וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרה על פרשת קצב, יהודה לוי יגלם חרדי: מה צפוי השנה לעלות ב-yes?

28.12.2021 / 11:49

סדרה ראשונה בהשפעת פרשת משה קצב, יהודה לוי כחרדי בסדרה של רמה בורשטין, עיבוד לספר "זרות" של ליהיא לפיד, דוקו ריאליטי של דנה אינטרנשיונל, דוקו על שלום חנוך והסדרה המסקרנת של דלית קהן - אלו חלק מהתכנים שיעלו השנה ביס. לכל הפרטים

ריקוד האש, יהודה לוי. שלמה גלבר,
חרדי. יהודה לוי/שלמה גלבר

לראשונה תעלה סדרת דרמה בהשראת פרשת משה קצב - כך נחשף הבוקר (שלישי) במסיבת עיתונאים של יס שבה הוצגו הפקות המקור לשנת 2022. הסדרה נקראית "אלף", היא בת שישה פרקים והיא נעשית בהשראת ספרה של אודליה כרמון, מי שכונתה א' ממשרד התחבורה והופיעה כעדה במשפטו של הנשיא לשעבר והאנס המורשע קצב. היוצרים הם תמר מרום ואברהם שלום לוי. יס מסרה כי השנה יעלו 43 הפקות מקור בהשקעה של כ-100 מיליון שקל ביצירה ישראלית.

אחת הסדרות המסקרנות שיעלו השנה שינתה את שמה הזמני מ"חיה" ל"ילדים ביער". זהו מותחן פסיכולוגי שעליו חתומה דלית קהן כיוצרת, כותבת, שחקנית ראשית ובמאית לצד אילן עבודי. עוד משחקים בה יפתח קליין, לי בירן ונעמי לבוב. קהן מגלמת את חיה, הומלסית בת 40 ומשהו בהיריון מתקדם. עמי (קליין) הוא חוקר משטרה שלידיו מגיע תיק אפל, ובמרכזו עומד ארגון פשע עולמי שעוסק בסחר בתינוקות בני יומם באמצעות הדארק-נט. הוא עושה הכל כדי לגייס את חיה כסוכנת סמויה במטרה להגיע אל ראשי הארגון.

סדרות נוספות שיעלו השנה: עונה רביעית של "פאודה" שבה גיבוריה המסתערבים ייצאו לראשונה לפעולה מחוץ לגבולות ישראל; "ריקוד האש" - סדרת טלוויזיה ראשונה שיוצרת במאית הקולנוע רמה בורשטיין על קהילה חרדית, בכיכובו של יהודה לוי; "דנה קמה" - דוקו ריאליטי-קומי על חייה של זוכת האירוויזיון דנה אינטרנשיונל. יום הצילומים הראשון של הסדרה צולם היום במסיבת העיתונאים עצמה; "בלאדי מורי" - קומדיה רומנטית על רווקות מאוחרת בהשתתפות רותם סלע ונעמי לבוב; "מי שמע על חווה ונאווה" - דרמה קומית חדשה מאת יוצרות "האחיות המוצלחות שלי", בבימוי גורי אלפי ובכיכוב קרן מור וחנה לסלאו; ועונה חדשה לסדרת "מלכת היופי של ירושלים".

אודליה כרמון מסבירה על הסדרה על פרשת קצב:

אודליה כרמון/ריאיון וצילום: שגיא בן נון
מסיבת עיתונאים YES יס אלה לי להב. שגיא בן נון, צילום מסך
אלה לי להב/צילום מסך, שגיא בן נון

עוד יעלו השנה ביס: "שלום" - סדרה תיעודית חדשה של ענת גורן המלווה את שלום חנוך במשך שנתיים, שלא היה רק מושא הסדרה אלא גם מעורב בעשייתה; "האגרוף: סדרת הגמר" - סדרה תיעודית על אירועי הדרבי התל אביבי מ-1992; "המסעדה הטובה ביותר" - תיעוד של יובל בן-נריה בהקמת מסעדתו החדשה; "פריפריה אימפריה" - דוקו ריאליטי העוסק בנשים החיות מחוץ לתל אביב; "שומקום" - דרמה מוזיקלית בכיכוב אלה-לי להב מבית היוצר של אורי גרוס ויואב צפיר; "הדוגמנים" - סדרה תיעודית העוסקת בדוגמנים גברים בישראל.

בנוסף נחשפו פרויקטים עתידיים ובהם עיבוד לספר "זרות" שכתבה ליהיא לפיד; דרמת מתח שבמרכזה אירועי המצור שהוטל על שגרירות ישראל במהלך ההפגנות בכיכר "תחריר"; ודרמה קומית על זוג ישראלי שמחליט לצאת לרילוקיישן בברלין.

באירוע נאמרו דברי הספד לזכרו של גיא בלילה, יוצר "בני אור", שהלך השבוע לעולמו.

שלום חנוך. גיא פריבס,
דוקו חדש ילווה אותו. שלום חנוך/גיא פריבס
מסיבת עיתונאים YES יס כוכבי בני אור. שגיא בן נון, צילום מסך
כוכבי הסדרה "בני אור" במסיבת העיתונאים של יס/צילום מסך, שגיא בן נון

במסיבת העיתונאים הוצגו הסדרות הנצפות ביותר ביס בשנת 2021. הסדרה הנצפית ביותר השנה הייתה "בני אור", השנייה היא "הטבח" והשלישית - "שטיסל" בעונתה השלישית. אחריהן, בסדר יורד - העונה החמישית של "הבוזגלוס", "מלכת היופי של ירושלים", "מעילה", העונה ה-17 של "האנטומיה של גריי", "המניע", "מנגן ושר" ו"החיים הסודיים של בני חמש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully