וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר נועם (נומי) כהן מת בתאונת אופנוע בגיל 29

עודכן לאחרונה: 3.10.2021 / 12:14

המוזיקאי נהרג אתמול, לאחר שהחליק על אופנוע ליד גבעת שמואל. הצוותים הרפואיים מצאו אותו ללא סימני חיים. בן 29 היה במותו. מחר היה אמור להופיע בתל אביב. רביד פלוטניק: "היה לו פוטנציאל להיות כוכב פרוע מהסרטים"

הראפר והמוזיקאי נועם "נומי" כהן ז"ל. משה מץ,
"היה איש מאוד חד, כתב בצורה לא מתפשרת". הראפר והמוזיקאי נועם "נומי" כהן ז"ל/משה מץ

הראפר והמוזיקאי נועם (נומי) כהן נהרג אתמול (שישי) בתאונת אופנוע. בן 29 היה במותו. התאונה אירעה בכביש 4 ליד גבעת שמואל, ונמסר כי החליק על אופנוע מסיבה שאינה ידועה, וכי הצוותים הרפואיים מצאו אותו ללא סימני חיים. כהן פעל במשך עשור בהיפ הופ הישראלי, הוציא אלבום בשם "רוקסטאר כפרה", עבד על אלבום חדש וחימם את רביד פלוטניק. כהן יובא למנוחות ביום ראשון (3 באוקטובר) בבית העלמין החדש בבאר שבע בשעה 17:00.

ממד"א נמסר כי "אתמול בשעה 17:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שהחליק בכביש 4 לדרום סמוך לגבעת שמואל. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר ללא סימני חיים וקובעים את מותו". פראמדיק מד"א, תומר גוסמן, וחובש רפואת חירום במד"א שלמה לוי מסרו: "הרוכב שכב על הכביש במרחק של כ-15 מטר מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מנהלו, שגיא דהן, אמר לוואלה! תרבות: "נועם היה איש מאוד חד, כותב בצורה לא מתפשרת, מאוד הארד קור ואומר את האמת בפנים. חי חיים טובים ומלאי אתגרים. הוא היה אמור להופיע מחר בכולי עלמא. עצוב מאוד. נעשה הכל כדי להנציח אותו דרך המוזיקה והמילים".

המוזיקאי והראפר רביד פלוטניק (נצ'י נצ') ספד לו באינסטגרם: "אני פשוט בהלם, איזה בחור זה... בוטה ופראי וכן עם מוח חד ופה שאומר כל מה שבא לו על המיקרופון, לידי וליד חבר'ה מבוגרים ממנו, דוגמה ומופת להליכות ונימוסים, מחייך כל הזמן ואומר תודה מאה פעם. היה לו פוטנציאל להיות כוכב פרוע מהסרטים, ועם זאת האיש הכי נעים להיות בסביבתו. נועם 'נומי' כהן, לב של זהב, בחור כשרוני מלא, מלא פוטנציאל וחלומות ענקיים. חברי מתן שרון ניסח את זה במדויק: פאקינג רוקסטאר עד הרגע האחרון. נשבר הלב. יהי זכרו ברוך".

עוד בוואלה!

30 שנה בלעדיו: אהוד בנאי, מאור כהן והילה רוח יצדיעו ליוסי אלפנט

לכתבה המלאה
הראפר והמוזיקאי נועם "נומי" כהן ז"ל. משה מץ,
"איש מוכשר, פרפורמר מעולה, יוצר מדהים, אבל הכי חשוב באמת בחור טוב". הראפר והמוזיקאי נועם "נומי" כהן ז"ל/משה מץ

הזמר לוקץ' ספד לכהן בחשבון האינסטגרם שלו: "הוא היה בחור טוב. מעבר להכל הוא היה בחור טוב. איש מוכשר, ראפר מפחיד, פרפורמר מעולה, יוצר מדהים, אבל הכי חשוב באמת בחור טוב. לא יודע מה לכתוב, אני די בהלם, מנסה לעכל, קשה לי, קשה לי למצוא מילים לסכם חיים של בן אדם. חיים של בן אדן כל כך מוכשר וכל כך טוב שהלך בגיל כל כך צעיר. נוח על משכבך בשלום נומי, אני אוהב אותך ומתגעגע אליך ומקווה שאתה במקום יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully