וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי "בני אור" על מות גיא בלילה: "לא מעכלים מה שקרה. כואב"

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 15:52

כוכבי הסדרה "בני אור" של יס נפרדים מגיא בלילה, מיוצרי ובמאי הסדרה שנמצא מת שלשום: "פשוט פספוס לתעשייה. גיא אשכרה קטף פירות אחרי המון שנים של עבודה, ודווקא עכשיו הוא נלקח לנו". יס הודיעה כי זו הסדרה הכי נצפית שלה ב-2021

כוכבי הסדרה "בני אור" של yes מדברים על מותו של אחד מיוצריה, גיא בלילה/ראיין וצילם: שגיא בן נון

"אנחנו עדיין לא מעכלים שזה מה שקרה. זה כואב. פשוט פספוס לתעשייה", כך אומרים לוואלה! תרבות שלושה מכוכבי הסדרה המצליחה "בני אור" של יס על גיא בלילה, שהיה אחד היוצרים והבמאים שלה והלך שלשום (ראשון לעולמו). בלילה בן ה-39 נמצא מת בבית אמו בלילה שבין שבת לראשון. שוטרים וצוותי מד"א הוזעקו לבית לאחר שלא התעורר. הם קבעו את מותו וגופתו נשלחה לנתיחה. לא ברור ממה נגרם מותו, אולם אין חשד לפלילים. אתמול והובא אתמול למנוחות בבית העלמין החדש בבאר שבע.

"כואב לנו מאוד", אומר מאור לוי, שמשחק בסדרה את דמותו של אלי בן דוד, "הרבה אנשים לא הבינו את זה אבל היה לנו קשר מאוד מאוד חזק עם גיא. בשבילנו זה לא סתם סדרה, וזה לא 'עוד' תפקיד בשבילנו. הרגשנו סוג של שליחים לבוא ולספר את הסיפור של גיא בעצם. זה אוטומטית חיבר אותנו לגיא, מעבר למקצוע, למשהו יותר אישי".

"הכל היה חשוב לו", אומר ישי ללוש שמגלם את ג'וני אלמקייס, "הוא לקח כל סצנה וכל דבר כמשהו שהוא שלו, ורצה שזה ייצא הכי טוב. זה היה הפרויקט של החיים שלו, זה משהו שהוא עבד עליו כל כך הרבה שנים. כואב".

לוי: "אי אפשר להסביר את התשוקה שהיה לבנאדם הזה לסדרה הזאת".

מסיבת עיתונאים YES יס כוכבי בני אור. שגיא בן נון, צילום מסך
כוכבי "בני אור" במסיבת העיתונאים של יס/צילום מסך, שגיא בן נון

אור פלאח, שמשחק את יתושי, הוסיף: "לכולנו, לכל שחקני 'בני אור' ולכל הקאסט, היה קשר מאוד טוב עם גיא. הוא היה מדהים. אנחנו היינו חלק הפאזל שלו, והוא היה חלק הפאזל שלנו, היינו מאוחדים, וזה מה שעשה את 'בני אור'. כולנו עדיין לא מעכלים שזה מה שקרה. הוא היה בנאדם זהב ואני מקווה שאת העונה הבאה נעשה בצורה הכי טובה שיש. שיידע שתמיד היינו איתו".

לוי: "בגדול, זה פשוט פספוס לתעשייה, פספוס להמון אנשים קרובים אליו. גיא הגיע למקום שבו הוא אשכרה קוטף את הפירות אחרי המון המון שנים של עבודה. ודווקא עכשיו הוא נלקח לנו".

פגשנו את שלושת שחקני הסדרה במסיבת העיתונאים של יס שהתקיימה היום (שלישי), בה הוצגו הפקות המקור החדשות, ובמהלכה גם נודע כי "בני אור" היא הסדרה הנצפית ביותר ביס בשנת 2021. במהלך האירוע נאמרו על הבמה דברים לזכרו של בלילה, ואף הוצג מערכון בהשתתפות כוכבי הסדרה, שבלילה הספיק לאשר לפני מותו. צפו בגרסת הווידאו של הריאיון (מעל).

עוד בוואלה!

יוצר הסדרה "בני אור", גיא בלילה, נמצא מת בביתו בגיל 39

לכתבה המלאה
הסדרה "בני אור", מאור לוי, אגם אוזלבו, אור פלח. נטי לוי,
הסדרה "בני אור"/נטי לוי

דרמת הפשע "בני אור", שיצר בלילה עם אלעד ביטון, עלתה לאוויר באפריל, והיא מבוססת על אירועים אמיתיים שהתרחשו ברחוב בני אור בשכונה ב' בבאר שבע, על שמו היא קרויה. במרכזה חבורת נערים בשכונת מצוקה שמחליטה להרוויח כסף באמצעות סחר בסמים. ביוני הודיעו כי צפויה עונה שנייה לסדרה.

שי כנות, שביים עם בלילה את "בני אור", ספד לו בשיחה עם וואלה! תרבות שלשום: "המוות של גיא לא היה צפוי. אנחנו בשוק. הוא ואלעד ביטון היו בתהליך הכתיבה של העונה השנייה. קיבלנו מהם כל הזמן פידבקים על איך הדברים מתקדמים, ולאן הם לוקחים את הסיפור. לאחר שאבא של גיא נפטר, הוא גדל בעיקר עם אימא שלו ועם האחים בבאר שבע, בשכונה פשוטה כמו ב'בני אור'. אימא שלו עבדה בבית חולים. הם נאבקו כל החיים. גיא היה איש מאוד מאוד יצירתי, חושב מחוץ לקופסא, יצרי מאוד, מוכשר מאוד בכתיבה. לקח לו שמונה שנים למכור את הסדרה 'בני אור' אחרי שזרקו אותו מכל מקום. והוא התעקש לספר את הסיפור האישי שלו שהגרעין שלו זה מישהו שמנסה לטפל באבא נרקומן. זה משהו שהוא עצמו לא יכול היה לעשות במציאות, וזו הייתה נקודה יפה וחיבור אמיתי ועמוק מאוד לחיים שלו.

"הייתה לו ממש אובססיה בעבודה עם השחקנים. אלעד והוא התעקשו להביא שחקנים לא ידועים, הם לא רצו כאלה שהיו קודם בסדרות נוער או בפרסומות. רצו שיהיו שם אנשים באופי של החבר'ה שהם הכירו באמת. לקח לנו שנה ללהק. הם היו מתארים לי 'אני רוצה שהשחקן הזה יהיה מרקו'. בתור במאי מקצועי, לך תבין למה הכוונה שלהם במילה 'מרקו'. זה היה קשור להמון ניואנסים, בחוויות שלהם מבאר שבע. לקח כמעט חצי שנה של חזרות. אין דברים כאלה היום. גיא התעקש לרדת לפרטים על כל מילה בתסריט שהייתה חשובה לו. זהו איש מאוד מיוחד. היה לו צבע של רוקנרול. הייתה באמת תחושה שהוא מתאבד על הסדרה. כואב עליו ועל המשפחה שלו. משפחה שנכנסה לכולנו ללב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully