וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם כנראה לא מכירים אותה, אבל זו הסדרה הכי מצחיקה בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 14:35

"האחיין שלי בנץ" היא כל מה שאפשר לבקש מסדרה קומית: פרועה, אינטליגנטית ואפילו חתרנית לפרקים, שתצחיק גם מבוגרים. בפרקים קצרים, כיפיים ברוחם ומטופשים במידה, גיבוריה מדברים לנוער בגובה העיניים ומפרקים את המערכת החברתית של התיכון דרך העיניים של האאוטסיידרים

קטע מתוך "האחיין שלי בנץ"/כאן חינוכית

זה נכון שאין תחרות גדולה מדי, אבל יכול להיות שהקומדיה הכי טובה כרגע על המסך מסתתרת בחינוכית? כנראה כן: סדרת הנוער "האחיין שלי בנץ", שיצר דרור ויידמן ואתמול הוכרז כי תעלה ליגה ותשודר גם בכאן 11 החל מיום שישי הקרוב, היא כל מה שאפשר לבקש כרגע: פרועה, אינטליגנטית ואפילו חתרנית לפרקים, שתצחיק גם מבוגרים.

במה מדובר בעצם? יוני רובין (דניאל קורן) הוא מורה שלומפר, היסטרי ומגושם שחולם לנהל את התיכון שהוא מלמד בו - תיכון בגיריונית, שם שמשלב את בן גוריון, בגין וחנות הנוחות אלונית - אבל בינתיים נאלץ לנווט בין תומי, קולגה סופר-חיובי שהוא לא סובל (עומר עציון); שיא-גל, מושא אהבתו הלא ממומש (אושרית סרוסי) והמנהלת ורד, שוטרת לשעבר שכל מה שמעניין אותה זה יחסי ציבור (גיתית פישר). יוני משתכנע לעשות עסקה עם השטן (מאור כהן), שהוא בעצם היפי עכשיו: כל מה שירצה אם רק יצליח להעביר את הבן שלו, בנציפר או בקיצור בנץ (אורי ורד), את הבגרויות. הנער השדי מתחיל ללמוד בתיכון כשהוא מספר לכולם שהוא האחיין של יוני שהגיע מצפון קוריאה. כפי שנגלה במהירות, התיכון הוא גיהנום גם לאלה שהגיעו מהשאול עצמו.

בנץ הגיע מהגיהנום, והוא אינו יודע איך מתנהגים בני אדם - אבל עובר פשוט כאאוטסיידר מוזר בתיכון מבלי שסביבתו תחשוד. הוא מתאהב בנטע החכמה (נועה כהן), ומצטרף לחבורה שכוללת את ניצן הפריקית (נועה אסטנג'לוב, צליל מ"המפקדת"), אלכס החנון (עידן מרין), ואולף, תלמיד זר ומשונה מבלגיה (ראם קופלוביץ'). בתיכון כמו בתיכון, הם נאלצים להתמודד עם החתיך הדביל שעונה לשם ליטל הבן (יהודה בוחבוט) ומלכת הכיתה העשירה והמרשעת יולי (אמה אלפי). מאחורי מלחמת המעמדות, כולם מחפשים אהבה, חברות והערכה, ונאלצים גם ללמוד משהו מדי פעם. לעתים ההרפתקאות מתובלות בקצת כוחות קסם שעוד יש לבנץ או בקשריו עם הגיהנום, מה שיוצר סיטואציות מופרכות כמו זימון של גוליית ודוד למשחק כדורסל או פרסומת למזגנים בכיכובו של סטלין (!).


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

האחיין שלי בנץ. כאן חינוכית,
קאסט מעולה. "האחיין שלי בנץ"/כאן חינוכית

בפרקים קצרים (כ-25 דקות לפרק), כיפיים ברוחם ומטופשים במידה - ואין באמת צורך לצפות בהם לפי איזושהי כרונולוגיה - החבורה הזאת מדברת לנוער בגובה העיניים ומפרקת את המערכת החברתית של התיכון דרך העיניים של האאוטסיידרים. היא צמודה מאוד לחוקי הז'אנר, ובו בזמן משמשת כפרודיה מצוינת על כל סדרת תיכון באשר היא (וגם על עוד כמה דברים).

לצד הנערים המוכשרים בתפקידים הראשיים, הקאסט המעולה כולל גם קומיקאים אדירים בתפקידי אורח, מאבי גרייניק בתפקיד מבריק כיוחאי השרת, שמצחיק כמעט בלי לומר מילה אחת, דרך שרון טייכר כמנהל בית הספר היריב ועד תומר שרון שמפתיע כהמן הרשע.

כל זה טוב ויפה רוב הזמן, אבל ברגעים שאושרית סרוסי וגיתית פישר נמצאות בסצינה, זה באמת השלב שבו החיוכים הופכים לפרצי צחוק בלתי נשלטים. שתי הקומיקאיות האדירות האלה, שמוכרות היטב לכל מי שצפה באדיקות ב"זאת וזאתי", פשוט הופכות לזהב כל פריים שהן נמצאות בו.

בעידן שבו תכניות על נוער כמו "בני אור", "בלקספייס", "עלומים" או "מקיף מילאנו" מככבות על המסך, "האחיין שלי בנץ" היא האחות המצחיקה. מגיעה לה תשומת הלב שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully