וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני קוקס מודה שהיא לא זוכרת שהייתה ב"חברים"

9.3.2022 / 23:34

קורטני קוקס, שגילמה את מוניקה גלר בסדרת הלהיט "חברים" אמרה שיש לה חורים בזיכרון מהתקופה בה צילמה את הסדרה: 'אני לא זוכרת שהייתי שם'

טריילר של ספיישל איחוד "חברים"/וורנר

קורטני קוקס, לנצח מוניקה גלר מ"חברים", בת 57 היום, והיא חשפה משהו שבניו יורק פוסט הגדירו כ"מזעזע" כשהודתה שהיא לא זוכרת הרבה מהתקופה שבה הייתה בצילומי "חברים".

קוקס ישבה לאחרונה לראיון עם ווילי גייסט של מ"Today" ושיתפה שהיא הבינה שיש לה הרבה חורים בזיכרון מהתקופה כשהופיעה ב"חברים: האיחוד" במאי 2021. "הייתי צריכה לראות את כל 10 העונות כי כשעשיתי את האיחוד ונשאלתי שאלות, חשבתי לעצמי - 'אני לא זוכרת שהייתי שם'", היא צחקה, "כֵּן. אני לא זוכרת שצילמתי כל כך הרבה פרקים".

בשנה שעברה, צוות השחקנים של "חברים" התאחד כדי להיזכר בקומדיה שהפכה את כל ששת המשתתפים לכוכבים ולשמות מוכרים בכל בית בעולם כמעט. אל קוקס הצטרפו ג'ניפר אניסטון, ליסה קודרו מת'יו פרי, מאט לבלנק ודיוויד שווימר, כדי לחלוק סיפורים ולהעלות זכרונות משותפים מזמנם בתוכנית.

צפו בה מספרת על מה שקורה לה כשהיא צופה בתוכנית

"אני רואה את זה בטלוויזיה לפעמים ואני עוצרת ואומרת לעצמי - 'אלוהים אדירים, אני לא זוכרת את זה בכלל", אמרה קוקס. "אבל זה כל כך מצחיק". היא הודתה שיש לה "זיכרון רע" והיא לא זוכרת הרבה דברים מחייה מעבר לצילומי הסיטקום האיקוני. "אני לא זוכרת גם שום טראומה מילדותי, יש לי אולי שלושה זיכרונות ילדות. אני לא יודעת למה".

קוקס התוודתה שהיא מאוד מאוכזבת מחוסר הזיכרונות שלה מהתקופה שלה ב"חברים". "אני די מבואסת שלא בילינו יותר זמן בצילום תמונות. כי אין לי הרבה על מה להסתכל כדי להיזכר", אמרה (וכנראה שוב שכחה - שיש לה 236 פרקים של צילומים בכדי להיזכר).

עוד בנושא

האיחוד של "חברים" רחוק משלמות אבל כובש ושופע קסם - בדיוק כמו הסדרה

לכתבה המלאה
מוניקה גלר חברים. Giphy
"אני די מבואסת שלא בילינו יותר זמן בצילום תמונות"/Giphy

אבל לא כל השנים שלה בתוכנית נמחקו ממוחה. קוקס חלקה זיכרון אחד שדבק בה לאורך השנים - כשבמאי הסדרה ג'יימס "ג'ים" בורוז לקח את צוות השחקנים לטיול בלאס וגאס ממש לפני שידור התוכנית ב-1994. "הוא נתן לכולנו 500 דולר ואמר, 'אני רוצה שבאמת תשימו לב לרגע הזה- כי זו תהיה הפעם האחרונה שששתכם יכולים ללכת יחד דרך קזינו'", היא אמרה. "ואנחנו הייו סקפטיים אבל זה היה נכון. לעולם לא יכולנו לעשות זאת שוב. כלומר, אני לא רוצה להישמע שוויצרית. אנחנו לא, אתה יודע, הביטלס. אבל אנשים מרגישים שהם מכירים אותנו", היא המשיכה. "אם כולנו היינו הולכים ברחוב, כל השישה, אני חושבת שזה יהיה מאוד מעניין ומרגש עבור אנשים רבים".

קוקס מודה שהיא צפתה מחדש בחלק מהתוכנית, אבל שיתפה שישנם פרקים שקשה לה לשבת ולראות. היא הסבירה שפרקים מסוימים הואצו מעט כדי שיהיה ניתן לשלב בהם פרסומת נוספת, מה שלדעתה גורם לקול שלה להישמע כמו עכברית או טינקרבל. "אלוהים אדירים! אני כל כך שונאת את הקול שלי", אמרה קוקס, אבל הודתה שהיא אוהבת לצפות בתוכנית כשהיא לא מורצת במהירות. היא סיכמה שהיא שמחה שאנשים עדיין אוהבים כל כך את התוכנית, "אני מרגישה בת מזל," היא אמרה.

למרות שהפרקים האחרונים של חברים שודרו ב-2004, עדיין ניתן לצפות בסדרה בשלל פלטפורמות, מה שהביא אותה לקהלים חדשים. קוקס אמר שלפעמים היא מרגישה כאילו הפופולריות של הסדרה מעולם לא דעכה.

"ידעתי שזה היה משהו מיוחד, אבל העובדה שזה עדיין מיוחד גם היום היא מוזרה. יצאתי מהמלון היום, או אתמול, ואמרתי למישהו, 'איך חזרתי להיות פופולרית?," קוקס צחקה. "כלומר, אני באמת מרגישה שיש פפראצי שרודפים אחרי וזה בגלל ש'חברים', אני חושבת, לעולם לא תמות. זה לא משנה איזה דור צופה בזה. זה מחזיק מעמד. אני חושב שהקומדיה עדיין רלוונטית. אנשים יכולים להתייחס לכל דמות. לא אכפת לי כמה גדול הטלפון הסלולרי או שאי אפשר להרים את המחשב. החיים הם אותם חיים".

האזינו לראיון המלא

גם מתיו פרי לא זוכר - מסיבות עצובות יותר

גיף צ'נדלר עייף. Giphy
גיף צ'נדלר עייף/Giphy

קוקס היא לא חברת הקאסט היחידה של "חברים" עם זיכרון מעומעם מצילומי הסדרה. במהלך ראיון ל-BBC Radio 2 אמר מתיו פרי, שגילם את צ'נדלר בינג, שהוא לא יכול לבחור את הפרק האהוב עליו ב"חברים" כי הוא לא זוכר את כל הפרקים.

"אני חושב שהתשובה היא שאני לא זוכר שלוש שנים מזה", הוא אמר, "אז אף אחד מאלה... אף אחד מאלה ששודרו איפשהו בין העונה השלישית לשישית... קצת יצאתי מזה בתקופה ההיא."

פרי נכנס למכון גמילה ב-1997, ב-2001 וב-2011 בגלל התמכרות לאלכוהול ולתרופות במרשם. "הייתה לי בעיה גדולה עם אלכוהול וכדורים ולא יכולתי להפסיק", הוא אמר למגזין "פיפל" ב-2013. "בסופו של דבר הדברים נעשו כל כך גרועים שלא יכולתי להסתיר את זה, ואז כולם ידעו". פרי התפכח בסופו של דבר לאחר הפעם השלישית בגמילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully