וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ברור אם הוא שם לב, אבל ג'קו המבעוס קיבל מסר חשוב ומדויק מאמא שלו

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 8:58

אורן פותח חזית חדשה מול עומר בגלל בובה של עכבר, תמיר ועומר מדברים על אמא, וג'קו מקבל מסר חשוב מאמא שלו אחרי החיבוקים והדמעות: קארין ארד מסכמת פרק נוסף של "האח הגדול"

"האח הגדול": המשבר בין אור ואורן/רשת 13

הו, אוגוסט, חודש ארור! איזה חום, כמה קוביד! אנחנו לכודים בחניון תת קרקעי, מחפשים לשווא את המכונית שתוציא אותנו החוצה. בלי להיות מוגזמת, נשבעת שפאקירים הודים שהלכו על גחלים ונמו על מסמרות ברזל לא סובלים כמוני באוגוסט, כי מאז הפעם האחרונה שהייתי בשיעור ספינינג הזמן לא זז כל כך לאט כמו בעונת האח המייסרת ביותר בהסטוריה. כן, מייסרת אותי באופן אישי. מי צריך למצוא הגיון סיפורי בפרק שכל מה שיש בו זה אנשים מחופשים לעכברים? אתם? לא! אני!

למה אני צריכה לצפות באנשים מבוגרים בתחפושות עכברים זוחלים על הברכיים בתוך מבוך ללא הסמים המתאימים? זה לא הומאני. לא שזה משנה הרבה, כי הרי אין מאלחש בעולם שיכול להגן עלינו מפני אורן חזן, איש שבאופן הזוי נחשב פוליטיקאי בישראל. והפעם הוא קיבל טנטרום כי, שימו לב - עומר אמר שהעכבר שלו נראה אהבל. כן, מה שאתם שומעים. אורן החליט שעומר קרא לו עצמו אהבל, אמר לעומר שמי שהביא אותו אהבל, קרא לו ילד חצוף עם פה מסריח, דרש ממנו לא לפנות אליו ולא לדבר אליו, איים לפוצץ את המשימה, ואז סירב לזחול במבוך על הברכיים, לא כי יש לו בעיות אגו קשות, חלילה, אלא כי זחילה במבוך אינה מותרת הלכתית, לעניות דעתו.

המשימה כללה עכברים בכלוב הניסויים ושני מדענים (תמיר ועומר - חה חה, מצחיק) שצריכים לחזות את התנהגות העכברים כדי להשיג לבית תקציב מותרות. הגיע הזמן לעבוד ולהמציא עלילה לפרק שלא קרה בו כלום. קבלו: זה היה פרק שהוקדש לאימהות.

האח הגדול תמיר עומר. רשת 13, צילום מסך
ויכוח על אמא. תמיר ועומר/צילום מסך, רשת 13

העכברים קיבלו פיתויים והיה אסור להם להסתובב אליהם, בסגנון אשת לוט, וההפקה פנתה אל עקב האכילס של הדיירים כדי להקשות עליהם. ומהו אותו עקב אכילס? אמא. לאנשים יש חולשה נוראית לאימהות שלהם, קטע ים תיכוני שכזה - באח הגדול דויטשלנד זה לא היה עובד. לאורן הביאו את הקוסקוס של אמא שלו, והוא הצליח לא להסתובב אליו בשם האלטרואיזם שחרות על דגלו. ממש ניצחון הרוח, מה אני אגיד לכם. כזאת הירואיות מעוררת השראה לא חוויתי מאז זכייתה של לינוי אשרם בזהב. כמובן שהוא קיווה לקבל קצת הערכה על ההקרבה, אך ללא הועיל.

גם תמיר עסק באמא - הוא דיבר על הילדים שלו, שהם בעצם כמעט החיבור היחידי שנותר לו אליה, ולעומר, שכידוע, לוקה באובססיית אמא קשה, היה מאד קשה לשמוע את זה. הבחור מכור לאימהות - לאמא שלו, של אחרים, ולאמהות כקונספט - כל אשה שכרעה אי פעם ללדת היא קדושה בעיניו ויש להעלותה על נס ולעטוף אותה בצמר גפן. הכאיב לו הסיפור של תמיר, אבל במקום להתעצבן עליה, שלא מקבלת את בחירות חייו של הבן שלה עד שהפסיקה לערוך אירועים משפחתיים רק כדי שלא יבוא אליהם ללא אישה, עומר מסביר לתמיר שזה "לא יפה" שהוא לא מתקשר לאמא שלו כל יום.

"אני מתקשר לאמא שלי שלוש אפילו ארבע פעמים כל יום", הוא מדגים התנהגות של בן טוב. "אבל אתה גר איתה", עונה תמיר בחוסר אונים. "זה לא משנה, זאת אמא שלך, אמא זה קודש הקודשים. תצלצל אליה כל יום - אמא, אני מתגעגע. אמא, מה נשמע כפרה עלייך, אמא, אני אוהב אותך. לילה טוב, אמא. זהו - היא לבד כבר תרצה לפגוש אותך". בעולם של עומר זה לא משנה שהאמא מחויבת לילדים שלה ולא להיפך, ויש באחריות שהוא לוקח משהו מקסים, מאד תמים, ומאד נכון - הרי בסופו של דבר כל מה שצריך לעשות כדי להמיס כל לב קשה זה להתקשר כמה פעמים ביום ולשאול "מה שלומך? אני מתגעגע".

עוד בוואלה!

הזמרת תמר טאי עמר, שהשתתפה ב"הכוכב הבא" וב"דה וויס", הלכה לעולמה בגיל 23

לכתבה המלאה
האח הגדול ג'קו אייזנברג. רשת 13, צילום מסך
קלטה אותו. ג'קו ואמא שלו/צילום מסך, רשת 13

למרות שזה לא לגמרי מסתדר לי עם תיאוריית הפרק האימהי, אזכיר את שרית, שהתאפקה לא להסתובב אל קליפ של סטטיק ובן אל שהוקרן מאחוריה. תכל'ס לא ברור לי בדיוק איפה הפיתוי פה - הרי היא יודעת שסטטיק לא עומד מאחוריה עם הגברה מקצועית, ולמזלה היא לא שמה לב שמאחוריה רוקדים עומר ותמיר לבושים בבגדים שנגזלו מעיזבון של קשישה. שרית דמעה, והאח לא פסח על ההזדמנות להכניס אותה מהר מהר לחדר כדי לסחוט ממנה עוד כמה יבבות. יש משהו מרגש במסירות המוחלטת שלה אליו. "הוא הכל בשבילי, הנפש התאומה שלי, והדבר הכי טוב שקרה לי בחיים", היא אמרה. אפשר להגיד שהיא מתייחסת אליו כאל תחליף אמא, לא? מה אכפת לכם, תזרמו.

לטיטי אין אמא, אז היא מקבלת את הילה קורח, אבל בג'קו ופרצופו המבעוס החליטו ממש להשקיע. הוא אשכרה מקבל ביקור מאמא שלו, ואחרי חיבוק מלא נזלת הוא כורע ברך עם הגיטרה ושר לה שיר. הוי, הדרמה. אני צינית מדי בשביל הקקי הזה. אבל אז הגיע החלק היפה - הוא מחבק אותה ואומר לה "שכחתי את ההיקף שלך, אני מתגעגע אלייך, כל יום אני חושב עלייך. באים אלייך? מבקרים אותך?" ומרים החמודה מרגיעה אותו ואומרת לו שהכל בסדר, שכולם באים, שהיא גאה בו, שהוא המלך שלה וכל החיים יהיה מלך בשבילה, ואז יוצאת לרגע מהמקום הקיטשי ואומרת לו כמה דברים מאד נכונים שרק מראים כמה היא באמת רואה אותו ורוצה בטובתו, "תתחבר יותר, תאהב, תהיה פתוח. אני רוצה שתיקח ממני כוחות ותמשיך מאמי, בכוח, אתה בדרך הטובה." רק שיקשיב.

לסיום המדענים בוחרים שלושה דיירים שיתחרו ביניהם על חסינות באמצעות גבינה ומלכודת, ג'קו זוכה, ומכניס לרשימת ההדחה יחד עם אורן, טיטי, עומר, רומי ותמיר, את מירי - האמא של הבית. אמרתי לכם פרק אימהות או לא אמרתי? תודה רבה, שלום.

לפנינו עוד שבוע מייאש של תקציב בסיסי, ואני כבר אגיד לכם מה הולך לקרות. אורן יתעצבן, מירי תבכה, וג'קו יכעס. אם אתם מיואשים מהתוכנית הזאת כמוני, אל דאגה, כי מחר ייכנס לבית איש עם תחפושת ארנב. יאללה, בהדלות על בהדלות שיהיה לכולכם, ושהשם יעזור.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully