וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לי סוכן, הבת שלי עונה לטלפונים עבורי": כך "משחק הדיונון" שינתה את חיי שחקן 001

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 13:22

או יונג-סו (77), המגלם את שחקן 001 בלהיט הכי גדול בתולדות נטפליקס, מספר כמה חייו השתנו מאז שיצאה הסדרה וכמה קשה לו לחיות עם התהילה הפתאומית. "קיבלתי הצעות לככב בפרסומות. קשה לי להתמודד עם כמות השיחות וההודעות שאני מקבל. להיות מפורסם זה קשה"

טריילר לסדרה "משחק הדיונון"/נטפליקס

אחרי שכבש את העולם כשחקן המבוגר בלהיט העולמי של נטפליקס "משחק הדיונון", מספר או יונג-סו (77) כמה חייו השתנו מאז שיצאה הסדרה וכמה קשה לו לחיות עם התהילה הפתאומית. דבריו צוטטו בעיתון "דיילי מייל" הבריטי.

"כל כך הרבה אנשים מנסים ליצור איתי קשר, ואני נאלץ להיעזר בבת שלי שתסייע לי לענות לכולם. אני מרגיש שאני צף באוויר. זה גורם לי לחשוב על זה שאני חייב להירגע, לארגן את המחשבות שלי ולנשום רגע". לפי כמה דיווחים, יונג-סו כבר דחה כמה הצעות להופיע בפרסומות, כולל אחת לעוף מטוגן: "כל כך הבה אנשים פנו אלי אבל בגלל שאין לי מנהל או סוכן שיעזור לי - קשה לי להתמודד עם כמות השיחות וההודעות שאני מקבל. לכן הבת שלי עוזרת לי".

משחק הדיונון. נטפליקס,
אין לי מנהל. משחק הדיונון/נטפליקס

יונג-סו, שמגלם בסדרה את שחקן 001, החל את הקריירה שלו בשנת 1963 והוא משחק כבר כמעט שישה עשורים בדרום-קוריאה. הוא סיפר עוד על מחיר התהילה: "דברים השתנו. גם כשאני יוצא לבית קפה או למקום מהסוג הזה, אני צריך להיות מודע לאיך אני נראה. זה גורם לי לחשוב 'להיות מפורסם זה קשה'".

עוד אמר: "אין לי שאיפות גדולות. קיבלתי הרבה דברים תוך כדי חיי ועכשיו אני רוצה להשאיר מאחור את הדברים שקיבלתי. במילים פשוטות, נניח שאתה הולך להר ורואה פרח. כשאנחנו צעירים, אנחנו קוטפים את הפרח ולוקחים אותו לעצמנו. אבל כשאתה מגיע לגיל שלי, אתה משאיר אותו שם בדיוק כמו שהוא וחוזר לראות אותו שוב מאוחר יותר. זה אותו דבר עם החיים. משאירי מאחור דברים בדיוק כמו שהם. זה לא קל".

עוד בוואלה! NEWS

תחת מגף העשירים: "משחק הדיונון" מצליחה כי הגיעה בדיוק בזמן הנכון

לכתבה המלאה
משחק הדיונון. IMDB, צילום מסך
יונג-סו, שמגלם את שחקן 001 ב"משחק הדיונון"/צילום מסך, IMDB

לפני שבועיים דיווחה נטפליקס כי "משחק הדיונון" היא הסדרה שהשקתה היא המוצלחת ביותר בתולדות שירות הסטרימינג. בכך, היא עקפה את "ברידג'רטון", הסדרה הקודמת שהחזיקה בשיא. בסך הכל, 111 מיליון מנויים של שירות הסטרימינג ברחבי העולם דגמו לפחות שתי דקות מהסדרה הקוריאנית, שהפכה לתופעת תרבות בינלאומית ב-27 הימים הראשונים לצאתה - הרבה יותר מ-82 מיליון המשתמשים שעשו זאת עם הסדרה התקופתית הבריטית "ברידג'רטון" ב-28 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully