וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות תככב בעיבוד מחודש לקלאסיקה של אלפרד היצ'קוק

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 9:31

לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, הכוכבת הישראלית תככב בעיבוד ל"לתפוס גנב" של אלפרד היצ'קוק, שבו כיכבה במקור גרייס קלי. היא גם אמורה לשמש מפיקה בפרויקט

טריילר הסרט "הודעה אדומה"/נטפליקס

לא ברור איך יש לגל גדות זמן לכל הפרויקטים האלה, אבל כשאת וונדר וומן כנראה שהכל אפשרי. וכך, הלילה מפרסמת התקשורת האמריקאית על פרויקט חדש שהיא תהיה מעורבת בו: עיבוד ל"לתפוס גנב", סרטו הקלאסי של אלפרד היצ'קוק, בו היא אמורה לככב.

הסרט המקורי יצא לאקרנים ב-1955, ונחשב לאחד האלגנטיים והסקסיים של המאסטר הבריטי. קרי גרנט מגלם בו גנב יהלומים שיצא לפנסיה ומבלה אותה בריביירה הצרפתית. גרייס קלי מגלמת את האמריקאית העשירה שפוגשת בו במקום ומתחילה לנהל איתו רומן - עד שהיא חושדת כי הוא גנב את התכשיטים שלה.

גל גדות. GettyImages
בנעליים של גרייס קלי. גל גדות/GettyImages

מן הסתם, גדות תיכנס לנעליה של קלי, שנחשבת לאחת מכוכבות הקולנוע הגדולות בכל הזמנים, מה שיהפוך את הפרויקט הזה למאתגר במיוחד. נוסף לכך, היצ'קוק הוא אחד הבמאים המוערכים בתולדות הקולנוע, קדוש של ממש, וסרטיו כמעט ולא היו עד כה קורבנות של רימייקים - כך שאין ספק כי הפרויקט הזה ייבחן בזכוכית מגדלת מכל הכיוונים.

עוד בוואלה!

"הודעה אדומה" עם גל גדות בנטפליקס הוא "אינדיאנה ג'ונס" מעלי אקספרס

לכתבה המלאה
גרייס קלי היצ'קוק. יוטיוב, צילום מסך
גרייס קלי בסרט/צילום מסך, יוטיוב

את הסרט תכתוב איליין ג'ונס, שבשנים האחרונות היתה שותפה לכתיבת הסדרה "Prodigal Son". עוד לא ברור מי יביים או תביים אותו, ומי יהיה זה שייכנס לנעלו של קרי גרנט.

גדות, כזכור, כיכבה לאחרונה ב"הודעה אדומה", שקבע שיאי צפייה בנטפליקס. בקרוב נראה אותה בפרק נוסף של "וונדר וומן", בסרט על פי סיפורה של קליאופטרה, בעיבוד חדש של דיסני ל"שלגייה" בו תגלם את המכשפה הרעה ובשלל סרטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully