וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצופים נדהמו: סולנית הלהקה השתינה על פני הצופה באמצע המופע

14.11.2021 / 15:21

צופי פסטיבל רוק נדהמו ממעשי סולנית להקת Brass Against שהעלתה צופה לבמה, הפשילה את מכנסייה והטילה את מימייה על פניו. לאחר המעשה והביקורת חברי הלהקה האחרים פרסמו התנצלות

זמרת של להקת רוק תועדה בווידאו כשהיא מפשילה את מכנסיה ומשתינה על פניו של מעריץ במהלך הופעה שנערכה בסוף השבוע האחרון בפלורידה. כן. מה שאתם שומעים. הזמרת סופיה אוריסטה, הסולנית של להקת Brass Against, הדהימה את הקהל עם המפגן הגס בפסטיבל Welcome to Rockville בדייטונה.

על פי התיעוד, אוריסטה הייתה באמצע ביצוע קאבר לשיר Wake Up של Rage Against the Machine כאשר אחד מהצופים הוזמן לעלות לבמה. לא ברור אם המעריץ ידע בדיוק בשביל מה מעלים אותו לבמה, אבל בצילומים הוא נראה שוכב על הבמה עם מה שנראה כמו פחית על ראשו בזמן שאוריסטה פותחת את כפתורי מכנסייה, מפשילה אותם ומטילה את מימיה על פניו.

צפו ברגע כפי שתועד על ידי הצופים בהופעה

האירוע המטריד צולם בווידאו על ידי צופים שהיו במרחק של מטרים ספורים מהבמה ולאחר האקט הצופה נראה קם ויורק חלק מהשתן לכיוון הקהל.

אמנם זו לא הפעם הראשונה שנעשה שימוש בנוזלי גוף בצורה מטרידה במהלך הופעת רוק, אבל המעשה המגעיל מדאיג אפילו יותר בתקופה שבה ארה"ב עדיין מתמודדת עם מגיפת הקורונה ופועלת לעצירת התפשטות הנגיף במקומות ציבוריים.

הלהקה מתנצלת

התיעוד המלא והלא מצונזר של האקט רץ ברשת ולאחר הפרסום והזעזוע חברי הלהקה פרסמו בעמוד האינסטגרם שלהם התנצלות על התקרית בשמה של אוריסטה: "נהנינו מאוד בדייטונה אמש בפסטיבל", כתבו נציגי הלהקה בפוסט שפורסם ביום שישי, "סופיה נסחפה. זה לא משהו ששאר חברי הלקה ציפו שיקרה וזה לא משהו שתראו שוב בהופעות שלנו".

האפשרות להגיב בוטלה בפוסט הזה, אבל כמה משתמשי אינסטגרם מיהרו להביע זעזוע ממעשי הסולנית בפוסט הקודם שלהם, שם הם הכריזו על סיבוב הופעות באירופה.. אחרים, לעומת זאת, טענו שהאיש שהועלה על הבמה היה משתתף מרצון ושבווידאו נראה שהמעשה לא מפריע לו. "הבחור ממש רצה שזה יקרה. אני לא תומך בזה בשום צורה אבל אני לא חושב שאוריסטה היא היחידה שצריכה לשאת באשמה כאן", כתב אחד מהמגיבים. ואכן בתשובה לשאלה בטוויטר האם הצופה ידע למה הוא מוזמן לבמה כתבו נציגי הלהקה: "כן. מספר הערות נאמרו בנוגע להשתנה לפני שזה קרה והוא הוזמן לבמה".

  • עוד באותו נושא:
  • הופעה
  • שתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully