וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא מתנגד חיסונים קיבל הודעה נועזת בשידור חי

7.12.2021 / 23:36

רופא שהביע התנגדות לחיסונים ולמסכות ונאסר עליו לפרסם את דעותיו ברשת - זכה בעירעור שהגיש לבית המשפט העליון. הוא התראיין על כך בטלוויזיה ופרסם חלק מהראיון - אבל לא שם לב שבמקביל הוא חשף התכתבות אישית ונועזת עם "סוזי הנשלטת"

ההודעה הנועזת שקיבל הרופא בשידור חי/GB NEWS

הקרבות בין תומכי למתנגדי החיסונים בטווויטר (ובשאר הרשתות החברתיות) קיבלו טוויסט נועז - והכל בגלל טעות. ד"ר סמואל ווייט הבריטי הואשם לא פעם בהפצת פייק ניוז בנוגע לקורונה וקיבל הנחייה מרשויות הרפואה במדינה להפסיק להביע את דעתו על הנגיף ברשתות החברתיות - לאחר שהעלה ספקות לגבי החיסונים וטען בסרטון שפרסם ביוני ש"מסכות לא עושות כלום". בית הדין של המועצה הרפואית הכללית הטיל אז הגבלות על רישומו של ד"ר ווייט כרופא משפחה כתוצאה מכך - אך ב-BBC דווח שבפסיקה חדשה קבע בשבוע שעבר בית המשפט העליון שההחלטה הזו שגויה ופוגעת בזכויות האדם וחופש הביטוי של הרופא.

בתחילת השבוע התארח ד"ר ווייט ב-GB News ודיבר על מה שעבר לאחר שהוסר ממנו האיסור לפרסם תוכן באינטרנט בנוגע לקורונה. את הקליפ של הראיון בו הוא מדבר הוא מיהר להעלות לאחר מכן לאתר שלו - אבל כנראה שמיהר יותר מדי ונותר נבוך לאחר שהודעת וואטסאפ פרטית שקיבל הופיעה על המסך באמצע התיעוד של הראיון.

רואים את ההודעה?

הצופים מיהרו להבחין בהודעת הווטטאפ המביכה שצצה לפתע - תוך כדי שהרופא הקליט את הראיון ממסך הטלפון שלו. ההודעה היא מאישה הקוראת לעצמה "סוזי הסאבית" (סוזי הנשלטת) שכתבה לו: "בזמן שאתה נח, רק תחשוב להשתמש בי להנאתך. כשאני כורעת על הברכיים ועושה כל מה שאתה אומר... xxx".

ההודעה הנועזת שקיבל הרופא בשידור חי. GB NEWS, צילום מסך
"תחשוב להשתמש בי להנאתך. כשאני כורעת על הברכיים ועושה כל מה שאתה אומר"/צילום מסך, GB NEWS

לאחר שהגולשים בטוויטר הבחינו בהודעה הם פרסמו את הקליפ ברשתות החברתיות ולעגו לרופא בשלל בדיחות (וגם תהו מה אישתו חושבת על ההודעה). ד"ר וויט לא היה יכול להגיב להם שם, כיוון שחשבון הטוויטר שלו עדיין מושהה בשל הפצת פייק ניוז, אולם הוא העלה תגובה באינסטגרם.

"זה מסע הכפשה"

ד"ר ווייט הוריד את האתר שלו מהאוויר ודובר מטעמו מסר ל-Indy100 כי מי שאשם בהעלאת הסרטון עם ההודעה לאתר של הרופא הם בכלל האקרים ושהוא לא מופתע מהמהלך מכיוון שהוא כעת יעד למסע הכפשה ברשת. האתר של ד"ר ווייט חזר לאחר יומיים לאוויר - אך בלי הסרטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully