וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת הקאונטינג קרואוז ("Mr. Jones") תופיע לראשונה בישראל

עודכן לאחרונה: 4.10.2021 / 12:17

להקת הרוק האמריקנית, הזכורה גם בזכות גרסת הכיסוי ל-"Big Yellow Taxi" של ג'וני מיטשל, תגיע לאמפיפארק רעננה ב-20 באפריל 2022. זאת, במסגרת סיבוב הופעות עולמי של הלהקה לכבוד אלבומה האחרון עד כה, "Butter Miracle", שיצא השנה. כל הפרטים

הכרזה על הופעה בישראל של להקת הרוק האמריקאית הקאונטינג קרואוז (The Counting Crows)/יח"צ

להקת הרוק האמריקנית הקאונטינג קרואוז (The Counting Crows) תופיע לראשונה בישראל ב-20 באפריל 2022 באמפיפארק רעננה. זאת במסגרת סיבוב הופעות עולמי של הלהקה, שמקדם את אלבומה האחרון, "Butter Miracle" שמו, שיצא השנה. את הופעת הלהקה תפיק לייב ניישן ישראל.

מכירת הכרטיסים תחל היום (שני) בשעה 12:00, כשמחירי הכרטיסים יעמדו על 295 שקלים לאזור הדשא, ו-495-375 שקלים לאזורי הישיבה. בחלק מחברות האשראי ישנן הטבות במחיר. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

להקת הרוק האמריקאית הקאונטינג קרואוז (The Counting Crows). באדיבות RED LIGHT MANAGMENT,
יגיעו אלינו עם מונית צהובה גדולה? הקאונטינג קרואוז/באדיבות RED LIGHT MANAGMENT

הלהקה הוקמה לפני 30 שנה בברקלי, קליפורניה, תחילה כצמד שכלל את הזמר אדם דוריץ והגיטריסט דייוויד ברייסון. בהמשך נוספו הקלידן צ'ארלי גילינגהאם, הבסיסט מאט מאלי והמתופף סטיב באומן (שני האחרונים פרשו מאז). היא הושפעה מואן מוריסון, REM ובוב דילן, ופרצה לתודעה ב-1993 לאחר מכן בעקבות צאת אלבומה הראשון, "August and Everything After" שמו, שמכר מעל לשבעה מיליון עותקים בארצות הברית, ובסך הכל מכרה הלהקה עד היום יותר מ-20 מיליון אלבומים ברחבי העולם.

עוד בוואלה!

25 שנה לאלבום הבכורה המושלם שהצליח לנפץ את הלב

לכתבה המלאה

אלבום הבכורה כלל את הלהיט "Mr. Jones" הקצבי, בשונה מאופי האלבום. מאז הוציאה שבעה אלבומים נוספים, האחרון שבהם השנה, שנקרא "Butter Miracle", וחתומה גם על הלהיטים "Rain King", "A Long December" ועל גרסת הכיסוי המצליחה לשירה של ג'וני מיטשל, "Big Yellow Taxi". בנוסף, הלהקה הוציאה את השיר "Accidentally in Love" שנכלל בפסקול הסרט "שרק 2".

  • עוד באותו נושא:
  • counting crows

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully