וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה נהרי אחרי שחשף כי הוטרד בידי אסי עזר: "מאיימים עלי שהקריירה שלי חוסלה"

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 9:01

אחרי חשיפת וואלה! תרבות, לפיה אסי עזר הטריד לכאורה מינית את השחקן יהודה נהרי, כתב נהרי כי הוא מאוים: "קיבלתי מסרים רק כי העזתי לצאת עם האמת שלי". יעל שרר, מנהלת הלובי למלחמה באלימות מינית: "יהודה הוא מהאמיצים שאני מכירה". מושיק גלאמין: "מבחיל ומזעזע"

השחקן יהודה נהרי מספר לראשונה על ההטרדה שלטענתו חווה מאיש הטלוויזיה אסי עזר, בריאיון לכתב וואלה שגיא בן נון/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: שי מכלוף, הפקה: חגית ברק

אחרי חשיפת וואלה! תרבות, לפיה אסי עזר הטריד לכאורה מינית את השחקן יהודה נהרי, הגיב נהרי בפוסט שפרסם באינסטגרם: "אני מקבל מסרים שהקריירה שלי מחוסלת ועוד מסרים קשים ומאיימים רק כי העזתי לצאת עם האמת שלי. אני יודע את האמת, הוא יודע את האמת וגם בדיקת פוליגרף משקפת את האמת. האאוטינג הזה לא נעשה מתוך נקמה, פרסום או רצון לפגוע חלילה. ההפך הוא הנכון. הוא נולד בשבילי, כדי לשחרר פרק ולהתחיל פרק חדש וטוב יותר. אם עברתם אירוע כזה תרשו לעצמכם לדבר עליו ללא פחד. לכו עם האמת".

עיתונאים, שחקנים ועמותות למען נפגעים מינית הגיבו אף הם על החשיפה. יעל שרר, מנהלת הלובי למלחמה באלימות מינית, אמרה בתגובה: "אחד אחד מתייצבים אנשים אמיצים ומספרים על מה שקרה להם, ויהודה הוא מהאמיצים שאני מכירה. פגיעה מינית הופכת מדוברת בכל מקום, מהקהילה החרדית ועד הקהילה הלהט"בית, וזה שינוי מבורך שסולל לחברה צודקת יותר. השינוי המהותי צריך לקרות עכשיו אצל רשויות המדינה שגם במקרה הזה כשלו בטיפול בתופעה".

מהאגודה למען הלהט"ב נמסר: "דרוש אומץ גדול בכדי להיחשף ולשתף על פגיעה מינית. להתייצב בראש מורם אל מול הנורמות החברתיות של מעגל הבושה, בין אם בצורה תקשורתית או באופן אישי לסביבה הקרובה, אך מתוך ההכרה מתאפשרת יציאה למסע אישי של ריפוי והחלמה.

"יהודה נהרי, אנחנו מאמינות לך. תודה לך על האומץ לחשוף את הפגיעה שחווית מאסי עזר, לשתף בתהליך האישי שאליו יצאת אל עבר החלמה אישית ושינוי חברתי עמוק. לכל אחת ואחד מאיתנו מגיע לחיות בסביבה שבה אנחנו מרגישים בטוחים, סביבה שבה גבולות הם ברורים וניצול סמכות, כוח או מעמד אינם מתקבלים על הדעת.

"אנו כקהילה, נמצאים ונמצאות בחודשים האחרונים בתקופה גדושה של התבוננות פנימה, הגדרת גבולות, למידה וגדילה אל עבר הקהילה שאנו שואפים להיות. להוקיע מתוכנו הטרדות ותקיפות מיניות, מציאות של ניצול. זה כוחו של כל אדם שחושף את הסיפור שלו, לעזור למוטט את חוצות השתיקה ולאפשר לשינוי".

אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, מסרה: "למקרא העדות של יהודה נהרי, עולה תחושה קשה של כאב וכעס. העובדה שאסי עזר, מנחה טלויזיה אולי המפורסם והעוצמתי בישראל ניסה לנצל ולפגוע בבחור צעיר, שהגיע אליו לצורך מקצועי, פשוט מעוררת גועל. ומעבר לכך, מקרה זה מעיד עד כמה ארכאי ולא מותאם למציאות הנוכחית הוא החוק הקובע התיישנות בעבירות מין. בגלל ההתיישנות זו, פוגעים מינית לא מועמדים לדין, לא משלמים מחיר, ומעיזים להמשיך ולפגוע. אני מלאת הערכה לכל נפגע וכל נפגעת שאוזרים אומץ וחושפים את מה שקרה להם, ובכך עוצרים את שרשרת הפגיעה ואני קוראת לחברי הכנסת לפעול לביטול ההתיישנות בעבירות מין".

אסי עזר ויהודה נהרי. ראובן קסטרו
אסי עזר, יהודה נהרי/ראובן קסטרו

מושיק גלאמין הגיב באינסטגרם: "מזעזע. מבחיל. יהודה אתה מאוד אמיץ".

השחקנית מיה דגן, לעומת זאת, התייצבה לצד אסי עזר בסטורי באינסטגרם. "לכל אתרי הרכילות והחדשות ולכל אלה שיהיו פשוט מוכרחים להגיב. רגע. שנייה", כתבה. "מבינה שהשם של אסי מככב פה ובשבילכם זה סקופ מטורף, אבל שנייה עם היד על ההדק. תבררו. תבדקו. לפני שהכותרת מתפוצצת. קרה או לא קרה, רק הם יודעים. ואני בטוחה שהאמת תתגלה. היא תמיד מתגלה. מה שאני יודעת זה שאם המקרה יתברר כלא נכון, ההתנצלות תופיע במודעה קטנה במדור דרושים ולא תקבל כותרת".

מקשת נמסר: "שמענו על המקרה לראשונה לפני מספר שעות בעקבות פניית וואלה. להבנתנו אסי מכחיש את הפרטים האמורים ובכל מקרה הנושא נמצא כעת בבירור".

עוד בוואלה!

"פתאום אסי עזר שלף את האיבר. 'זה לא מגרה אותך?', הוא שאל. 'תנסה, מה אכפת לך'"

לכתבה המלאה
יהודה נהרי הלוי. ראובן קסטרו
אומץ. נהרי/ראובן קסטרו

יהודה נהרי סיפר לוואלה! תרבות שלפני כעשור הוטרד מינית לטענתו על ידי איש הטלוויזיה והיוצר אסי עזר, במהלך פגישה מקצועית בביתו של האחרון. נהרי התלונן במשטרה על ההטרדה הזו, אך התיק נסגר. יהודה נהרי נשלח על ידי וואלה! לבדיקת פוליגרף, ונמצא 100 אחוז דובר אמת.

"באיזשהו שלב, אחרי 30-20 דקות בערך, הוא עבר לספה הגדולה והתיישב", סיפר יהודה נהרי על הפגישה עם אסי עזר. "הוא הזמין אותי להתקרב, אומר לי 'תשחרר לחץ, בוא תתקרב, הכול בסדר, בוא נדבר רגע, אני רוצה להכיר אותך'. באיזשהו שלב הוא פשוט התחיל קצת לגעת לעצמו באיבר המין, והוא אמר לי: 'תראה, אני מאוד נמשך אליך, תראה למה אתה גורם לי'. אני מסתכל ואני קצת המום. אמרתי לו: 'אני ממש לא מעוניין'. הוא אמר לי: 'מה, אתה לא נמשך? אתה לא רוצה?'. עניתי: 'ממש ממש לא'. באיזשהו שלב הוא התקרב אליי. כלומר, ישבתו מולו על ספה, הוא בצד אחד ואני בצד השני, רחוק. הוא התקרב אליי, הניח עליי את היד וניסה פשוט לשכנע אותי, 'בוא, תנסה, מה אכפת לך'. אמרתי לו 'לא, זה לא נעים לי, תתרחק בבקשה'. אפילו פתחתי את הלב וחשפתי את הפגיעה המינית שחוויתי בילדות, פגיעה שהדחקתי עד שנות העשרים לחיי".

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully