וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש עם אסי עזר ב"נינג'ה" והמחשבות האובדניות: העדות המלאה של יהודה נהרי

7.1.2022 / 0:00

לאחר שחשפנו השבוע כי השחקן יהודה נהרי טוען שאסי עזר הטריד אותו מינית בפגישה שהייתה אמורה להיות מקצועית, אנו מביאים לראשונה את העדות המצולמת המלאה. נהרי מספר בין השאר על התקיפה המינית שעבר בגיל 8, על חוסר האונים במפגש עם אסי ועל המחשבות האובדניות. צפו

העדות המצולמת המלאה של יהודה נהרי בפני וואלה! תרבות. השחקן טען שהמגיש אסי עזר הטריד אותו מינית בעת שבא לביתו לפגישה מקצועית ב-2011. כתב: שגיא בן נון/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: שי מכלוף, הפקה: חגית ברק

"יכולתי לקחת את החוויה הזאת ולהגיד, טוב, אני פורש מהעולם הזה, אם ככה העולם הזה. היו לי הרבה מחשבות לקחת לעצמי את החיים. גם בתקופה האחרונה".

השבוע נחשף בוואלה! תרבות סיפורו של השחקן יהודה נהרי, שבו טען כי הוטרד מינית על ידי איש הטלוויזיה והיוצר אסי עזר במהלך פגישה מקצועית בביתו של האחרון, הטרדה שבמהלכה חשף לטענתו עזר פעמיים את איבר מינו בפניו והתעלם מספר פעמים מבקשתו של נהרי שיפסיק. בעקבות ההטרדה לכאורה של עזר ובעקבות תקיפה מינית שעבר בגיל 8, חושף נהרי כי עלו בו מחשבות אובדניות. "זה מעלה המון שדים. אני כאילו מסתובב בעולם ולא יודע מה הערך של עצמי, בגלל שבעצם מתייחסים אליך כמו אל פשוט בשר, בגלל שמנצלים אותך, אז אתה לא באמת יודע מה הערך שלך".

לאחר שבחשיפה המקורית הוצגו בווידאו רק עיקרי דברים, כעת הם מובאים במלואם. צפו בעדות המצולמת הנרחבת והמטלטלת, בה נחשף נהרי בפנים גלויות ומספר את סיפורו.

בריאיון, שכאמור עולה כעת לראשונה בגרסתו המצולמת המלאה, נהרי מספר על התקיפה המינית הקשה שחווה בגיל 8 מצד בחור בן 18, ששבה וצפה בעקבות ההטרדות שלטענתו חווה מעזר; על הסיבה שהגיש תלונה למשטרה כעבור עשר שנים ולא בזמן אמת; על הפגישה שלו עם עזר כשהשתתף בתכנית "נינג'ה ישראל" ב-2020; ומה הוא מבקש מאסי עזר: "אני רוצה שהוא יתנצל ושייקח אחריות על המעשים שלו".

אסי עזר ויהודה נהרי. ראובן קסטרו
אסי עזר ויהודה נהרי/ראובן קסטרו

בינואר לפני שנה הגיש נהרי, המוכר בעיקר מהתפקיד הראשי בסרט "ימים נוראים" של ירון זילברמן בו גילם את יגאל עמיר, תלונה למשטרה בטענה להטרדה מינית ומעשה מגונה מצד אסי עזר. לאחר שהתיק הועבר לפרקליטות הוחלט לסגור אותו בשל חוק ההתיישנות השנוי במחלוקת. בריאיון לוואלה! תרבות העיד נהרי כי בשנת 2011 הזמין אותו אסי עזר לביתו בתל אביב כדי לדבר איתו על הסדרה שאותה יצר, "להיות איתה", ואמר לו כי הוא בוחן את האפשרות ללהק אותו לתפקיד הגברי הראשי. הפגישה, שהוצגה כמקצועית, הגיעה למקומות אפלים אחרים לגמרי. נהרי נשלח על ידי וואלה! לבדיקת פוליגרף, ונמצא 100 אחוז דובר אמת.

"הוא הזמין אותי לבית שלו ברחוב רש"י בתל אביב כדי לדבר איתי על התפקיד הראשי. זה הרגיש מאוד קוסם", העיד נהרי בפנינו. "זה היה לפנות ערב, עוד היה קצת אור. הגעתי לדירה, מאוד נרגש. כשנכנסים לבית, חלל הסלון פתוח לפניך, ממול יש ויטרינה גדולה, לפניה שתי כורסאות ולפני כן מצד ימין ספה גדולה עם שולחן סלון. התיישבנו בהתחלה על הכורסאות, אחד מול השני. הוא דיבר איתי על התפקיד, על הסדרה ועל מי הולכת לגלם את הדוגמנית. אז הוא הציע את התפקיד לבר רפאלי ואני כבר מתחיל לפנטז.

"באיזשהו שלב, אחרי 30-20 דקות בערך, הוא עבר לספה הגדולה והתיישב. הוא הזמין אותי להתקרב, אומר לי 'תשחרר לחץ, בוא תתקרב, הכול בסדר, בוא נדבר רגע, אני רוצה להכיר אותך'. באיזשהו שלב הוא פשוט התחיל קצת לגעת לעצמו באיבר המין, והוא אמר לי: 'תראה, אני מאוד נמשך אליך, תראה למה אתה גורם לי'. אני מסתכל ואני קצת המום. אמרתי לו: 'אני ממש לא מעוניין'. הוא אמר לי: 'מה, אתה לא נמשך? אתה לא רוצה?'. עניתי: 'ממש ממש לא'. באיזשהו שלב הוא התקרב אליי. כלומר, ישבתו מולו על ספה, הוא בצד אחד ואני בצד השני, רחוק. הוא התקרב אליי, הניח עליי את היד וניסה פשוט לשכנע אותי, 'בוא, תנסה, מה אכפת לך'. אמרתי לו 'לא, זה לא נעים לי, תתרחק בבקשה'. אפילו פתחתי את הלב וחשפתי את הפגיעה המינית שחוויתי בילדות, פגיעה שהדחקתי עד שנות העשרים לחיי.

עוד בוואלה!

"פתאום אסי עזר שלף את האיבר. 'זה לא מגרה אותך?', הוא שאל. 'תנסה, מה אכפת לך'"

לכתבה המלאה
יהודה נהרי הלוי. ראובן קסטרו
יהודה נהרי/ראובן קסטרו

"לא רק שאסי לא חמל עליי, הוא אפילו חשב שהוא יוכל לכופף אותי שוב ולא הרפה. קמתי והלכתי לכיוון המטבח, רציתי להביא לעצמי משהו לשתות, לברוח מהסיטואציה. הוא הלך אחרי, התקרב, נצמד אליי וכאילו ניסה לדבר קצת על דברים אחרים, להרגיע אותי ולהקליל, אבל אני רק ניסיתי לחמוק ממנו. חזרתי והתיישבתי על הספה, מכווץ וקפוא ממה שקורה, הוא נעמד מולי די קרוב. עדיין עמד לו. פתאום הוא הוציא את האיבר שלו ואמר 'תראה, מה, זה לא עושה לך את זה? זה לא מגרה אותך? לא בא לך?'. אמרתי לו 'לא, תתרחק'. הוא בא והתיישב, ואני עברתי שוב אל הצד השני של הספה. הוא המשיך לנסות, המשיך וחשף את האיבר שוב.

"אני ישבתי שם, בפגישה שאמורה להיות פגישה מקצועית, שבה אנחנו אמורים לדבר על תפקיד לסדרה שלו, ושאלתי את עצמי איך זה יכול להיות שאני נמצא עוד פעם בסיטואציה כזאת, שבה אני מרגיש חסר אונים. אני מרגיש כמו אותו ילד קטן בן 8 שהותקף מינית. הרגשתי מרומה ומנוצל. בתוך הסיטואציה שאלתי את עצמי 'רגע, אז זה מה שקורה?'. שמעתי כל מיני סיפורים על עולם הבידור, גם בארץ אבל בעיקר בחו"ל, שבמאים מרשים לעצמם לעשות כל מיני דברים, מציעים תפקידים כאלה ואחרים שהולכים לשנות לאנשים את הקריירה, ואני שאלתי את עצמי, 'רגע, אני צריך לעשות את זה? אני לא צריך לעשות את זה?!' ואני עונה לעצמי תוך כדי, 'מה פתאום. אני לא מוכן למכור את הגוף שלי בשביל שום תפקיד ובשביל אף אחד, בשום פנים ואופן לא'. זה העמיד אותי בסיטואציה נוראית ומצד שני לא רציתי לגרום לו להרגיש לא נעים". נהרי טוען שבשום שלב בתקשורת שלו עם עזר לא רצה ולא הביא עניין מפורש או מרומז בקשר מיני, רומנטי או אינטימי עם עזר. ולמרות ששב ואמר לא ולא ולא לעזר - המגיש לטענתו המשיך בהטרדותיו.

אסי עזר. ראובן קסטרו
אסי עזר/ראובן קסטרו

לאחר החשיפה של וואלה! כתב נהרי בפוסט באינסטגרם: "אני מקבל מסרים שהקריירה שלי מחוסלת ועוד מסרים קשים ומאיימים רק כי העזתי לצאת עם האמת שלי. אני יודע את האמת, הוא יודע את האמת וגם בדיקת פוליגרף משקפת את האמת. האאוטינג הזה לא נעשה מתוך נקמה, פרסום או רצון לפגוע חלילה. ההפך הוא הנכון. הוא נולד בשבילי, כדי לשחרר פרק ולהתחיל פרק חדש וטוב יותר. אם עברתם אירוע כזה תרשו לעצמכם לדבר עליו ללא פחד. לכו עם האמת".

אסי עזר מסר בתגובה שלשום: "פגשתי את יהודה לפני למעלה מעשר שנים בביתי לפגישה חברית ונעימה שבמהלכה אף התנשקנו. כל שאר הדברים שמתוארים בכתבה לא קרו מעולם". נהרי אומר כי הטענה שהתנשקו היא שקר גמור: "לא היה ולא נברא".

מקשת נמסר: "שמענו על המקרה לראשונה לפני מספר שעות בעקבות פניית וואלה. להבנתנו אסי מכחיש את הפרטים האמורים ובכל מקרה הנושא נמצא כעת בבירור".

לפניות לכתב שגיא בן נון לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully