וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הישג עולמי לכאן 11: הסדרה שב"ס נמכרה לוורנר מדיה העולמי

עודכן לאחרונה: 7.12.2021 / 19:42

פרסום ראשון: סדרת הסאטירה "שב"ס" של כאן 11 נמכרה לוורנר מדיה העולמי, שצפויה להפיק לה גרסה אמריקאית, הנכתבת בימים אלה ותשודר בערוץ TNT במהלך שנת 2023. תכנית המערכונים מתארת את הנעשה בכלא "ענבים" בו מרוכזים כל חוליי החברה

נועה קולר וגיא גורביץ' בסדרה "שב"ס"/כאן 11

עוד הישג ישראלי: זכויות הפקת סדרת הסאטירה "שב"ס" של כאן 11 נמכרו לוורנר מדיה העולמי, שצפויה להפיק לה גרסה אמריקאית, הנכתבת בימים אלה ותשודר בערוץ TNT במהלך שנת 2023, כך נודע לוואלה! תרבות. וורנר מדיה נחשבת לקונצרן התקשורת והבידור השלישי בגודלו בעולם, המחזיק בידיו בין השאר את החברות HBO, CNN והאחים וורנר.

"שב"ס" היא תכנית מערכונים המתארת את הנעשה בכלא "ענבים" בו מרוכזים כל חוליי החברה ובהם שחיתות של פוליטיקאים, שחיקת הסנגוריה הציבורית, חוסר שיוויון בין גברים לנשים והעימות היהודי-ערבי. היא כללה שתי עונות ששודרו בכאן 11, הראשונה שבהן עלתה ביולי 2019. שיחקו בה בין השאר מנשה נוי, נועה קולר, נעמי לבוב, מעיין בלום, יגאל נאור, יניב סויסה, יניב ביטון ואיתי זבולון. הסדרה נוצרה על ידי עידו רוזנטל ודורון צור, בוימה על ידי אורן שקדי וקובי חביה והופקה על ידי דפנה דננברג ואבירם אברהם מחברת "שמונה הפקות".

מנשה נוי בסדרה "שב"ס" של כאן 11. נטי לוי,
מנשה נוי בסדרה "שב"ס" של כאן 11/נטי לוי

מההפקה ומהיוצרים נמסר כי "העסקה הזאת, שבמסגרתה נמכרו הזכויות על הפקת הגרסה האמריקאית לסדרה לוורנר, היא תוצאה של עבודה קשה של המון אנשים שעזרו לנו לפני ומאחורי הקלעים. אנחנו גאים מאוד ומודים לכולם".

מכאן 11 נמסר כי "אנחנו שמחים על העיבוד הראשון לסדרה שלנו בארצות הברית. זו הצלחה המצטרפת לגל ההצלחות הגדול של כאן 11 בארץ ובעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully