וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדנה ארזי חוגגת 70: יהורם גאון, צדי צרפתי וחברים נוספים נזכרים בעבר המשותף

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 10:08

רגע לפני יומולדת 70 לירדנה ארזי, ראיינו אותה רבקה מיכאלי ואיריס קול ב-103FM, ושוחחו גם עם דמויות מפתח מהקריירה שלה ובהן גברי מזור, צדי צרפתי ויהורם גאון. "ההתחלה שלי הייתה מאוד ארוכה, לא הייתה לי תחושת סולו עד גיל 30", אמרה ארזי. האזינו

ירדנה ארזי. ראובן קסטרו
הטרידה את האקס. ירדנה ארזי/ראובן קסטרו

במוצאי שבת תציין ירדנה ארזי יומולדת 70. במסגרת החגיגות קיימה הזמרת ריאיון עם רבקה מיכאלי ואיריס קול בתחנת 103FM. במהלך הריאיון התראיינו גם דמויות מפתח מהקריירה שלה.

בתחילת התוכנית נשאלה ארזי האם ידעה ארזי שכל כך תצליח בתחומה, ותהפוך עוד לפני שהגיעה לגיל 18 לאחת מהזמרות המוכרות במדינה. "ההתחלה שלי הייתה מאוד ארוכה, לא הייתה לי תחושת סולו עד גיל 30", אמרה, "מגיל 17 פניי היו בטלוויזיה ועבדתי כל הזמן, אך לא התחברו אצלי החוטים של הקריירה. לקח לי הרבה זמן להגיע לתובנות האלה, עברתי דרך אחרת. כל אמן עובר סיפור אינדיבידואלי".

האורח הראשון שהפתיע את ארזי בתוכנית היה עמוס טל שיר, שהיה מפקד להקת הנח"ל ובעלה הראשון, שאמר: "היינו נשואים מעט מאוד זמן, החיים המשותפים שלנו היו די קצרים". ארזי הגיבה: "הייתי מטרידה אותו בטלפון בלילות, הוא עד היום לא יודע את זה. עמוס זה חבר לחיים, אני יודעת עד היום שאם אפול אחורה, הוא זה שיתפוס אותי".

צדי צרפתי, שביים בשנות השבעים מופע של שלישיית שוקולד מנטה מסטיק בכיכובה של ארזי, וביים גם בשנות השמונים את המחזמר "ברנשים וחתיכות" בהשתתפות הזמרת, אמר בריאיון: "ירדנה מאוד ישראלית, היא סמל הישראליות". ארזי סיפרה על החשש ויראת הכבוד שרחשה לו: "היינו רגילות לאוטוריטה, וצדי הוא חתיכת אוטוריטה. פחדנו ממנו, הוא ראה את הפרטים הכי קטנים. צדי הביא אותנו למצב של הקפדה מאוד גדולה על כל מבט, ועל כל הדבר הזה של לעמוד על במה ולשכנע את הקהל".

עוד בוואלה!

"אני לא מתכחשת לגיל ומנסה להתיידד עם הזיקנה"

לכתבה המלאה
ירדנה ארזי בריאיון לרבקה מיכאלי ואיריס קול ב-103FM. 103fm
ירדנה ארזי בריאיון לרבקה מיכאלי ואיריס קול ב-103FM/103fm

יהורם גאון, שהופיע עם ארזי בסיבוב משותף בסוף שנות השמונים, תיאר במשדר את הרגע הראשון בו הבין עם מי יש לו עסק: "באתי להאזין לשיר אצל אפי נצר, ואז נכנס אחד הדברים היפים ביותר שראיתי מימיי ונשען על הפסנתר. שאלתי אותו מה זה? זו הייתה פגישתי עם הזמרת הנפלאה הזו".

במהלך התוכנית נזכרה ארזי גם בחוויותיה מהופעה בלבנון בעת מלחמת לבנון הראשונה: "הצלחתי להופיע בלבנון וחזרתי עם הזנב בין הרגליים. ראיתי שם צה"ל שלא הכרתי, הדיווחים על ההרוגים ליוו אותנו כל יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully