וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט רכשה את "סקס והעיר הגדולה" ו"אחת שיודעת" החדשות, "הדיילת" ואיחוד "חברים"

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 12:17

כחלק מעסקה חדשה שחתמה הוט עם וורנר מדיה, בקרוב יגיעו אל חברת הכבלים הישראלית תכני שירות הסטרימינג HBO מקס, בכללם סדרת האיחוד של "סקס והעיר הגדולה", החידוש של "אחת שיודעת", דרמת הפשע הקומית המדוברת "הדיילת" וכן ספיישל איחוד "חברים"

טיזר סדרת ההמשך של "סקס והעיר הגדולה"/HBO מקס

הוט מודיעה שחתמה על עסקת ענק עם מפיצת התוכן הבינלאומית לשידורם של כמה מהסדרות המדוברות ביותר כרגע, בהן "And Just Like That", הוא ההמשך של "סקס והעיר הגדולה", וכן החידוש של סבוניית הנעורים "אחת שיודעת", סדרת המתח הקומית "הדיילת" בכיכובו של קיילי קאוקו, האיחוד של כוכבי "חברים" ועוד.

"And Just Like That" מאחדת שלוש מארבע נשות "סקס והעיר" ותעקוב אחר קארי (שרה ג'סיקה פרקר), מירנדה (סינת'יה ניקסון) ושרלוט (קריסטן דיוויס) בעוד הן מנסות לצלוח את המסע מהמציאות המורכבת של החיים בגיל 30, למציאות העוד יותר מורכבת של החיים בגיל 50. בימים אלה מצולמת הסדרה בניו יורק, ומלבד שלוש הנשים ישובו לככב בה גם כריס נות' בתפקידו האיקוני כמיסטר ביג, ווילי גרסון ("צווארון לבן"), שמגלם את סטנפורד, חברה הטוב של קארי שנפטר במהלך צילומי העונה החדשה, אוון הנדלר ("קליפורניקיישן") ואחרים. נוסף להם יגיעו בין היתר גם שרה רמירז ("האנטומיה של גריי") וסטריטה צ'ודהורי ("הומלנד", "ג'סיקה ג'ונס"). התסריטאי והמפיק מייקל פטריק קינג חוזר כשואוראנר.

הסדרה החדשה תשודר בצמוד לשידור לעלייתה ב-HBO מקס בארה"ב במהלך דצמבר, ותצטרף לשש העונות של הסדרה הקודמת שכבר זמינות בוויאודי של הוט.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

הדיילת, קיילי קווקו. HBO מקס,
סוף סוף עושה עלייה. קיילי קאוקו, "הדיילת"/HBO מקס

סבוניית הנעורים "אחת שיודעת" (או "Gossip Girl" לטהרנים) חוזרת אף היא בגלגול חדש, במקרה שלה עם חבורת בני עשרה טרייה שלומדים בתיכון פרטי באפר איסט סייד במנהטן, ונתונים למעקב של בלוגרית מסתורית המתחקה אחר כל צעדיהם. הסדרה בוחנת כיצד הרשתות החברתיות - והנוף של העיר ניו יורק - השתנו לאורך השנים שעברו. קריסטן בל, שקריינה את בעלת בלוג הרכילות בגלגול הראשון, תעשה כך אף הפעם. בנובמבר היא תעלה בהוט, גם במקרה הזה, הסדרה המקורית זמינה בוויאודי.

אחת הסדרות שהכי אהבנו ב-2020 וייחלנו לבואה, "הדיילת", עושה גם כן עלייה סוף סוף ותגיע להוט בדצמבר. קיילי קאוקו, כוכבת "המפץ הגדול", נמצאת כאן בתפקידה הראשון אחרי סיומה של סדרת הלהיט ההיא, הפעם בדרמת מסתורין ומתח קומית שהיא נושאת על כתפיה. היא מגלמת דיילת שמתעוררת בחדרה במלון במהלך עצירת ביניים בדובאי, ולצדה במיטה שוכבת גופתו של הגבר שבילתה איתו בלילה שלפני כן. מלבדה כולל הקאסט גם את זושה מאמט ("בנות"), מיקיל האוסמן ("משחקי הכס"), רוזי פרז ("עשה את הדבר הנכון") וטי אר נייט ("האנטומיה של גריי").

לקינוח, גם כן בדצמבר, מגיע ספיישל האיחוד המדובר של "חברים", שלראשונה מאז סיום הסדרה ב-2004, איגד יחדיו את ששת הכוכבים למפגש עם מלא זכרונות וסודות מהסט. במקביל יעלו כל עשר העונות בערוץ פופ-אפ מיוחד שיוקדש לסדרה, ולאחר מכן היא גם תשודר בהוט קומדי סנטרל והוט 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully