וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבקה מיכאלי בת ה-83 נדבקה בקורונה, גם שלומי שבת חלה בפעם השנייה

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 20:41

מיכאלי חשה בטוב ומצויה בבידוד בביתה: "אני מרגישה בסדר", היא אומרת לוואלה! תרבות, "אבל אני דואגת לבעלי". במקביל היום נודע כי גם המוזיקאי שלומי שבת חלה בקורונה בפעם השנייה

רבקה מיכאלי, גילה אלמגור, רועי בר נתן, מיקי קם וחני נחמיאס מספרות לוואלה! תרבות על השחקן והקומיקאי דודו דותן במלאת 20 למותו/ראיין וצילם: שגיא בן נון, צילומים: קוקו, כאן 11, באדיבות משפחת דותן

השחקנית והקומיקאית רבקה מיכאלי בת ה-83 נמצאה חיובית לקורונה והיא מצויה בבידוד בביתה. מיכאלי חשה בטוב.

מיכאלי משחקת בימים אלו בהצגה "הגלולה" בתיאטרון בית ליסין לצד מרב פלדמן ושלמה וישינסקי. בנוסף היא הייתה אמורה להשתתף במופע לזכרו של הפזמונאי המנוח יורם טהרלב, שאמור להתקיים ביום שישי הקרוב בתיאטרון הבימה. תכנית הרדיו השבועית שלה, המשודרת מדי יום שישי ב-103fm, תוקלט כשהיא בביתה - ותשודר כרגיל.

"אני מרגישה בסדר. מצבי בנאלי", היא מספרת בשיחה עם וואלה! תרבות. "תסמינים די חיוורים כמו נזלת וברכיים, שהיה לי גם קודם אבל יותר עוצמתי. מי שבאמת חולה זה בעלי ולו אני דואגת. הוא בבית. אין לי את הלוקסוס להתפנק. התחסנתי ארבע פעמים, החיסון הרביעי היה לפני 4-5 ימים,יכול להיות שבגלל זה אני מקבלת את זה בקלות. בעלי לא הספיק להגיע לחיסון הרביעי ולכן הוא חוטף את זה קשה".

קצת סגירת מעגל. בעודנו מציינים שנתיים להתפרצות הקורונה נדבקת בנגיף, לאחר שהאמן הראשון שנדבק בקורונה היה שותפך ל"סיבה למסיבה" טוביה צפיר.

"נכון, זה קרה בזמן שהנפתי דגל שחור, זה היה בעיצומן של ההפגנות, הנפתי אז דגל שחור עם כפפות ומסכה. שלחתי לו אז ברכה".

השחקנית רבקה מיכאלי הפגנת התנועה לאיכות השלטון נגד רה"מ, בנימין נתניהו בכיכר רבין. ראובן קסטרו
רק בריאות. רבקה מיכאלי/ראובן קסטרו

בוטלו לך עבודות בגלל הבידוד?

"לא אוכל להשתתף באירוע המחווה ליורם טהרלב וכל מיני ערבים קטנים שבהם אני לוקחת חלק ונאלצו להתבטל. אני אמורה להיות שבוע הבא בהצגה 'הגלולה' אבל לא יודעת על כמה ימי בידוד יוחלט שאני צריכה. ב-18 בחודש אנחנו צריכים להיות באור יהודה. למזלי אין לי בעשרת הימים הקרובים את ההצגה 'הדירה של רוזה', שבה אני מחליפה את סנדרה שדה, ואני מקווה שהיא תהיה בריאה".

ארגון השחקנים שח"ם הוציא לפני כמה ימים מכתב לראש הממשלה בנט, שר החוץ לפיד, שר התרבות טרופר, שר האוצר ליברמן ושר הבריאות הורוביץ, ובו כתב בין השאר: "ממשלת ישראל מפקירה אמנים ואמניות. בניגוד למה שציפינו ממשלת השינוי ולעומת הפיצויים שניתנו בממשלה הקודמת - האטימות, ההתעלמות וקשיחות הלב של הממשלה הזו זועקת לשמיים".

"אני לא חותמת על המכתב הזה. אני לא בטוחה שמדובר באטימות. אני כבר רואה סדקים בהחלטה הזאת. כל דבר יהיה לגופו. הפיצויים לא יוכלו להיות באופן כולל ומקיף. הממשלה הזאת מספיק רגישה. אני מקווה שהאומיקרון, שמחליף את האו מייד גוד, לא יעשה בנו שמות ונוכל לחזור. מי שמפתיע מאוד זה הקהל שמגיע להצגות. די נדהמתי כשראיתי את זה בהצגות בימי רביעי ובשבת".

עוד בוואלה!

שתי גרסאות סותרות, אמת אחת: השאלה ש"שכחו" לשאול את אסי עזר בפוליגרף

לכתבה המלאה

במקביל, היום נודע כי גם המוזיקאי שלומי שבת נדבק בקורונה, שנה וחצי אחרי שנדבק בנגיף וחלה קשה. בפעם הקודמת אושפז שבת בבית החולים וחשף כיצד מצבו הידרדר. עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של שלומי שבת, מסר בתגובה: "שלומי שבת לא חש בטוב בימים האחרונים והרגיש חולשה, בעקבות כך ביצע בדיקת קורונה והתגלה כחיובי, מצבו טוב והוא נמצא בביתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully