וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה צעד קשה": יהודה נהרי מסביר למה חיכה עשור עד שהתלונן על אסי עזר

עודכן לאחרונה: 6.1.2022 / 16:41

בהמשך לעדותו שנחשפה בוואלה!, בה טען שלפני עשור הוטרד מינית על ידי אסי עזר בפגישה מקצועית בביתו, מתפרסם היום חלק נוסף מהריאיון עם יהודה נהרי, המסביר מדוע התלונן רק כעבור שנים. בתוך כך כתב השחקן: "פנו אלי המון אנשים שעברו מקרים דומים. בדיוק בגלל זה נחשפתי"

עדות יהודה נהרי על נינג'ה והתלונה אחרי עשור/צילום: שי מכלוף, סטילס: ראובן קסטרו

אתמול נחשפה בוואלה! תרבות עדותו של השחקן יהודה נהרי, שבה טען כי לפני עשור הוטרד מינית על ידי איש הטלוויזיה והיוצר אסי עזר במהלך פגישה מקצועית בביתו של האחרון. נהרי התלונן במשטרה על ההטרדה הזו, אך התיק נסגר. יהודה נהרי נשלח על ידי וואלה! לבדיקת פוליגרף, ונמצא 100 אחוז דובר אמת.

לקראת פרסום העדות המצולמת המלאה של נהרי במגזין סוף השבוע של וואלה!, אנחנו מציגים קטע נוסף מהעדות שבה מספר השחקן ("ימים נוראים") מדוע לא התלונן במשטרה בזמן אמת אלא החליט להמתין עשר שנים. בנוסף מספר נהרי מדוע הוא החליט ללכת להשתתף בשנת 2020 ב"נינג'ה ישראל" בקשת 12 על אף שאסי עזר הוא אחד ממנחי התכנית.

צפו למעלה בקטע מעדותו של נהרי - העדות המצולמת המלאה תפורסם בסוף השבוע בוואלה! תרבות

יהודה נהרי הלוי. ראובן קסטרו
חיכה עשור. נהרי/ראובן קסטרו

למה לא התלוננת למשטרה בזמן אמת ולמה כן התלוננת שנים רבות אחר כך?

"זו שאלה טובה ששאלתי את עצמי המון זמן. מאוד קשה לעשות את הצעד הזה, ללכת להתלונן על מישהו שיש לו הרבה כוח ובסופו של דבר זה מילה שלך מול מילה שלו. יש הרבה מקרים של אנשים שהם קורבנות והמשטרה ובית המשפט לא באמת עושים צדק עם הדבר הזה כי קשה להוכיח. גם כשהתלוננתי במשטרה ומסרתי את העדות שלי - הודיעו לי בפרקליטות שהתיק נסגר למרות שהאמינו לי. אני רוצה שיתנצל ושיצטער".

בשנת 2020 הלכת לנינג'ה ישראל שאסי הוא אחד המנחים. הייתה לך התלבטות אם ללכת?

"אני מטפס מגיל צעיר ואני מאוד אוהב את התחרות הזו. היה שם רגע שבו הוא מכתיר אותי ואני יורד במדרגות ומסתכל עליו ומחייך ואומר לו 'תודה רבה'. ומה שהילד שבי רוצה זה לקחת את המיקרופון ולהגיד 'אתה אפס, אתה כלום, אתה מטריד. מאחורי הפרצוף החייכני והחיוך המזויף והמטומטם הזה מסתתר אדם נאלח".

בתוך כך, נהרי כתב היום (חמישי) באינסטגרם: "תודה מעומק הלב לכל מי שכותב לי ביממה האחרונה. אני מקבל אינספור תגובות וחיזוקים מאנשים שחוו אירועים דומים, וזו בדיוק הסיבה שהתראיינתי. המטרה היחידה היא להעלות את המודעות לנושא הטרדות המיניות וניצול מרות כדי למגר את התופעה, וחלילה לא כפעולת נקם אישית באסי עזר. לאסי אני רוצה לומר - התגובה שלך עוררה אנטיגוניזם אצלי, אך יחד עם זאת אני לא נכנס למלחמה. איש שלום אנוכי".

ח"כ יוראי להב-הרצנו (יש עתיד), המשמש כיו"ר ועדת האתיקה של הכנסת, הגיב גם הוא לחשיפת וואלה! וכתב היום בטוויטר: "דרוש הרבה אומץ כדי להיחשף ולהתלונן על הטרדה מינית, וממש לא משנה כמה זמן חלף. אני עומד לצד יהודה נהרי ומאמין לו. אפס סובלנות לתקיפות מיניות משמעותה אפס הנחות, ולא משנה כמה רם מעמדך. לא חייבים לעבור את זה לבד, מוזמנים לפנות לקו הסיוע -1203".

בחשבון הטוויטר של העבודה הצעירה נכתב "מאמינות ליהודה נהרי", וח"כ נעמה לזימי (העבודה) ריטווטה את הציוץ.

עוד בוואלה!

"פתאום אסי עזר שלף את האיבר. 'זה לא מגרה אותך?', הוא שאל. 'תנסה, מה אכפת לך'"

לכתבה המלאה
אסי עזר. ראובן קסטרו
"נאלח". אסי/ראובן קסטרו

אתמול כאמור פורסמה עדותו של נהרי, שבה סיפר על ההטרדה המינית שעבר לכאורה בידי עזר במהלך מפגש מקצועי ביניהם בביתו של האחרון. "באיזשהו שלב, אחרי 30-20 דקות בערך, הוא עבר לספה הגדולה והתיישב", סיפר יהודה נהרי. "הוא הזמין אותי להתקרב, אומר לי 'תשחרר לחץ, בוא תתקרב, הכול בסדר, בוא נדבר רגע, אני רוצה להכיר אותך'. באיזשהו שלב הוא פשוט התחיל קצת לגעת לעצמו באיבר המין, והוא אמר לי: 'תראה, אני מאוד נמשך אליך, תראה למה אתה גורם לי'. אני מסתכל ואני קצת המום. אמרתי לו: 'אני ממש לא מעוניין'. הוא אמר לי: 'מה, אתה לא נמשך? אתה לא רוצה?'. עניתי: 'ממש ממש לא'. באיזשהו שלב הוא התקרב אליי. כלומר, ישבתו מולו על ספה, הוא בצד אחד ואני בצד השני, רחוק. הוא התקרב אליי, הניח עליי את היד וניסה פשוט לשכנע אותי, 'בוא, תנסה, מה אכפת לך'. אמרתי לו 'לא, זה לא נעים לי, תתרחק בבקשה'. אפילו פתחתי את הלב וחשפתי את הפגיעה המינית שחוויתי בילדות, פגיעה שהדחקתי עד שנות העשרים לחיי".

"לא רק שאסי לא חמל עליי, הוא אפילו חשב שהוא יוכל לכופף אותי שוב ולא הרפה. קמתי והלכתי לכיוון המטבח, רציתי להביא לעצמי משהו לשתות, לברוח מהסיטואציה. הוא הלך אחרי, התקרב, נצמד אליי וכאילו ניסה לדבר קצת על דברים אחרים, להרגיע אותי ולהקליל, אבל אני רק ניסיתי לחמוק ממנו. חזרתי והתיישבתי על הספה, מכווץ וקפוא ממה שקורה, הוא נעמד מולי די קרוב. עדיין עמד לו. פתאום הוא הוציא את האיבר שלו ואמר 'תראה, מה, זה לא עושה לך את זה? זה לא מגרה אותך? לא בא לך?'. אמרתי לו 'לא, תתרחק'. הוא בא והתיישב, ואני עברתי שוב אל הצד השני של הספה. הוא המשיך לנסות, המשיך וחשף את האיבר שוב. אני ישבתי שם, בפגישה שאמורה להיות פגישה מקצועית, שבה אנחנו אמורים לדבר על תפקיד לסדרה שלו, ושאלתי את עצמי איך זה יכול להיות שאני נמצא עוד פעם בסיטואציה כזאת, שבה אני מרגיש חסר אונים. אני מרגיש כמו אותו ילד קטן בן 8 שהותקף מינית. הרגשתי מרומה ומנוצל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully