וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן ואלה לי על המיקרופון, ברי על הגיטרה: האזינו לשיר החדש "ורוד מבריק"

18.1.2022 / 10:00

שילוב מסקרן במיוחד: אביב גפן חבר לאלה לי בשיר משותף חדש, "ורוד מבריק", שגם כתב והלחין, עם ברי סחרוף על הגיטרה. בנוסף מביא היום הזה גם שיר חדש משותף לשלומי שבת ואיתי לוי מתוך פרויקט "שלומי וחברים", וגם שיר חדש לרביב כנר אחרי שתיקה בת חצי שנה. האזינו לכולם

אביב גפן ואלה לי, "ורוד מבריק"/יח"צ

שלושה שירים מסקרנים רואים היום (שלישי) אור. האחד הוא דואט בין אביב גפן לאלה לי בשם "ורוד מבריק", שעוד מוסיף אליו את ברי סחרוף על הגיטרה. איך השילוב הזה קרם עור וגידים? גפן מסביר: "כאמן אני כבר הרבה זמן מרותק לתופעה שנקראת 'אלה לי', עקבתי מרחוק בשנה האחרונה ולפני כמה חודשים החלטתי לכתוב לה ולי שיר משותף. לפני כמה זמן ראיתי אותה מופיעה בטלוויזיה וזיהיתי עצב ובלבול בעינים שלה והשיר נכתב מעצמו באותו הלילה, כמו שהשיר אומר, 'השחור הזה דביק על ורוד מבריק' - בעצם מספר על הקונפליקט של האמן, ולא חשוב כמה נתלבש נוצץ וצבעוני, בסוף הצבע השחור והכואב ימצא את דרכו החוצה".

"הטלפון השני שהרמתי אחרי אלה לי היה לברי סחרוף, שמאוד אוהב את אלה לי", מוסיף גפן. "הוא הגיע לאולפן ואחראי על כל הגיטרות בשיר. לקחתי את אלה לי ממחוזות הקיי פופ לעולמות של דארק סינת פופ שלטעמי מאוד מחמיאים לה". האזינו לשיר למעלה.

דואט נוסף שרואה היום אור: שלומי שבת ואיתי לוי. זהו הסינגל האחרון במסגרת פרויקט "שלומי וחברים 3". את השיר כתבו והלחינו שבת ואבי אוחיון, ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מתן דרור. צפו כאן בקליפ והאזינו לשיר.

נוסף לכך חוזר היום רביב כנר עם שיר חדש. אחרי שתיקה בת חצי שנה ואחרי ההצלחה הענקית של "רסיסים", הפעם הוא מגיע עם "מים עמוקים", שיר שכתבה צליל קליפי וגם הלחינה עם ערן קאשי. צפו בקליפ והאזינו לשיר.

עוד בוואלה!

"שירים שלי ישירו עוד 100 שנה. שירים של עומר אדם לא ישירו בעוד שנה"

לכתבה המלאה

הופעות קרובות של שלומי שבת

26 בינואר - תאטרון מוצקין
3 בפברואר - היכל התרבות רחובות
8 במרץ - גריי יהוד
12 במרץ - משכן באר שבע

הופעות קרובות של איתי לוי

היכל מנורה תל אביב - תאריך ייחשף בקרוב
הופעות נוספות יפורסמו בהמשך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully