וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישר, נדיב לב, מענטש. אהבתי אותו": יונית לוי נפרדה בכאב מרוני דניאל

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 21:02

מהדורת חדשות 12 נפתחה הערב במונולוג פרידה כואב של מגישת המהדורה המרכזית יונית לוי: " עיתונאי נדיר, כתב שטח אמיתי, איש עבודה. אין ולא יהיה חרוץ ממנו. ישר כמו סרגל, מוסרי ומענטש. בחברת החדשות. אהב את המדינה ואהב את הצבא אבל לא חסך משניהם ביקורת כשהגיע להם"

בווידאו: יונית לוי מספידה את רוני דניאל/צילום: חדשות 12

מהדורת חדשות 12 נפתחה הערב (שני) במונולוג פרידה כואב של יונית לוי מהפרשן הצבאי של חברת החדשות, רוני דניאל, שהלך היום לעולמו במפתיע בגיל 73. לבושה שחורים ובקול רועד אמרה יונית: "רוני דניאל, חברנו, הפרשן הצבאי של חברת החדשות מיום הקמתה, הלך מאיתנו בגיל 73. במשך קרוב לחמישים שנה הוא סיקר את הרגעים הכי דרמטיים של הארץ הזו. עיתונאי נדיר, כתב שטח אמיתי, איש עבודה. אין ולא יהיה חרוץ ממנו. ישר כמו סרגל, מוסרי, ומעל הכל - איש עם נדיבות לב אין-סופית. מענטש.

"בצה"ל רוני היה לוחם, קצין ומפקד, וכל אלה הוא היה במובנים מסוימים גם פה, בחברת החדשות. אהב את המדינה ואהב את הצבא אבל לא חסך משניהם ביקורת כשהגיע להם, אהב את חבריו ואת מקום עבודתו ולא חסך מאיתנו ביקורת כשהגיע לנו. האבדה גדולה כי מעטים העיתונאים שהם נכס לאומי. רוני בצניעותו היה מסתייג מהאמירה הזאת אם הוא היה יושב כאן הערב, וחבל מאוד שהוא לא. אהבנו אותו מאוד. אהבתי אותו מאוד".

צפו למעלה במונולוג של יונית

יונית לוי מספידה את רוני דניאל בפתיחת המהדורה המרכזית. אתר רשמי, מערכת וואלה!
קול רועד. יונית לוי/מערכת וואלה!, אתר רשמי

לאחר המונולוג המרגש שודרה כתבה ארוכה של דני קושמרו על רוני דניאל, שבה הוצגה הקריירה ארוכת השנים של רוני דניאל, כמו גם רגעים גדולים במהלך סיקורו את הצבא ומערכת הביטחון. היא הסתיימה במילים: "היה שלום רוני, תחסר לנו מאוד".

חברו, הפרשן אמנון אברמוביץ', ספד לו בשידור: "לא היו לו מניירות וגינונים. הוא לא ניסה למצוא חן במקצוע שכולם עושים כיווני חן. כמו כולנו, חרף החזות הנוקשה למראית עין, הוא היה זקוק למילה טובה. כשהוא היה מסיים את דברו באולפן שישי, הוא היה שואל אותי בלחש 'היה בסדר?'". עמית סגל הוסיף: "הוא לא חשש לעמוד איתן בלי להתכופף. הוא אהב את המדינה הזו אהבת נפש".

בהמשך שודרה כתבה שבה הוצגו כל ההספדים עליו מצד ראשי המדינה, ביניהם נשיא המדינה, ראש הממשלה, שרים בכירים, חברי כנסת, רמטכ"לים לשעבר ועיתונאים. הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי היה באולפן וספד לו בכאב.

גם הקולגות בערוצים המתחרים שידרו כתבה על רוני דניאל. "הבוקר נדם קולו, קולה של תקופה. רבים דיברו עליו בתארים של בני משפחה, אבא ואח, כי פעם בו לב גדול, אהבה למקצוע שלו, לחברים קרובים ורחוקים. אנחנו מרכינים ראש יחד עם עמיתינו מחדשות 12", אמרה תמר איש שלום. לאחר מכן שודרה כתבה של אלון בן דוד על חברו הטוב.

עוד בוואלה!

"שלום חבר": נתן זהבי דיווח בשידור על מותו של רוני דניאל - ופרץ בבכי

לכתבה המלאה

קרן מרציאנו נפרדת מרוני דניאל בריאיון מיוחד לחדשות 13:

בווידאו: קרן מרציאנו נפרדת מרוני דניאל במהדורת חדשות 13/צילום: חדשות 13, עריכה: אביעד בללי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully