וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה השנייה של "חם, לוהט, רותח!" מתמקדת בהורמונים ובריכה, וזה כל מה שצריך

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 4:57

יוצרי ריאליטי הלהיט של נטפליקס הפיקו לקחים מהעונה הראשונה, ואנחנו הרווחנו בגדול. העריכה מהודקת יותר והמתמודדים קיצוניים יותר. התוכנית עדיין רדודה להחריד, טראשית ומתמקדת בהרבה רעות חולות בחברה. אבל בניגוד לתוכניות אחרות, היא לא מתיימרת להיות יותר מזה

טריילר עונה 2 של "חם, לוהט, רותח!" ("Too Hot to Handle")/נטפליקס

בשבוע שעבר שודר תחקיר של "זמן אמת" על עמוס רולידר, שטיפל בפגועי ראש בדרכים שעשויות להיקרא מיושנות מצד אחד של הסקאלה, או אכזריות מצידה השני. חלק ממטופליו של רולידר סבלו מפגיעה באונה המצחית, זו שייחודית לבני אדם ומבדילה אותנו מבעלי חיים. האונה הקדמית אחראית על העכבות, התכנון, השליטה העצמית והקוגניציה שלנו. אגיד זאת כך: אם הפרופסור היה מונחת בכפר הנופש שבו צילמה נטפליקס את "חם, לוהט, רותח!" ("Too Hot to Handle") - היו לו הרבה ידיים לכופף.

הקונספט של העונה השנייה זהה לראשונה: חבורה של רווקים ורווקות, חטובים וחטובות, שחשיבה אינה הצד החזק שלהם, נכלאים בריזורט מפנק ונאלצים להתנזר מכל מגע מיני כדי ליצור "קשר משמעותי". אה כן, וכדי לגרוף לכיסם 100 אלף דולרים.

מתמודדי העונה הראשונה ידעו לאן הם נכנסו ומה חוקי הבית מהרגע הראשון. הפעם, המתמודדים חשבו שהם מגיעים לתוכנית בשם "מסיבה בגן עדן", והאמת המרה נחשפה אחרי 12 שעות. לאנה, האח הגדול של הריזורט (או הכלאה של מטהר אוויר ובאט פלאג, תלוי מאיזו זווית מסתכלים), בישרה להם לאיזו תכנית הם באמת התמיינו, ובעיקר מה אסור להם לעשות: סקס. כל הפרה של הכללים, החל בנשיקה ועד עינוג עצמי - תגרע מכספי הזכייה.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

"חם, לוהט, רותח!" ("Too Hot to Handle") - עונה 2. טום דיימונד,
מפרים את החוקים. "חם, לוהט, רותח!" עונה 2/טום דיימונד

הפרצופים ההמומים והעיניים הדומעות זעקו משבר אמיתי, דבר שמעורר רחמים על המתמודדים. מצד שני, למה כבר אפשר לצפות מתוכנית שנפתחת בהצהרות כמו "אני זוג רגליים פתוחות"?. אל חשש, חברי הקבוצה לא נותנים לקונספט לערער אותם ומתחילים בסשן הפרות כה בוטה, כזה שעלה להם יותר מ-20 אלף דולרים יממה אחרי שנחתו בלוקיישן האקזוטי.

ניכר שיוצרי הסדרה הפיקו לקחים מהעונה הראשונה, ואנחנו הרווחנו בגדול. העריכה מהודקת יותר, המתמודדים קיצוניים יותר ומעל הכל - החוקים ברורים יותר. בזמן שהעונה הראשונה נראתה כמו אלתור של חוקי פורמט, נדמה שכעת החוקים ברורים מאוד וכל שנותר לעשות הוא לצפות בחבורה של גברים ונשים מוכווני סקס מפֵרים אותם בזה אחר זה (וזה מתחת לזו, וזו בין רגליו של זה).

עוד בוואלה!

"Sex\Life" של נטפליקס אולי מלאה בסקס אבל בעיקר מעוררת רחמים

לכתבה המלאה
"חם, לוהט, רותח!" ("Too Hot to Handle") - עונה 2. אלינה ארודה/נטפליקס,
תשאירו אותם לבד והקסם יתחולל מעצמו. "חם, לוהט, רותח!" עונה 2/אלינה ארודה/נטפליקס

שוני נוסף טמון בעובדה שהפעם אנחנו עדים להרבה פחות סדנאות רוחניקיות מיותרות, שמטרתן היא לחבר את המתמודדים לעצמם ולדאדי אישיוז שלהם. אחת לכמה פרקים מופיעים מומחים לאיפוק והתרת סבכים מהעבר באמצעות תופי בונגו, אבל רוב הזמן מוקדש להורמונים ובריכה. תשאירו את שני אלה לבד, והקסם יתחולל מעצמו.

"חם, לוהט, רותח!" היא תוכנית הריאליטי המושלמת. היא רדודה להחריד, טראשית ומתמקדת בהרבה רעות חולות שקיימות בחברה שלנו. אבל בניגוד לתוכניות אחרות, היא לא מתיימרת להיות יותר מזה, ומגישה לצופים בינג' שכולו פאן טהור. כשהחיים הופכים לעמוסים מדי, ואתם רוצים להפקיד את המוח שלכם בכניסה ולהתמכר להרבה עור חשוף, נוף עוצר נשימה ואינטריגות חברתיות ביזאריות - אל תהססו, ותודו לנו אחר כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully