וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן אלק בולדווין, שירה למוות בצלמת: "זו טרגדיה, הלב שלי שבור"

עודכן לאחרונה: 23.10.2021 / 10:56

אלק בולדווין עשה שימוש באקדח ששימש כאביזר במהלך צילום סצנת יריות במערבון, הרג את הצלמת הלינה האצ'ינס בת ה-42 ופצע את הבמאי. המשטרה המקומית פתחה בחקירה. בולדווין הגיב הערב בטוויטר: "אין לי מילים". יומיים לפני מותה העלתה האצ'ינס תיעוד שלה רוכבת על סוס בסט

בווידאו: סט הצילומים בניו מקסיקו/צילום: רויטרס

השחקן אלק בולדווין הגיב הערב (שישי) בולדווין בטוויטר על האירוע הנורא שבו ירה בשוגג בצלמת הלינה האצ'ינס, בצילומי מערבון באמצעות אקדח ששימש כאביזר בהפקה.

"אין מילים כדי להעביר את ההלם והעצב שלי בנוגע לתאונה הטרגית שגבתה את חייה של הלינה האצ'ינס, רעיה, אמא ועמית נערצת מאוד שלנו", כתב. "אני משתף פעולה באופן מלא עם חקירת המשטרה כדי לטפל באופן שבו התרחשה הטרגדיה הזו, ואני בקשר עם בעלה ומציע את תמיכתי לו ולמשפחתו. הלב שלי שבור על בעלה, בנם, וכל מי שהכיר ואהב את הלינה".

בולדווין ירה מוקדם יותר הבוקר באקדח, הרג את הצלמת ופצע את הבמאי ג'ואל סוזה, שאחרי טיפול בבית החולים כבר שוחרר. האירוע הטראגי אירע על סט הצילומים של הסרט "Rust" בעיר סנטה פה שבניו מקסיקו, ארצות הברית.

הצלמת שנהרגה היא הלינה האצ'ינס בת ה-42. המשטרה המקומית פתחה בחקירה, ונבדק מדוע האקדח לא היה מנוטרל. לפי הודעה של כוחות המשטרה, בולדווין הגיע מיוזמתו למשרדי החקירות ונתן עדות על מה שהיה. לאחר מכן עזב את המקום.

האתר דדליין מדווח על פי מספר מקורות כי בולדווין לא ידע איזה סוג תחמושת יש באקדח ששומש כאביזר בצילומים. על פי רוב על סטים של סרטים, עוזר הבמאי הוא האחראי על בטיחות הסט ואילו אחראי האביזרים אמון על כלי הנשק.

אלק בולדווין במהלך צילומי הסרט "ראסט", בו ירה למוות בשוגג בצלמת, 22 באוקטובר 2021. Jim Weber/Santa Fe New Mexican via AP, AP
אלק בולדווין במהלך צילומי הסרט "ראסט" בניו מקסיקו, ארה"ב/AP, Jim Weber/Santa Fe New Mexican via AP

הצלמת שנהרגה היא ילידת אוקראינה. היא למדה עיתונות בקייב ולמדה צילום בלוס אנג'לס. היא הוכתרה כ"כוכב עולה" על ידי מגזין קולנוע בשנת 2019. לפני כשנה הייתה הצלמת הראשית בסרט "Archenemy" של הבמאי אדם מורטימר, שספד לה היום בטוויטר: "אני כל כך עצוב לאבד את הלינה וכל כך זועם שזה יכול בכלל לקרות על סט צילומים".

יומיים לפני מותה העלתה האצ'ינס תיעוד שלה באינסטגרם, רוכבת על סוס בסט הצילומים בסנטה פה לצד מספר אנשים נוספים בצוות. בסרטון ניתן לראות את פניה בעודה על הסוס, כובע קאובוי על ראש וצעיף מכסה את תחתית פניה, וברקע המרחבים של ניו מקסיקו. "אחת ההטבות של צילום מערבון", כתבה האצ'ינס בטקסט הנלווה, "היא שאת יכולה לרכוב על סוסים ביום החופשי שלך", וקינחה בסמיילי.

אחרי מותה זכה הפוסט לתגובות של צער והספדים מחבריה של האצ'ינס ועמיתיה. "אני שבור לב", כתב בתגובה הבמאי והמפיק ג'וזף רייטמן, שעבד עם האצ'ינס בעבר. "אתגעגע אלייך חברתי", הגיב הבמאי ג'יימס קאלן ברסאק, "זה הורס". רבים נוספים הגיבו בשברון לב וכתבו שזו טרגדיה שלא הייתה צריכה לקרות.

עוד בוואלה!

סקר מבקרים עולמי קבע: "הסמויה" היא הסדרה הטובה ביותר של המאה ה-21

לכתבה המלאה

"ראסט" הוא מערבון שמתרחש בתחילת המאה ה-19 וכולל סצנות ירי רבות. כתב מקומי העיד כי האירוע היה קשה מאוד עבור בולדווין, והוא הועבר לחקירת המשטרה בדמעות, אך עד עתה לא ניתן היה לקבל ממנו תגובה על שהתרחש.

בולדווין הוא מפיק-שותף של הסרט, כוכבו הראשי וגם חתום כשותף לסיפור שעליו מתבסס התסריט. הוא מגלם שם אדם שנכדו בן ה-13 מורשע ברצח שנעשה בשוגג, למרבה האירוניה.

נציג של ההפקה מסר: "כל השחקנים והצוות הרוסים לגמרי מהטרגדיה שאירעה היום, ואנו שולחים את תנחומינו העמוקים ביותר למשפחתה של הלינה ולאוהביה. עצרנו את הפקת הסרט לתקופה לא ידועה, ואנחנו משתפים פעולה לחלוטין עם חקירת משטרת סנטה פה. נספק שירותי ייעוץ לכל מי שקשור לסרט, בעודנו מנסים לעבד את האירוע הנורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully