וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבאס אותי שמזהים אותי כשגריר של דיכאון. זה מאוד לא צנוע ואני גם לא מרגיש ככה"

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 8:07

הקללות נגד ביבי שגרמו לו לעזוב בכעס את ההפגנה בבלפור, האכזבה מאמנים שלא מביעים את דעתם והפעם ההיא ששכנע את שלמה ארצי לשנות את מילות הלהיט שלו: עמיר לב הגיע לפודקאסט "ועדת תרבות" כדי לדבר על האלבום החדש, הרצון להתנער מהתדמית הדיכאונית - וגם על נועה קירל

האזינו כאן לפודקאסט - הריאיון המלא עם עמיר לב:

"זה נורא לא צנוע להיות שגריר של דיכאון. זה כאילו לומר 'הנה אני, עמיר הרגיש, ראיתי את זה ואתם לא ראיתם את זה. זה לא מתאים לי. זה מבאס אותי כי זה מאוד לא צנוע להגיד 'אני רואה ואתם לא רואים. אני מרגיש ואתם לא מרגישים. אני עמוד האש של הרגישות. אני שרתי על ויקי כנפו ואתם לא'. אני גם לא מרגיש ככה".

רגע אחרי גיל 60 ורגע לפני אלבום חדש ומופע ראשון עם שירים מתוכו (מחר, 8 במרץ, בבארבי תל אביב), הגיע המוזיקאי הענק עמיר לב לשיחה אישית עם ניר יהב ונדב מנוחין בפודקאסט "ועדת תרבות". בשיחה דיבר לב על שלל נושאים: הסיפור העצוב מאחורי אלבומו החדש "רומה", הקללות של מפגיני בלפור שגרמו לו לעזוב בכעס את ההפגנות נגד נתניהו ("לי זה הפריע. אני לא שונא אף אחד. 'קריים מיניסטר' לא מביאים כלום חדש. זה בדיוק אותו דבר. הם 'כאילו' נגד השחיתות. התבאסתי מהשנאה הזו. אני ממש לא שנאתי את ביבי. עפתי מההפגנה הזו כי היא לא הביאה את התקווה שחיכיתי לה").

בנוסף מדבר עמיר לב בפודקאסט על האהבה לבני אדם ("אני לא יכול לאבד את הריגוש מהחיים כל עוד יש אנשים"), הרתיעה מתדמית הדיכאוני והרגיש, המפגש עם שלמה ארצי שגרם לאחרון לשנות את מילות הלהיט שלו ("הוא כתב בשיר 'אני בא' את השורה 'תשתקי, תשתקי, כי כולם שומעים'. אני זוכר שאמרתי לו 'שלמה, זה נורא לא יפה. זה גם נורא לא רומנטי'. זה כמו לצעוק 'אני צנוע, אני צנוע'. הצעתי לו להחליף ל'אם לא תרצי בי, אני אלך'. אלו היו חמש דקות שהתלבטתי עם עצמי אם לומר לו או לא, אבל לא יכולתי שלא להגיד. והוא שינה בסוף"), המשפט על גבעתיים מ"כחול וירוק" שהוא קצת מתחרט עליו - וגם על חיבתו המפתיעה לנועה קירל.

עמיר לב. ראובן קסטרו
עמיר לב/ראובן קסטרו
עמיר לב. ראובן קסטרו
עמיר לב/ראובן קסטרו
עמיר לב. ראובן קסטרו
עמיר לב/ראובן קסטרו

עמיר לב יופיע מחר (8 במרץ) בבארבי תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • עמיר לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully