וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי הזה יהיה אלוף העולם במשחק שכולם מדברים עליו?

וואלה! תרבות בשיתוף הקובייה משחקים

עודכן לאחרונה: 7.10.2021 / 15:30

האירוע, אליו הגיעו למעלה מ-250 שחקנים נלהבים, התקיים בחול המועד סוכות והמנצח ייצג את המדינה באליפות העולם במלטה: "הביקוש למשחקי קופסה גדל מדי שנה. אין תחליף למשחק פיזי ואינטראקציה חברתית", אמרה שושנה טלר, מבעלי הקובייה משחקים, המשווקים את קטאן בישראל

בווידאו: אליפות הארץ בקטאן 2021/עריכה: גלעד מנהיים

תומר חגאי הוא אלוף ישראל החדש בקטאן והוא יזכה לייצג את המדינה באליפות העולם שתיערך בשנה הבאה במלטה, כך נקבע בתום אירוע חגיגי שנערך בחול המועד סוכות בסינמה סיטי בירושלים, בהשתתפות למעלה מ-250 חובבים נלהבים של משחק הקופסה שכבש את העולם.

את המשחק המאתגר והמהנה, הדורש שילוב בין אסטרטגיה, שיתוף פעולה וכן, גם קצת מזל, מפיצה בישראל חברת "הקובייה משחקים". שושנה טלר, מבעלי החברה, סיפרה במהלך האירוע: "בהתחלה היה לנו רק את הקטאן ומאז גדלנו. היום יש לנו אינספור משחקים שמתאימים לכל המשפחה, כאלו שאפשר לשחק יחד, לחשוב וליהנות. עכשיו יצא גם קטאן תלת-ממדי ועליו התקיים משחק הגמר של האליפות. הביקוש למשחקי קופסה רק הולך וגדל מדי שנה. למרות התחרות של המשחקים הווירטואליים, נראה שאין תחליף למשחק פיזי ולאינטראקציה חברתית".

אפרים היומן, מנהל שיווק "הקובייה משחקים" ומנהל אירוע אליפות ישראל, הוסיף: "זה משחק שתפס ברמה העולמית. אנשים הגיעו לאליפות הארץ, למרות כל ההגבלות והמסכות. הם כל כך אוהבים את המשחק והיה ביקוש גדול לקיים את האירוע. גם השנה הגיעו אליו שחקנים ושחקניות בטווח רחב מאוד של גילאים, חברים שמשחקים יחד ובני משפחה".

בנימין גילון, אחד המשתתפים באליפות, הסביר את ייחודיות המשחק: "יש מפה שמשתנה כל פעם ולכן, למרות ששיחקתי המון משחקים, לא נמאס לי כי כל משחק נראה אחרת". משתתפת נוספת, ג'ני ברבוי, אמרה: "זה משחק חשיבה, לא רק מזל. היה קשה לבוא בלי להכיר את המשתתפים האחרים קודם, כי צריך להבין את האסטרטגיה תוך כדי משחק ואז נוצרות דינמיקות".

האליפות נערכה בשיתוף אפליקציית Hobiz, עליה סיפר המייסד וסמנכ"ל השיווק עידו כהן: "מדובר באפליקציה למציאת שותפים לתחביבים לפי מיקום. היא חינמית וללא פרסומות ונועדה לחבר בין אנשים בעלי תחומי עניין משותפים, כמו משחקי קופסה, ספורט, טיפוס, סריגה - כל תחביב. יש לנו כמה מאות קבוצות של קטאן והמון קהילות וחברויות נוצרות סביב זה".

כל מה שצריך לדעת על קטאן

וואלה! תרבות בשיתוף הקובייה משחקים
  • עוד באותו נושא:
  • קטאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully