וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההפקה אבלה וכואבת": מת הקיפוד צנובר מהסדרה "שעת נעילה"

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 14:35

הקיפוד צנובר מהסדרה "שעת נעילה", כנראה הקיפוד האפריקאי הננסי הלבקן האחרון בארץ, מת בשיבה טובה בגיל 5. "משפחת 'שעת נעילה' אבלה וכואבת את מותו הפתאומי", ספד לו בחיוך במאי הסדרה ירון זילברמן, "למרות שזה תפקידו הראשון, צנובר גילה ורסטיליות ומנעד רגשי מרשים"

הקיפוד שהופיע כדמותו של צנובר בסדרת הטלוויזיה "שעת נעילה" בכאן 11. גדעון פיקו, מערכת וואלה!
הקיפוד צנובר שכיכב ב"שעת נעילה". ייתכן והיה הקיפוד האפריקאי הננסי הלבקן האחרון בישראל/מערכת וואלה!, גדעון פיקו

הקיפוד שגילם את "צנובר" בסדרת הטלוויזיה "שעת נעילה" בכאן 11 מת ביום חמישי בשיבה טובה גיל חמש. שמו במציאות מתכתב עם יצירה אחרת - שמוליק, המזכיר את הספר "שמוליק קיפוד". הוא שייך לזן הקיפוד האפריקאי הננסי הלבקן והוא גדל בחוות "החיות של שלמה" ליד נוקדים. צנובר היה קיפוד המחמד של הדמות אבינועם שפירא, שגילם שחר טבוך בסדרה.

ירון זילברמן, במאי, יוצר וכותב-שותף של "שעת נעילה", ספד לצנובר בחיוך בשיחה עם וואלה! תרבות: "משפחת 'שעת נעילה' אבלה וכואבת את מותו הפתאומי, אם כי בשיבה טובה, של יקירנו צנובר. צנובר היה אהוב במיוחד על שחקני ואנשי הצוות של 'שעת נעילה'. כבר בשלב הליהוק התפתחה כימיה עמוקה עם השחקן שחר טבוך (אבינועם), ולמרות ש'שעת נעילה' היה תפקידו הראשון, צנובר גילה ורסטיליות ומנעד רגשי מרשים. בעקבות הצלחתו, הגיעו הצעות רבות לתפקידים בינלאומיים אך צניעותו ואופיו נטול האגו הובילו את צנובר לפרישה מוקדמת, יש אומרים מוקדמת מידי, ממשחק. עם לכתו, מסתיים עידן. צנובר יחסר לכולנו. יהי זכרו ברוך".

הקיפוד שהופיע כדמותו של צנובר בסדרת הטלוויזיה "שעת נעילה" בכאן 11. שלמה הורוביץ, מערכת וואלה!
בחווה היה מבוקש מאוד לסלפי על ידי המבקרים. הקיפוד צנובר/מערכת וואלה!, שלמה הורוביץ

השחקן שחר טבוך כתב בפייסבוק: "יום עצוב. באמת כואב הלב. תודה ענקית לחבר מדהים, שעבר איתי חוויה מרגשת, כשאנחנו נתמכים זה בזה בכל קושי או רגע של שמחה. אוהב אותך, צנובר. אתגעגע".

"הוא נולד אצלי וקראנו לו שמוליק", אמר לוואלה! תרבות שלמה הורוביץ מחוות "החיות של שלמה", "זה קיפוד אפריקאי ננסי לבקן. צנובר היה האחרון מהזן הזה בארץ. פעם היה מותר לסחור בזן הספציפי הזה, והיו מגדלים אותו כחיית מחמד, אחר כך בארץ הוא יצא מהחוק ונאסר לסחור בו, למרות שבעולם עדיין אפשר. מכיוון שאני מרכז מבקרים, כמו גן חיות, ומוגדר כמקום חינוכי - יש לנו היתרים להחזקת כל חיי הבר. גם קיפודים ישראליים אחרים, כמו קיפוד מצוי וקיפוד מדבר, אסורים לגידול".

עוד בוואלה!

"שעת נעילה": השיחה בין אבינועם ויואב מרגשת בגלל המציאות שהסתתרה מאחוריה

לכתבה המלאה

"כשהתחילו הצילומים ל'שעת נעילה', רשות הטבע והגנים הפנו את ההפקה אליי, לאחר שאישרו להם לקחת ממני קיפוד לצילומים", מוסיף הורוביץ. "שלחתי אותו עם איש צוות שלי לצילומים, שינחה אותם. ה'משחק' של צנובר היה משעשע באופן מפתיע. הסדרה הייתה מדהימה, והיא עוררה בי דברים כי שרתתי במלחמת לבנון השנייה. לגמרי הייתי בפנים. מאז הסדרה, הרבה אנשים שבאו לחווה עשו איתו סלפי. ביום חמישי הוא מת, בגיל חמש, שזה גיל מכובד לזן הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully