וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגה ארז מתנצלת ומבהירה: "אני לא תומכת BDS, אף פעם לא הייתי"

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 22:31

לאחר שריאיון ישן שלה למגזין בינלאומי הצית סערה ברשת, הזמרת הישראלית מבקשת להבהיר את דעתה על תנועת ה-BDS. "אוהבת את ישראל ולא תומכת בשום סוג של חרם על המדינה והעם שלי, ולא באף ביטוי שנאה"

הצצה: נגה ארז מבצעת את "NO news on TV" "בובה של לילה"/ערוץ הספורט

שמונה ימים לאחר שפוסט של "הצל" עורר סערה ברשת הישראלית, נגה ארז מתייצבת מול הטענות בסטורי בעמודי הסושיאל הרשמיים שלה. "אני לא תומכת BDS. אף פעם לא הייתי. אני אוהבת את ישראל ולא תומכת בשום סוג של חרם על המדינה והעם שלי, ולא באף ביטוי שנאה. להפך. אני מסתייגת מקיצוניות מכל סוג", כתבה ארז.

הזמרת הישראלית שעומדת בראשיתו של מסע הופעות בינלאומי מצאה את עצמה בשבוע שעבר בלבו של לינץ' אינטרנטי על דברים שאמרה בריאיון למגזין בינלאומי במרץ האחרון. בכתבה המקורית צוטטה ארז כשהיא מחמיאה לתנועת ה-BDS, אך במקביל גם מותחת עליו ביקורת.

"בתמימותי, לא הבנתי כמה בחירת המילים היא קריטית", מסבירה היום ארז, "עד כמה המילה הכתובה שחור על גבי לבן, יכולה לתעתע. וכמה חשוב שאהיה שלמה עם המשמעות והניסוח של כל תשובה. בנוסף, חשבתי שהתשובות שאני עונה תמיד יצוטטו כלשונן, ושלא ישתמשו בחלק מסוים בהן כדי שהכותרת תהיה סקסית יותר".

נגה ארז בפארק הירקון 27 במאי 2021. גיא פריבס,
סערה בלתי רצויה רגע לפני מסע ההופעות הבינלאומי. נגה ארז בהופעה בפארק הירקון/גיא פריבס

בריאיון שפורסם בחודש מרץ האחרון במגזין Huck, נשאלה נגה ארז בנוגע לחרם על ישראל מצד אמנים בינלאומיים, כדוגמת רוג'ר ווטרס. "יש לי תשובה מורכבת על הנושא הזה. מאוד שמחתי כשרדיוהד הגיעו לישראל. כלומר, גם אם משהו נורא קורה במדינה, זה לא אומר שהאנשים שחיים בה הם חלק מזה או רוצים בזה. זה בדיוק המקרה בישראל. 90 אחוז מ-40 אלף האנשים שהגיעו למופע של רדיוהד לא רוצים שהכיבוש ימשיך. אני מאמינה שה-BDS עשה עבודה חשובה בהעלאת המצב על סדר היום אני הלוואי וכל המאמץ, הזמן והכסף שהם השקיעו בזה - היה מושקע בדו-שיח ובחיבור. יש כל כך הרבה אנשים משני הצדדים שרוצים את זה והממשלות לא רוצות את זה. קשה מאוד לעשות את זה מבפנים וזה מה שגורם לקונפליקט להיות עמוק יותר".

בעקבות הפוסט שהעלה הצל בגנותה, החלה מתקפה חריפה ברשתות החברתיות נגד ארז, כאשר רבים קראו לה "בוגדת". לכך לא עזרו כמובן מספר כלי תקשורת, שהדהדו את המתקפה, במקום לתווך את המסר המורכב של ארז. "טעיתי, ואני לי טענות לאף אחד. אף אחד לא הבטיח לי לונה פארק, הבנתי את כללי המשחק בדרך הקשה. תודה על השיעור", הוסיפה ארז בעניין היום.

  • עוד באותו נושא:
  • נגה ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully