וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה נהרי לאסי עזר: "במלחמה שלך בי העברת מסר להילחם בנפגעים"

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 15:05

השחקן שטוען כי המגיש הטריד אותו מינית כתב: "גם לאחר הפרסום פעלתי באופן מכבד, גם אותך אסי, כשכל מה שביקשתי היה התנצלות והכרה בדרך בה פגעת בי בהתנהגות שלך. אבל אתה ממשיך להלחם בי בכל האמצעים שעומדים לרשותך. עכשיו זו מלחמה על האמת"

העדות המצולמת המלאה של יהודה נהרי בפני וואלה! תרבות. השחקן טען שהמגיש אסי עזר הטריד אותו מינית בעת שבא לביתו לפגישה מקצועית ב-2011. כתב: שגיא בן נון/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: שי מכלוף, הפקה: חגית ברק

אחרי שהמגיש אסי עזר פרסם היום (שני) בדיקת פוליגרף שאליה נשלח על ידי קשת 12, וממנה עלה כי יצא דובר אמת בתשובה לשאלות שנשאל - שחלקן נוסחו בצורה "מכובסת" - מגיב השחקן יהודה נהרי, מי שטען כי עזר הטריד אותו מינית. נהרי מספר מדוע החליט להיחשף ומדוע הוא עומד מאחורי האמת שלו.

"שיתפתי כי הרגשתי שאני לא יכול יותר, שזה סוגר עלי", מסר נהרי. "שיתפתי כי זה מה שהיה נכון לנפש שלי. הרגשתי שאני חייב לצאת עם האמת שלי ובכך לסייע גם לעצמי וגם לאחרים. ניסיתי לסגור דברים בצורה יפה ומכובדת עוד בטרם התלוננתי במשטרה. גם לאחר הפרסום פעלתי באופן מכבד, גם אותך אסי, כשכל מה שביקשתי היה התנצלות והכרה בדרך בה פגעת בי בהתנהגות שלך. אבל אתה ממשיך להלחם בי בכל האמצעים שעומדים לרשותך - הממון הרב, הכוח, הקולגות והסלבס. את כל התותחים הכבדים הוצאת למלחמה שלך. כוחניות הייתה שם באותו היום והנה היא במלוא תפארתה.

"אין לי ולא יהיו לי האמצעים העומדים לרשותך. ועדיין בחרתי לומר את האמת ולהעביר מסר לכל מי שנפגע מניצול מרות אם באופן מיני או בהתעמרות. בתחבולות שלך ובמלחמה שלך נגדי העברת מסר לנפגעות ונפגעים שילחמו בהם ולא יחבקו אותם. לא משנה איזה פוסט צירפת לבדיקה המגמתית שלך, מעשיך מצביעים אחרת - כוחניות. אני עדיין מחכה לפוליגרף משותף - עכשיו זו מלחמה על האמת לא רק שלי אלא של כל מי שנעשה לו עוול".

מפוצלת יהודה נהרי, אסי עזר. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
"מעשיך מצביעים כוחניות". אסי ויהודה/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

ביום רביעי האחרון נחשפה בוואלה! תרבות עדותו של השחקן יהודה נהרי שבה הוא טען כי המגיש והיוצר אסי עזר הטריד אותו מינית לפני עשור כשהזמין אותו לפגישת עבודה בביתו, כדי לבדוק התאמה לסדרה "להיות איתה". נהרי טען כי במהלך הפגישה עזר שלף את איבר המין שלו פעמיים, ניסה לשכנע את נהרי - אולם האחרון סירב שוב ושוב. עזר הגיב לחשיפת וואלה! כך: "פגשתי את יהודה לפני למעלה מעשר שנים בביתי לפגישה חברית ונעימה שבמהלכה אף התנשקנו. כל שאר הדברים שמתוארים בכתבה לא קרו מעולם". קשת הודיעה כי פתחה בבירור. גם נהרי עצמו עבר בדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת.

היום (שני) הודיעה קשת כי במסגרת הליך הבירור, ביצע אמש אסי עזר לבקשתה בדיקת פוליגרף במכון "אלדד מירון". עזר נשאל שלוש שאלות בפוליגרף: הראשונה, "האם חשפת את איבר מינך בפני יהודה נהרי בניגוד לרצונו לפני כעשור בדירתך בתל אביב?". עזר השיב "לא". השנייה, "האם התנשקת בהסכמה מלאה עם יהודה נהרי באותה פגישה?". עזר השיב "כן". השלישית, "האם עשית מעשה מיני כלשהו בכפייה ביהודה נהרי לפני כעשור בדירתך בתל אביב?". עזר השיב "לא". עזר נמצא דובר אמת.

יצויין כי עזר לא נשאל אם הוא חשף את איבר מינו בפני נהרי אלא אם הוא חשף את איברו בפני נהרי "בניגוד לרצונו". דהיינו, עזר לא מכחיש הפעם כי הוא חשף את איבר מינו אלא מדגיש כי מבחינתו זה היה בהסכמה. בנוסף עזר לא נשאל בפוליגרף האם זו הייתה פגישה חברית - כפי שהוא טען בתגובתו הראשונה - או אכן במפגש מקצועי כפי שנהרי סיפר בעדותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully