וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש דחה את בקשת בריטני ספירס: אביה ימשיך להיות האפוטרופוס שלה

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 8:40

בית המשפט העליון בלוס אנג'לס פסק כי המשמורת של ג'יימס ספירס על ביתו לא תועבר באופן בלעדי לחברת הנאמנות "בסמר טראסט", וכי הוא ימשיך להחזיק בזכויות ולקבל את ההחלטות על הקריירה של הזמרת המפורסמת לצד החברה. "בריטני מפחדת מאביה ומסרבת להופיע כל עוד הוא האחראי"

מעריציה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס/רויטרס

בית המשפט העליון בלוס אנגל'ס דחה הלילה (חמישי) את בקשתה של הזמרת בריטני ספירס, וקבע כי אביה ג'יימס ימשיך להיות האפוטרופוס שלה ויחזיק בזכויות על נכסיה ובהחלטות הנוגעות לקריירה שלה לצד חברת "בסמר טראסט". החלטת בית המשפט מגיעה בתגובה לבקשה שהוגשה בחודש נובמבר האחרון, ולא עקב עדותה האחרונה של ספירס מהימים האחרונים, כיוון שטרם הושלם תהליך העתירה הרשמי בבקשתה החדשה לבית המשפט הכוללת את העדות הזו.

13 שנים לאחר שאביה מונה לבעל המשמורת עליה מכוח צו בית משפט לאחר שחוותה התמוטטות נפשית, שברה ביום חמישי שעבר בריטני ספירס שתיקה ארוכת ימים, ופנתה לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס בבקשה לבטל את האפוטרופסות. הזמרת העידה בפני השופטת ברנדה פני בשיחה שהתקיימה בזום, כי האפוטרופסות היא "עינוי", וכי היא בטראומה מיחסה של אביה.

בריטני ספירס. profimedia, אתר רשמי
עדותה האחרונה עדיין לא נכנסה בשיקולי פסק הדין הנוכחי. בריטני ספירס/אתר רשמי, profimedia

בעדותה דיברה ספירס במשך כעשרים דקות, בהן קראה מהכתוב. "הרבה דברים קרו מאז הפעם האחרונה שבה הייתי בבית משפט, לפני שנתיים", אמרה, "לא חזרתי לבית משפט במשך הרבה זמן בגלל שאני חושבת שלא הקשיבו לי בשום דרך כשהגעתי לבית המשפט בפעם שעברה". כוכבת הפופ אמרה כי חשה שהכריחו אותה להופיע, לא קיבלה שום פרטיות ואולצה להשתמש באמצעי מניעה, לקחת תרופות ולהשתתף בפגישות טיפוליות בניגוד לרצונה.

"יש לי התקן תוך רחמי בגוף כרגע שלא מאפשר לי להרות, והאפוטרופוסים לא מאפשרים לי ללכת לרופא כדי להוציא אותו", אמרה לבית המשפט. בנוסף, ספירס העידה כי ניתן לה ליתיום למרות התנגדותה. תרכובות ליתיום משמשות לטיפול באנשים הסובלים מהפרעה דו-קוטבית, הגורמת לעתים קרובות לדיכאון, עצבנות או התרגשות בלתי מבוקרת, ויכולות לשמש גם לטיפול בדיכאון. "ליתיום זה (חומר) מאוד מאוד חזק. יכול להיגרם לך ליקוי נפשי אם את לוקחת יותר מדי, וממשיכה עם זה יותר מחמישה חודשים", הוסיפה. "הרגשתי שיכורה. אפילו לא יכולתי לנהל שיחה עם אמא שלי או אבא שלי על שום דבר. אמרתי להם שאני מפחדת, והיו להם שש אחיות שונות שבאו אל ביתי כדי לפקח עליי בזמן שהשתמשתי בתרופה הזאת, שלא רציתי להשתמש בה מלכתחילה".

ספירס מתחה ביקורת על האופן שבו משפחתה, כולל אביה ג'יימי ספירס, ניהלה את האפוטרופסות ועל האופן שבו הגיבה לחששות שהעלתה בנוגע לטיפול בה. "המשפחה שלי לא נקפה אצבע. כל מה שקרה לי היה צריך להיות מאושר על ידי אבא שלי". הזמרת הוסיפה: "אבא שלי וכל מי שמעורב באפוטרופסות ובניהול שלי, שיחק תפקיד מפתח בעונש שלי - הם צריכים להיות בכלא". בתגובה לדבריה אמר עורך הדין של אביה, כי "מר ספירס אוהב מאוד את בתו ומתגעגע אליי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully