וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו, אז מי נפרדו בסוף? אלו ההחלטות של זוגות חתונמי בפרק האחרון

עודכן לאחרונה: 27.11.2021 / 23:17

אחרי שבפרק הקודם החליטו דני ושני להיפרד ולירון ועינת להישאר יחד - היום (שבת) שודר הפרק האחרון בהחלט של העונה - שבו נחשפנו להחלטות של הדס ושי, ניצן ומנו, ואיתמר וקארין. זה מה שהזוגות החליטו (זהירות: הכתבה מכילה ספוילרים)

לירון חתונמי חתונה ממבט ראשון/צילום: קשת 12

תם ונשלם: הערב (שבת) שודר פרק ההחלטות השני והאחרון בתכנית "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12). במהלך הפרק חשפו יתר הזוגות את החלטתם האם להישאר יחד מעבר ל-42 ימי הצילומים בתוכנית או שמא להיפרד. בתוכנית הקודמת החליטו כאמור דני ושני להיפרד, ואילו לירון ועינת - דווקא להישאר יחד.

(משלב זה: ספוילרים לפרק ההחלטות)

איתמר וקארין היו הראשונים שהופיעו בתכנית ואמרו לפסיכולוגים דני ויעל שהחליטו להישאר יחד ולהתנסות בזוגיות שלא לעיני המצלמות. עם זאת, שבועיים בלבד (!) אחרי תום הצילומים נפרדו קארין ואיתמר. בריאיון לאתר מאקו סיפרה קארין: "בתחושה שלי הוא אמר 'כן' רק כדי לצאת טוב למצלמות. כאב לי שלא הקשבתי לאינטואיציה שלי". איתמר מתחזק זוגיות חדשה וגם קארין מתחזקת זוגיות חדשה.

אחרי קארין ואיתמר הופיעו הדס ושי, שבמהלך העונה ידעו קשיים רבים בזוגיות, בעיקר משום שהדס הודתה כי היא לא מצליחה להימשך לשי. במעמד ההחלטה אמר שי כי החליט לוותר ולא להמשיך: "לא יכולתי לבקש פרטנרית טובה יותר. חיפשתי ממך מגע והוא לא היה. לא הבנתי למה לא הצלחתי להתקרב. אני מרגיש שנגמר לי האוויר, שנגמר לי הכוח. אני לא מסוגל להמשיך". הדס הסכימה עם שי על ההחלטה, הודתה לו ואמרה שהיא שמחה שהמסע היה איתו.

חתונמי חתונה ממבט ראשון ניצן. קשת 12, צילום מסך
שפה משותפת. ניצן/צילום מסך, קשת 12

האחרונים שהגיעו לדני ויעל כדי לבשר על החלטתם היו ניצן ומנו. מנו אמר שהוא ירצה להמשיך בזוגיות עם ניצן. "יצרנו שפה משותפת", אמר. "גם ברגעים הקשים כשהייתי קצת יותר מעורער, שמת את עצמך בצד כדי לתת לי לחזור לעצמי. יש לנו עו דדרך לעשות אותה ואותי זה מאוד מרגש". ניצן הסכימה והוסיפה: "מה שהיה לי הכי חזק זה שאתה שם. תחושת הביטחון הזו. יש פה שידוך שעונה על צרכים מאוד עמוקים שלנו שהיה קשה להגדיר במילים. זה לא יכול היה להיות טוב יותר". לפי פרסום בתכנית "ערב טוב" של גיא פינס, כיום ניצן ומנו חווים משברים בזוגיות.

עוד בוואלה!

"משהו שחיפשנו פחות קרה": לירון מדבר לראשונה על הפרידה מעינת

לכתבה המלאה
חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
שבועיים בלבד. איתמר/צילום מסך, קשת 12

ביום שלישי שודר החלק הראשון מתוך שני פרקי ההחלטות ב"חתונמי". הזוג הראשון שהופיע בתכנית היה דני ושני שעברו ירידות ועליות במהלך העונה. שני הפתיעה כשאמרה ראשונה שהיא לא רוצה להמשיך את הזוגיות עם דני, וגם דני נאלץ להסכים איתה: "רציתי, התכוונתי, והבאתי את כל כולי לתהליך הזה אבל אני רוצה להתאהב. אני רוצה להרגיש את הדבר האמיתי מבחינתי. מאחר וזה לא קרה, אני חושב שזה המקום לעצור. אני יכול להגיד בלב שלם ששני היא קסם ואני כל כך שמח שיצא לי לעשות את הדרך הזו איתה".

הזוג השני היה לירון ועינת, שלאורך העונה כולה לא הסתירו את אהבתם. עינת הייתה הראשונה לומר שהיא רוצה להמשיך את הזוגיות עם לירון, ובן זוגה בתוכנית אמר אף הוא שהוא רוצה להמשיך: "יש לי הרבה פחות סימני שאלה והרבה יותר ביטחון. אני פה בכל ליבי", אמר.

אתמול, בריאיון ל"אופירה וברקוביץ'", חשף לירון כי הוא ועינת נפרדו שלושה חודשים אחרי הצילומים. "אמרנו 'כן' בסוף התוכנית. נשארנו קצת יותר משלושה חודשים באותה דירה. היינו בסך הכול חצי שנה יחד. עברנו תהליך מאד משמעותי, העמקנו את הקשר, למדנו להכיר אחד את השנייה - את הדברים הטובים והפחות טובים - ובסוף משהו שחיפשנו פחות קרה". לירון אף הודה כי בחלק מהפרקים הוא ועינת צפו ביחד ולא פסל אפשרות לקאמבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully