וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו כוכבת סדרת להיט של נטפליקס - אבל בחיים לא תנחשו מי

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 14:14

לכבוד יום הולדתה ה-18 התלבשה כוכבת אחת מהסדרות הגדולות ומצליחות ביותר של נטפליקס כבובת ברבי, הלבישה את בן זוגה (שהוא במקרה גם בנו של ג'ון בון ג'ובי) כמו קן ויצאה לקרוע את העיר

הטריילר ל"דברים מוזרים עונה 4 - ברוכים הבאים לקליפורניה"/Netflix

יום הולדת 18 מהווה נקודת ציון חשובה בחיים - הכניסה אל עולם הבגרות ותחילתם של חיים חדשים. לכן, אחת מהכוכבות הגדולות של אחת מהסדרות המצליחות ביותר בהיסטוריה של נטפליקס בחרה לחגוג את היום הזה בהתאם - ושינתה את המראה שלה בצורה כזו שאין מצב שתזהו מי היא באמת.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

מזהים מי זו?

מתייאשים? זו התשובה

זוהי כוכבת סדרת הלהיט של נטפליקס "דברים מוזרים", מילי בובי בראון, שהפכה את עצמה לבלתי מזוהה לחלוטין ושינתה את המראה שלה לרגל חגיגות יום הולדתה ה-18.

השחקנית והחבר שלה ג'ייקוב בונג'ובי, בנו של הרוקר האגדי ג'ון בון ג'ובי, הפכו את עצמם להעתקים של בובות ברבי וקן לרגל האירוע המיוחד, ויצאו לבלות במועדון הלילה Cirque Le Soir בלונדון.

רבים מחבריה המפורסמים איחלו לה יום הולדת שמח מתחת לתמונות אותן פירסמה ברשת, כשהראשון שבהם היה בן זוגה שהגיב לפוסט ב"את באמת יפה". גם כמה מכוכבי הסדרה הציפו את התגובות בברכות. "ילדת יום הולדת!", כתב נואה שנאפ, שמשחק את וויל בסדרה. "מה זה?!" תהה מתיו מודין שמגלם את ד"ר מרטין ברנר המרושע. "אני אוהבת את זה", סיכמה פריס הילטון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גיף דברים מוזרים. Giphy
ככה אנחנו רגילים לראות אותה/Giphy

ביום חמישי האחרון הודיעה נטפליקס שהעונה הרביעית של "דברים מוזרים", שתיקרא "ברוכים הבאים לקליפורניה", תעלה למסך בשני חלקים - החלק הראשון ב-27 במאי והחלק השני ב-1 ביולי. במקביל הודיעו שהעונה החמישית של הסדרה תהיה האחרונה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully