וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית ליא קניג בת ה-92 נדבקה בקורונה

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 17:45

קניג, כלת פרס ישראל ומשחקניות התיאטרון הבכירות והאהובות בישראל, נדבקה אף היא בנגיף הקורונה, וההצגות בהשתתפותה בתיאטרון הבימה נדחו. בימים האחרונים נדבקו בנגיף שחקניות נוספות בתיאטרון הלאומי, בהן גילה אלמגור

בווידאו: רחוב בגבעתיים נקרא על שם השחקנית ליא קניג/מערכת וואלה! NEWS

אגדת הבמה וכלת פרס ישראל לתיאטרון ליא קניג נדבקה בקורונה - כך נודע היום (שני). כל ההצגות בתיאטרון הבימה בהשתתפותה של קניג בת ה-92, מהשחקניות הבכירות והאהובות בישראל, בוטלו.

הנגיף פגע גם בהצגות נוספות בתיאטרון הלאומי. אתמול דווח כי גם השחקנית וכלת פרס ישראל גילה אלמגור, בת ה-82, נמצאה חיובית לקורונה, וכך גם השחקנית אסנת פישמן. לכן נעצרו החזרות להצגה "הנוקמים" שכתב מביים הלל מיטלפונקט ובה הן צפויות לככב.

ליה קניג אירוע מחאה של מוסדות התרבות בישראל בעקבות משבר הקורונה, כיכר הבימה. ראובן קסטרו
ליא קניג, מאי 2020/ראובן קסטרו

מהתיאטרון נמסר כי החזרות יתחדשו בקרוב וכי השחקניות "מרגישות בסדר", ועליית ההצגה, שתוכננה במקור ל-4 בפברואר, נדחתה לסוף פברואר. "אני אהיה בסדר, אני אתגבר. זה קטן עליי. זה לא חמור", אמרה אתמול אלמגור לוואלה! תרבות.

בשבוע שעבר נמצאה חיובית לקורונה בין השאר גם השחקנית והמגישה רבקה מיכאלי, שנמצאת בבידוד. "אני מרגישה בסדר. מצבי בנאלי, תסמינים די חיוורים כמו נזלת וברכיים, שהיה לי גם קודם אבל יותר עוצמתי", אמרה מיכאלי לוואלה! תרבות. "התחסנתי ארבע פעמים, החיסון הרביעי היה לפני 4-5 ימים, יכול להיות שבגלל זה אני מקבלת את זה בקלות. בעלי לא הספיק להגיע לחיסון הרביעי ולכן הוא חוטף את זה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully