וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדוה עמרני לגלגלצ וכאן גימל: "אם אתם מתעלמים משיריי החדשים, אל תשדרו את שיריי בכלל"

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 17:50

הזמרת חדוה עמרני ("אני חולם על נעמי") שלחה מכתב למנהלי גלגלצ וכאן גימל בבקשה להפסיק לשדר את כלל שיריה, בשל התעלמותם משירי אלבומה החדש. "המצב בו תחנות משדרות להיטים ישנים של אמנים ותיקים ומתעלמות מהשירים החדשים אינו מקובל עלינו"

חדוה עמרני בגרסת כיסוי לשיר "קח אותי" שביצעה במקור להקת היהודים/יח"צ

הזמרת חדוה עמרני שלחה היום (שלישי) מכתב אל מנהלי תחנות הרדיו גלגלצ וכאן גימל ובו ביקשה להפסיק לשדר את כלל שיריה. זאת בעקבות התעלמותם משירי אלבומה החדש, "על גג העולם".

במכתב, שעליו חתומים עמרני ומנהלה האישי אלון אמיר, נכתב בין השאר: "אנו לא מוצאים סיבה שתתהדרו בלהיטיה הגדולים, האהובים והפופולריים של חדוה עמרני, זמרת פעילה למעלה מחמישים שנים, אם אין בכוונתכם לתת התייחסות נאותה ומספקת לשירי האלבום החדש. המצב הקיים, בו תחנות רדיו משדרות להיטים ישנים של אמנים ותיקים ומתעלמות מהשירים החדשים אינו מקובל עלינו, ולפיכך אין לנו שום רצון שתמשיכו לשדר את נכסי צאן ברזל שלה".

"אם תחליטו לשלב את אחד או יותר משירי האלבום החדש בפלייליסט ו/או לייצר פלטפורמה נאותה ומכובדת לאמנים ותיקים כפי שהעלינו בפניכם בעבר, נשמח לשמוע גם את להיטיה הישנים של חדוה אצלכם בתחנה", הוסיפו עמרני ומנהלה.

חדוה עמרני. איאן פישר,
חדוה עמרני/איאן פישר

אמיר מסר עוד: "כבעלים של משרד יחסי ציבור וניהול של אמנים הנמצא בתחום למעלה מ-25 שנים, דיברתי רבות עם תחנות הרדיו בארץ על המצב הלא תקין בו מתעלמים משירים חדשים של אמנים ותיקים והעליתי מגוון פתרונות והצעות לשיפור. עד כה, לצערי, שום דבר לא נעשה. אין בעיני הצדקה לכך שהאמנים הוותיקים, בהם חדוה עמרני, אשר ממשיכים להקליט ולהופיע, שיריהם הישנים מנוגנים ללא הרף בתחנות הרדיו ואשר הפכו את התרבות הישראלית העשירה לכזו, יזכו לכתף קרה מצד תחנות הרדיו הארציות, הממומנות מכספי ציבור. אנו כמובן מבינים שיש ועדת עורכים שמחליטה מה נכנס לפלייליסט התחנה ומה לא, וזכותה להחליט ששיריה החדשים של חדוה עמרני לא יכללו בו. לכן זו זכותנו לבקש מהם שלא לשדר את כלל שיריה של חדוה בתחנות".

יצויין כי לעומת ההתעלמות משיריה החדשים של עמרני, הפודקאסט "שיר אחד" של כאן ייחד לפני שלושה חודשים פרק מיוחד ללהיט "אני חולם על נעמי" של חדוה ודוד.

מכאן גימל נמסר "לא קיבלנו כל פנייה". טרם התקבלה תגובת גלגלצ.

עוד בוואלה!

חדוה עמרני: "הייתי מתה לייצג את ישראל באירוויזיון, אבל אני לא מצטערת שהפסדתי"

לכתבה המלאה
הסופר, מנהל האמנים ואיש היח"צ אלון אמיר. רוית סהר,
הסופר ואיש היח"צ אלון אמיר, מנהלה של חדוה עמרני/רוית סהר

עמרני, בת 77, היתה מחצית מהצמד חדוה ודוד, בו פעלה לצד דוד טל המנוח, ולהיטם הגדול ביותר הוא "אני חולם על נעמי" שכתב תרצה אתר והלחין דוד קריבושי. השיר זכה במקום הראשון בפסטיבל הזמר הבינלאומי הראשון ביפן ב-1970. בנוסף להצלחה העצומה של השיר ביפן, שהתבטאה גם במכירות, היא הוציאה במסגרת הצמד וגם כזמרת עצמאית שבעה אלבומים ביפן לאורך שנות השבעים. בפסטיבל הזמר והפזמון שנערך בשנת 1978, שירה של עמרני "בלבד אחד" הגיע לתיקו עם "אבניבי" של יזהר כהן, שזכה לבסוף בניצחון כי הופיע במקום הראשון ביותר דירוגים, וכזכור - לבסוף המשיך גם לנצח באירוויזיון.

עמרני חיה בלוס אנג'לס אבל נמצאת באופן תמידי על הקו הטרנס אטלנטי בין ארצות הברית לישראל. רגע לפני התפרצות הקורונה, הוציאה עמרני במרץ 2020 את השיר "פשוט להיות" ביפנית, ותכננה גם להוציא אלבום אוסף עם שירים ביפנית - אבל התכניות לקאמבק בארץ השמש העולה נאלצו להידחות בשנתיים בגלל הקורונה. במיני האלבום החדש שלה, "על גג העולם", המורכב מגרסאות כיסוי ושיר אחד מקורי, הושפעה מסגנון שנות ה-50 עם תזמורת ועיבודים אקוסטיים של אייל מזיג (לשעבר הדורבנים). על הניהול האמנותי חתום מנהלה אלון אמיר, שעובד עם עמרני ב-15 השנה האחרונות, והוא גם כותב השיר המקורי היחיד באלבום - שיר הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully