וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי פופולרית אי פעם: "משחק הדיונון" שברה שיא בנטפליקס

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 10:43

הסדרה הקוריאנית עקפה בפער עצום את "ברידג'רטון" והפכה לסדרה החדשה שהכי הרבה מנויים - 111 מיליון איש ברחבי העולם - דגמו אותה בחודש הראשון לצאתה, כלומר: צפו לפחות בשתי דקות ממנה

טריילר לסדרה "משחק הדיונון"/נטפליקס

רשמית: "משחק הדיונון" היא הסדרה שהשקתה היא המוצלחת ביותר בתולדות נטפליקס - כך הכריז היום שירות הסטרימינג. בכך, היא עקפה את "ברידג'רטון", הסדרה הקודמת שהחזיקה בשיא.

בסך הכל, 111 מיליון מנויים של שירות הסטרימינג ברחבי העולם דגמו לפחות שתי דקות מהסדרה הקוריאנית, שהפכה לתופעת תרבות בינלאומית ב-27 הימים הראשונים לצאתה - הרבה יותר מ-82 מיליון המשתמשים שעשו זאת עם הסדרה התקופתית הבריטית "ברידג'רטון" ב-28 ימים.

משחק הדיונון. נטפליקס,
המצליחה אי פעם. מתוך "משחק הדיונון"/נטפליקס

כזכור, "ברידג'רטון" יצאה בזמני הסגר של סוף 2020, כשאנשים רבים ישבו בבתים וחיפשו במה לצפות. כפי שניתן להבין מעצם הנתון, "משחק הדיונון" היא גם הסדרה הנוכרית המצליחה ביותר בתולדות נטפליקס, עוקפת בקלילות רבתי סדרות כמו "בית הנייר" ו"אליטה" הספרדיות, "לופן" הצרפתית ו"אפל" הגרמנית.

הנתון של "משחק הדיונון" מפתיע במיוחד בהתחשב בכך שלא מדובר בסדרה לכל אחד. היא מלאה באלימות מפורשת וקשה, איברים מתרסקים, מיתות מזוויעות ומוחות שפוכים. ממש לא קלילה ומלבבת כמו "ברידג'רטון" או טלנובלית ונוחה לעיכול כמו "בית הנייר". ייתכן מאוד שמהסיבה הזו "משחק הדיונון" בסופו של דבר לא תהפוך לסדרה הכי נצפית של נטפליקס, כי המשמעות היא שצופים רבים דוגמים אותה בשל הבאזז אבל לא ממשיכים מעבר לפרק או שניים. את הנתון הזה נטפליקס בוודאי תחשוף רק בשלב מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully