וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ג'יימס מייקל טיילר (גאנת'ר מ"חברים") הלך לעולמו בגיל 59

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 11:09

טיילר, שחשף בחודש יוני האחרון שהוא חולה בסרטן הערמונית שלב 4, נכנע היום (ראשון) למחלה ומת. מעט לפני כן השתתף באיחוד "חברים" שיחת וידאו, מאחר שהמחלה כבר הפכה אותו לנכה. ג'ניפר אניסטון: "הסדרה לא הייתה יכולה להיות אותו דבר בלעדיך"

השחקן ג'יימס מייקל טיילר (גונת'ר, "חברים"). Paul Zimmerman/Getty Images, GettyImages
ג'יימס מייקל טיילר על סט "סנטרל פרק", "חברים"/GettyImages, Paul Zimmerman/Getty Images

השחקן ג'יימס מייקל טיילר, הידוע מתפקידו כגאנת'ר, מנהל בית הקפה "סנטרל פרק" בסיטקום המצליח "חברים", הלך היום (ראשון) לעולמו בגיל 59. טיילר מת בשלווה בביתו שבלוס אנג'לס, כך מסר המנהל שלו לכלי התקשורת בארצות הברית. הוא הותיר מאחוריו את רעייתו, ג'ניפר קרנו, "אהבת חייו".

"אם פגשת אותו פעם אחת, הרווחת חבר לחיים", נכתב בהודעה. "העולם הכיר אותו כגאנת'ר, אבל היקרים לו הכירו אותו כשחקן, מוזיקאי, פעיל למען מודעות למחלת הסרטן, ובן זוג אוהב. הוא אהב מוזיקה חיה, אהב את קבוצת הפוטבול הקלמזון טייגרס, ולעתים קרובות מצא את עצמו בהרפתקאות לא מתוכננות".

בחודש יוני האחרון חשף טיילר כי הוא נלחם בסרטן הערמונית, שכבר הגיע לשלב מתקדם מאוד במחלה, במסגרתו הגידול מפושט בגופו. טיילר הופיע אז בתוכנית "טודיי" של NBC כדי לספר על מאבקו במחלה, מאז שאובחן לראשונה בשנת 2018, ואמר למנחה כי מכיוון שלא תפס מוקדם את הסרטן, הוא התפשט במהירות רבה מהרגיל. במהלך המגפה, השחקן היה משותק מהמותניים ומטה בגלל גידולים שצמחו על עמוד השדרה. "זה שלב 4. סרטן בשלב מאוחר", הסביר טיילר. "אז בסופו של דבר, אתם יודעים, זה כנראה ייקח אותי".

השחקן ג'יימס מייקל טיילר בריאיון זום בתוכנית "טודיי". NBC, צילום מסך
ג'יימס מייקל טיילר מתראיין לתוכנית "טודיי" בחודש יוני האחרון/צילום מסך, NBC

על אף שהמחלה מנעה ממנו להופיע באופן אישי במפגש איחוד "חברים" ששודר מעט לפני כן, בחודש מאי, טיילר היה נחוש להשתתף באירוע. "רציתי להיות חלק מזה, ובהתחלה תכננתי להיות על הבמה איתם ולקחת חלק בכל החגיגות", אמר השחקן. לבסוף זה לא הסתייע, והשחקן הסתפק בהשתתפות באמצעות שיחת זום.

"זה היה מריר-מתוק, בכנות", הוסיף. "שמחתי מאוד להיכלל. זו הייתה ההחלטה שלי לא להיות חלק מזה פיזית ולהופיע בזום, בעיקרון, כי לא רציתי לבאס, לא רציתי להיות כאילו, 'אה, ודרך אגב, לגאנת'ר יש סרטן'". כשנשאל אם צוות השחקנים יודע את חומרת האבחנה שלו, טיילר הודה כי "דיוויד שווימר התכתב איתי באינסטגרם - המפיקים מודעים, הם מודעים מזה זמן רב".

עוד בוואלה!

הירי הטראגי של אלק בולדווין: עדויות חושפות התנהלות בעייתית מצד עוזר הבמאי

לכתבה המלאה

ג'ניפר אניסטון, שגילמה את רייצ'ל ב"חברים", ספדה לו בפוסט באינסטגרם: "הסדרה 'חברים' לא הייתה יכולה להיות אותו דבר בלעדיך. תודה על הצחוק ועל האהבה שהבאת לתכנית ולחיים של כולנו. נתגעגע אליך כל כך". ליסה קודרו, שגילמה את פיבי, ספדה אף היא: "נתגעגע אליך, ג'יימס. תודה שהיית שם עבורנו".

קורטני קוקס, שגילמה את מוניקה בסדרה, כתבה: "גודל הכרת התודה שהבאת לחדר והראית כל יום על הסט זהה לגודל של הכרת התודה והאהבה שיש לי על ההכרות איתך. נוח על משכבך בשלום, ג'יימס". השחקן מאט לה-בלנק, שגילם את ג'ואי, כתב: "היו לנו המון צחוקים יחד. נתגעגע אליך מאוד. תנוח על משכבך בשלום, חבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully