדים הם לא באמת הסיפור. הנה דוגמה גסה: אתמול, ויקטורי הוגו, בת 19 מאזור ששרה עד כה בכנסייה, ניגשה לאודישן. בעוד היא עולה לבמה, נרגשת, הכל נעצר. למה? לטובת מתיחה מטופשת של אסי עזר ורותם סלע על נינט טייב, ששאר השופטים גם כן היו מודעים אליה.

הכוכב הבא, אסי עזר, רותם סלע מותחים את נינט טייב. קשת 12, צילום מסך
איך היא אמורה להרגיש? המתמודדת הנבוכה ויקטורי הוגו משמאל, "הכוכב הבא"/צילום מסך, קשת 12

במסגרת האירוע הדבילי הזה, שחקן שמגלם את ראש מועצת אזור עלה לברך בקצרה כביכול את המתמודדת שעל הבמה - האם ידעה שמדובר במתיחה? או שמא התרגשה, לשווא מהמחווה, רק כדי להתאכזב? - אבל בעצם כדי להגיש לטייב את תואר "יקירת אזור".

טייב המופתעת, שלא ידעה שמדובר במתיחה חוזרת, הצטלמה ושיתפה פעולה עם הבדיחה על חשבונה, שנמשכה כמה דקות. השופטים צוחקים. אסי ורותם נקרעים. כל הזמן הזה מחכה על הבמה הענקית - לא תמיד בפריים - נערה נבוכה בת 19 שהשטות הזאת תיגמר כבר ובמקומה תתחיל ההזדמנות שלה לשיר ולהתמודד על לבם של השופטים והקהל, אבל לאיש לא אכפת - כולם עסוקים במופע הנוכחי של הקרקס הנלעג הזה. הלב יוצא אליה: איך היא אמורה להרגיש?

בעונה הנוכחית של "הכוכב הבא" כבר ראינו הרבה דברים משונים. גם כך, עם ההיקף המופרך של שולחן השופטים וזמן המסך הדרוש לכל אחד מהם, האיזון ביניהם לבין המתחרים הולך ומתערער. אבל אמש, באותו אודישן קטוע, הרגע הזה המחיש יותר מכל איך מתמודדת נרגשת היא רק תפאורה חסרת חשיבות במשחק של ההפקה והשופטים, ניצבת בקומדיה אווילית ומנותקת שלא קשורה אליה ולא קשורה למוזיקה. אגב, היא לא עברה. החלק שלה במופע הסתיים. באולפן יעברו לבדיחה הבאה. ההצגה נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully