וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משהו לא מסתדר כאן": מומחים תוהים לגבי נסיבות מותו של בוב סאגט

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 13:03

"זו טראומה משמעותית" אמר אחד המומחים. "זה משהו שאני מוצא אצל מישהו עם מחבט בייסבול בראש, או שנפל מגובה 5-10 מטרים". אחרת הוסיפה: "זה לא זעזוע מוח קל. זו טראומת ראש ענקית. תנחומיי לחבריו של סאגט ובני משפחתו. אני מקווה שיקבלו תשובות לגבי מה באמת קרה"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

טרילר "צער גידול בנות - הדור הבא"/נטפליקס

בעקבות פרסום תוצאות הניתוח שלאחר המוות של השחקן והקומיקאי בוב סאגט, מספר מומחים בארצות הברית העלו תהיות בנוגע לתוצאות. על פי הודעת משפחתו של סאגט ביום רביעי שעבר, "הרשויות קבעו שבוב סבל מטראומה בראש. הן הגיעו למסקנה שהוא נחבט בטעות ממשהו בחלק האחורי של ראשו, לא חשב על זה והלך לישון".

מאז פרסום ההודעה הבהירו מומחים רפואיים בארצות הברית כי לא מדובר במכה פשוטה. הכתב הרפואי הראשי של CNN, ד"ר סנג'אי גופטה, נוירוכירורג במקצועו, פרסם את פרטי הדו"ח ואמר: "אני חושב שמה שהוא חושף יותר מכל הוא שזה לא היה סוג של מכה פשוטה על הראש... כשאתה קורא את דו"ח הנתיחה הזה... זו הייתה מכה משמעותית מאוד בראש". ד"ר גופטה הוסיף והצביע על כך ששברי הגולגולת היו נרחבים מספיק כדי להימתח מהחלק האחורי של ראשו של סאגט ועד עצם הצדע הימנית - וזה בנוסף לסדקים בקדמת הגולגולת שלו.

"כדי שזה יקרה", אמר ד"ר גופטה, "כשראיתי את זה בפעם הראשונה, אם לא הייתי יודע שום דבר אחר על מה שקרה, היית חושב שאולי זה מישהו שנפל במדרגות וקיבל כמה מכות בראש, או לא היה חגור בתאונת דרכים. כלומר, זו הייתה מידת החוזק".

"מה שלא יהיה שקרה כאן", סיכם, "אולי לעולם לא נדע במדויק, כמו איך הוא נפל או מה קרה, אבל זו הייתה מכה משמעותית שגרמה לזה, וכנראה גם לדימום במוח... למרבה הצער, הובילו לכך שהוא איבד את ההכרה. ואז למות".

בוב סאגט. Mike Coppola/Getty Images for Tribeca Festival, GettyImages
שבר גם את ארובת העין. בוב סאגט/GettyImages, Mike Coppola/Getty Images for Tribeca Festival

ריצ'רד סיגנורלי, לשעבר התובע של המחוז הדרומי בניו יורק, שיתף בטוויטר כתבה של הניו יורק טיימס וצייץ: "לא נמצאה חבלה מכוונת. משהו לא מסתדר כאן בהתחשב בחומרת הפגיעות בראשו". סיגנורלי הוסיף וציטט מהכתבה: "זו טראומה משמעותית", אמר ד"ר גאווין בריץ, יו"ר נוירוכירורגיה בבית החולים יוסטון מתודיסט. "זה משהו שאני מוצא אצל מישהו עם מחבט בייסבול בראש, או שנפל מגובה 5-10 מטרים". ד"ר בריץ ציין כי הנתיחה מתארת שברים בחלקים עבים במיוחד של הגולגולת, וכן לעצמות בגג ארובת העין. "אם אתה שובר את הארובה שלך," הוא אמר, "אתה חווה כאב משמעותי".

רופאת החירום ד"ר מייגן רני שיתפה בטוויטר את צילום הניתוח המקורי וכתבה: "זה לא 'החלקה ונפילה'. זה לא זעזוע מוח קל. זו טראומת ראש ענקית. תנחומיי לחבריו של סאגט ובני משפחתו. אני מקווה שיקבלו תשובות לגבי מה באמת קרה".

  • עוד באותו נושא:
  • בוב סאגט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully