וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רז מאחורי הקלעים של "פגע וברח": "כפיל הפעלולים שלי לא מחבב אותי במיוחד"

11.8.2021 / 17:00

בסרטון מאחורי הקלעים של צילומי סצנות קטטות בסדרה "פגע וברח" ("Hit and Run") של נטפליקס, כוכב הסדרה ואחד מיוצריה, ליאור רז, נראה כנהנה מאוד לבעוט, לנגוח ולחבוט. אך מגלה כי פעם חטף מהפעלולן מכה חזקה בכבד וחש כאב. ולמה הפעלולן לא מחבב את רז? צפו

מאחורי הקלעים של הסדרה "פגע וברח"/נטפליקס

"כפיל הפעלולים שלי לא מחבב אותי במיוחד, כי הוא לא עובד הרבה. אבל הוא מדהים", אומר ליאור רז, כוכב הסדרה "פגע וברח" של נטפליקס ואחד מיוצריה, בסרטון מיוחד שמציג את מאחורי הקלעים של צילומי סצנות של מכות בסדרה. בסרטון הוא נראה לצד מתאם הפעלולים איאן מקלוקלין ואנשי פעלולים. "יצא לי ללכת מכות, ואני יודע איך זה עובד", אומר רז. "אני מנסה להביא את אמנויות הלחימה שאני מכיר לדמות שלי, ואת הניסיון שלי, ואני מנסה להרגיש בנוח".

עוד אומר רז בסרטון על צילומי ההתקוטטות: "הכול סובב סביב חזרות, צריך שכל האנשים יעבדו יחד בשיתוף פעולה. זה מה שנותן לי טעם לחיים, יודעים? הכיף, ההנאה. יש כאן שני מסעות. הדמות שלי עוברת מסע רגשי ומסע אקשן. וכשחקן, מדהים לשחק את שני המסעות האלה". רז אמנם נראה על הסט מאוד נהנה לבעוט, לנגוח, להטיח, לחבוט, לחנוק, לשבור זכוכיות ולנפץ משתנה עם כפיל הפעלולים. עם זאת הוסיף כי לפעמים חש כאב בצילומים: "כן, חטפתי קצת. האמת שהיום הוא (הפעלולן) החטיף לי מכה חזקה בכבד. הרגשתי את זה. זה ממש כאב".

צפו למעלה בסרטון המלא מאחורי הקלעים של צילומי "פגע וברח".

פגע וברח, ליאור רז. קורינה קרן/נטפליקס,
נהנה לבעוט, לנגוח, להטיח, לחבוט, לחנוק ולשבור זכוכיות על הסט. ליאור רז ב"פגע וברח"/קורינה קרן/נטפליקס

הסדרה הישראלית-אמריקאית "פגע וברח" היא מותחן aעליו חתומים יוצרי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף, לצד היוצרים הבינלאומיים דון פרסטוויץ וניקול יורקין ("The Killing"). הסדרה, שצולמה בישראל ובניו יורק, עלתה בסוף השבוע האחרון בנטפליקס, ומאז מככבת בראש רשימת התכנים הנצפים ביותר בארץ ובעולם. רז מגלם את שגב, מדריך טיולים ישראלי הנשוי באושר לדניאל (שמשחקת קיילין אום), וחייו עוברים טלטלה לאחר שאשתו נהרגת בתאונת פגע וברח מסתורית בתל אביב. הוא מבין שהתאונה קשורה כנראה קשורה לענייני ריגול, וטס לניו יורק לגלות את האמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully